Caress_the_Pale Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sarcofago reknar eg med alle har full kjennskap til. Eller? 9434227[/snapback] Ready to Fuck! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nei, det er ikkje heilt det samme, Glint. Det her, derimot! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De har noen av tidenes feteste bandbilder gitt. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er det det samme bandet som poserer halvnakne? blodige nedentil og sånt.. eller tenker jeg feil? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du tenker nå på Profanatica. Eller, de poserte vel kliss nakne... Endret 5. september 2007 av Glint Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Yes, det var det. Halvnakne eller nakne, ille var det uansett. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har aldri tenkt at jeg likte thrash, men det virker som om jeg har tatt alvorlig feil! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ADVARSEL: http://usuarios.lycos.es/zmimagenes/upload...profanatica.jpg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Uff det ser jo faktisk ut som han i midten sitter på en dildo. Har sett endel blackmetal-pose bilder der det ser ut som bandet prøver å drite på seg. Litt festlig. Endret 5. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 præhæ... Lord K Philipson (The Project Hate) diskuterer litt om det nye albumet på en metal-torrentside, og han ble spurt hva han gjorde der You're welcome, man. I'm here to help. Actually, I'm not, I'm just here to steal music. han sa også at det hadde blitt sendt ut bare 50 promoer av nye albumet men at det snart kom ut på nettet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 You're welcome, man. I'm here to help. Actually, I'm not, I'm just here to steal music. han sa også at det hadde blitt sendt ut bare 50 promoer av nye albumet men at det snart kom ut på nettet 9435243[/snapback] Mannen er morsomt, ingen tvil om det. Dessuten lager han ikke musikken for å tjene penger, men for hans egen glede. Han har flere ganger linket til torrentsider hvor folk kan laste ned diskografien til TPH. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) You're welcome, man. I'm here to help. Actually, I'm not, I'm just here to steal music. 9435243[/snapback] Mannen er morsomt, ingen tvil om det. Dessuten lager han ikke musikken for å tjene penger, men for hans egen glede. Han har flere ganger linket til torrentsider hvor folk kan laste ned diskografien til TPH. 9435302[/snapback] DJ_K's the man. <worship>Lord K</worship> Edit: Forresten, Nyhus! Hvordan liker du den nye skjorta? Endret 5. september 2007 av BrageC Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Edit: Forresten, Nyhus! Hvordan liker du den nye skjorta? 9435520[/snapback] Jeg elsker den. Helt fantastisk. God kvalitet og herlig motiv. Gikk med den for første gang i går. Fikk endel rare blikk riktignok. Du da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kom igjen, Nyhus har sikkert tømt seg minst 5 ganger over den skjorta Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kom igjen, Nyhus har sikkert tømt seg minst 5 ganger over den skjorta 9435592[/snapback] Ikke den jeg gikk med, det er på den signerte det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg elsker den. Helt fantastisk. God kvalitet og herlig motiv. Gikk med den for første gang i går. Fikk endel rare blikk riktignok. Du da? 9435589[/snapback] Digger den jeg og. Har gått med den tre dager Godt arbeid av TPH-crewet (som vanlig) Sinnsykt fett motiv! Gleder meg sykt til Hora-albumet nå. Ikke den jeg gikk med, det er på den signerte det. 9435623[/snapback] Har du.. ei som er signert? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Har du.. ei som er signert? 9436001[/snapback] Selvfølgelig! Gleder meg også til Hora. Det blir så ufattelig bra. Driver og nagger på Lord K slik at han skal få hele bandet til å signere endel skiver under releasepartyet. Håper det synker inn. Endret 5. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk også en del blikk med min. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har du.. ei som er signert? 9436001[/snapback] Selvfølgelig! Gleder meg også til Hora. Det blir så ufattelig bra. Driver og nagger på Lord K slik at han skal få hele bandet til å signere endel skiver under releasepartyet. Håper det synker inn. 9436077[/snapback] WHAT Jeg maste på han flere ganger på TO bestillinger om signatur, men så fikk jeg det selfølgelig ikke Du er heldig iallefall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Sadomator, dansk black metal, het tidligere Sadogoat... fett som fanden... Endret 6. september 2007 av King_P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg