Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også en del blikk med min.

9436801[/snapback]

Får ta det som komplimenter. Som ei venninne sa. Enten betyr blikkene "Fyfaen for ei jævla fet tskjorte! Sånn vil jeg ha!" eller "Ææhh! BLASFEMI! BRENN I HELVETES EVIGE FLAMMER UTYSKE!".

Begge fungerer fint for meg :wee:

WHAT

Jeg maste på han flere ganger på TO bestillinger om signatur, men så fikk jeg det selfølgelig ikke sad.gif

Du er heldig iallefall

Haha, jeg pratet med han om signatur rett etter at tskjortene var bestilt, så en gang til rett før han skulle sende de. Han sa jo at om jeg ikke purret på han, kom det til å havne i glemmeboken.

Har du to TPH-tskjorter? Kjøpte du AME-skjorta også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du to TPH-tskjorter? Kjøpte du AME-skjorta også?

9438715[/snapback]

Nei, tre ;)

Hora, ei grønn skjorte, og Jesus Christ reborn to be ripped and torn.

Folk må da tåle at vi snakker om dette..?

9440080[/snapback]

Snakke, ja. Men da det utvikler seg til reine symøtet har det gått for langt.

Lenke til kommentar
Nei, tre ;)

Hora, ei grønn skjorte, og Jesus Christ reborn to be ripped and torn.

Folk må da tåle at vi snakker om dette..?

9440080[/snapback]

Fett. Hvor og når kjøpte du de? Over GD de også?

Bare ignorer dem. Tåpelig å gidde å bry seg om vi diskuterer TPH eller ikke.

edit:

Ja, det er idiotisk å ikke skulle få prate om hva en vil innen metall uten at folk skal whine om det. Da er det bedre å ignorere innleggene eller brukerne som diskuterer det.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
bla bla bla

9443076[/snapback]

Eller dere kan ta det i albumguiden eller lage en ny tråd om det?

---------

Hell yeah!

Sunn O))) - Oracle

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
sunn 0))) - "Oracle" LP (gatefold sleeve)

oracle1.jpg

Two brand new exclusive sunn 0))) tracks available officially on vinyl only!

ORAKULUM was originally composed for a live performance collaboration with the New York sculptor Banks Violette at the Maureen Paley Gallery in London, June of 06. Violette created sculptural representation of SUNN O)))s entire backline in cast resin and salt, including amplifier stacks, instruments, effects & accompaniments. In addition, black laquered stage platforms and sound panels were created as a basis for the groups actual backline setup, and a selection of drawings were presented within the context. The result of this performance and collaboration, which was conducted in a sealed gallery space, was intended to generate a feeling of absence, loss and a phantom of what once was.

The A side of this lp: BELUROL PUSZTIT was also recorded at this session. Initially this song was created for the "Jukebox Buddha" compilation as it features the use of the tone generating Buddha Boxes within the track. In the style of sunn 0))) these boxes were run through the sunn backline and recorded at maximum volume which of course yielded maximum results! BELUROL PUSZTIT " also features extra "instrumentation" from Atsuo Mizuno (Boris) on drums and Joe Preston (Earth, Melvins, Thrones) on jackhammer (!) !!

The 180 gram vinyl is packaged in a thick printed innersleeve and thick cardboard gatefold jacket. Stark, stunning photographs of Banks Violettes' sculptures adorn all sides of the gatefold, innersleeve including a drawing by Banks on the innersleeve! The vinyl version will be the only "official" release of these recordings.

Any cd versions of "Oracle" are limited versions (mostly tour only) and will not be readily available.

The initially pressing of "Oracle" is 7,777 copies (2,000 on clear).

Both versions are available via mailorder. As stated above all mailorder customers will receive a free "Oracle" cd (with rare misprinted cover!) with each order. Limit of 1 order of each color per customer. $17.77

(MAILORDER CUSTOMERS WILL RECEIVE A FREE SINGLE CD VERSION OF THE ALBUM!)

Endret av Torpern
Lenke til kommentar
Lag en egen debatt om TPH-tskjorter da! Jeg har i det siste kjøpt en Satyricon t-skjorte (DMT) og en Elite t-skjorte (logo). \m/

9443475[/snapback]

Hvor mange på forumet har en Hate-tskjorte? 3? Nok til å holde liv i en debatt? Neppe.

Beste alternativet er at folk ignorerer poster de ikke bryr seg om og det gjelder på generell basis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...