Soundchaser Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jeg sølta akkurat sausen i buksa mi! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Two brand new exclusive sunn 0))) tracks available officially on vinyl only! 9443375[/snapback] Såklart, det måtte være noe eksklusivt som bare finnes på LP. Er en kjent Sunn O)))-stil det der, i likhet med Boris etc. Hmm, siteringa ble ikke helt rett, men ok. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jeg vil ha Anaal Nathrakh skjorte. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jeg vil ha Anaal Nathrakh skjorte. 9445159[/snapback] Du får kjøpe deg en da vettu. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jeg vil ha Anaal Nathrakh skjorte. 9445159[/snapback] Du får kjøpe deg en da vettu. 9445540[/snapback] For en glimrende idè Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 TPH suger, skjortene deres suger, alle som går med de skjortene suger, og alle som ligner på de suger. 9443816[/snapback] Der traff du spikern på hodet. Applaus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 TPH suger, skjortene deres suger, alle som går med de skjortene suger, og alle som ligner på de suger. 9443816[/snapback] Mye av det samme jeg føler om endel av bandene dere diskuterer her inne, likevel har jeg oppdragelse nok til å heller ignorere innleggene rundt disse bandene istedenfor å breske meg slik du og andre gjør her. AN er et godt eksempel. Snakk om kjedelig musikk. Blir diskutert mye her inne. Gidder jeg bry meg? Nei. Se og lær din tøs. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Større diskusjoner rundt klesplagg skal tas i denne eller denne tråden, der det hører hjemme. Vi har fått klager på at det blir for mye klesprat i denne tråden, og dermed kan dere som driver med det være så vennlige å ta det der det egentlig hører hjemme. Her skal vi først og fremst diskutere musikken, ikke klærne. Rapporter alle innlegg som bryter med dette heretter. Kommentering på moderering gjøres via PM. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 FOR Å TA DISKUSJONEN VEKK FRÅ DEI HELSIKES T-SKJORTENE: Kva er det ultimate Whiplash-albumet? Neslepaks? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kommentarer til moderering gjøres via PM, skrev jeg. Et par innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 FOR Å TA DISKUSJONEN VEKK FRÅ DEI HELSIKES T-SKJORTENE: Kva er det ultimate Whiplash-albumet? Neslepaks? 9446923[/snapback] POWER AND PAIN! Topp 10 tidenes thrash-skiver. Basta bom! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Å hold kjeften på deg, Nyhus. Two brand new exclusive sunn 0))) tracks available officially on vinyl only! 9443375[/snapback] Såklart, det måtte være noe eksklusivt som bare finnes på LP. Er en kjent Sunn O)))-stil det der, i likhet med Boris etc. Hmm, siteringa ble ikke helt rett, men ok. 9444361[/snapback] Grunnen til at Oracle bare blir gitt ut på vinyl er fordi de ikke vil at dette skal fremstå som den nye Sunn O)))-fullengderen. De to første sporene, Belürol Pusztít og Orakulum, ble laget som et audio-akkompagment for en utstilling til kunstneren Banks Violette. Sunn O))) fremførte faktisk disse på den første utstillingen, men i et lukket lokale uten tilskuere. Attila lå i ei kiste og gjorde vokal. Den tredje låta, Helio)))sophist, er et 46 minutter langt liveopptak. Fett ja! De går forresten snart i studio igjen for å lage ny fullengder. Boris derimot, spyr ut middelmådige "eksklusive" utgivelser i ekstravagante innpakninger og sånt, i meget begrenset opplag og til en helvetes høy pris. Det handler ikke lengre om å lage gode plater, men å promotere Atsuo som designer. 1996-2001 perioden deres er helt klart den beste. Siden da har Boris blitt kvantitet over kvalitet, med unntak av Akuma No Uta i 2003. edit: fuck you Endret 7. september 2007 av Glint Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Persondebatt er slettet. Go IRC, metalheadz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Origin er virkelig ei godskive. Behagelig å høre på etter en stressende dag. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nuit Noire Allfader To band jeg har hørt litt på i det siste. Me likez. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sjekk det bildet her av Type O Negative som spiller live i Berlin: Det ser ut som de har norske flagg på scenen. Hvorfor i all verden har de det? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) nei det var ikke no men er fler land som har såndt flagg da Endret 7. september 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hvem gruppe er det da 9448299[/snapback] Som han skriver: Type O Negative Hvilken Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nuit Noire Aye. Nuit Noire er fantastisk. Et av favorittbanda mine. Sjekk ut denne live versjonen av Lutina: GahsmImMmvY Jeg kjenner godt til melodien, så vet ikke helt hvor vanskelig det er å høre den her, men det er jævlig bra greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg