Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørt siste då? Hørte litt på Imaginary Direction of Time istad, den nye har meir pondus, virker meir heavy.

9429654[/snapback]

Ja har hørt siste og, og den er mye mer heavy. Vet ikke helt hva jeg synes om det... Men er vel strengt tatt nødt til å høre den endel ganger til før jeg vet sikkert. Savner litt av pianospillet fra Imaginary i alle fall.

Lenke til kommentar
Nokon som har hørt Winds? Såg nyaste skiva fekk 9 hos blabbermouth. Norsk supergruppe, Neoclassical Progressive Metal ifølge metal archives.

9429530[/snapback]

Nyeskiva er dritt.

The Imaginary Direction of Time er brukbar. Einaste som er dumt er at ein går lei av vokalen på eit blunk.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale meg noe fra Aura Noir?

9428782[/snapback]

The Merciless! Faen så fet!

9430397[/snapback]

Ja, fantastisk låtmateriale. Med samme produksjon som BTA eller DTOF, hadde den langt betre. Altfor polert lyd på TM, dessverre.

9431876[/snapback]

Lyden på TM er bedre en alt annent av Aura Noir. Produksjonen er helt perfekt til den typen musikk.

Lenke til kommentar

9428782[/snapback]

9430397[/snapback]

Ja, fantastisk låtmateriale. Med samme produksjon som BTA eller DTOF, hadde den langt betre. Altfor polert lyd på TM, dessverre.

9431876[/snapback]

Lyden på TM er bedre en alt annent av Aura Noir. Produksjonen er helt perfekt til den typen musikk.

9432123[/snapback]

Lyden skal ikkje være snill og glattpolert, men stygg, skittent og jævlig. Slik som brasilianarar er så flinke til.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

9428782[/snapback]

9430397[/snapback]

9431876[/snapback]

9432123[/snapback]

Lyden skal ikkje være snill og glattpolert, men stygg, skittent og jævlig. Slik som brasilianarar er så flinke til.

9432596[/snapback]

Syntes jeg også før, og syntes fortsatt det på endel album men The Merciless av Aura Noir er et eksmpel på at langt ifra er et must.

Lenke til kommentar

9432596[/snapback]

Skjønner godt hva du mener. Men kommer uansett til å sjekke ut begge. Black Thrash Attack og The Merciless, altså..

9433959[/snapback]

Ikkje misforstå meg her, bare. The Merciless er eit forbanna bra album, men skulle gjerne hørt det med eit "tidlegare" sound. Kjøp Black Thrash Attack, Deep Tracts Of Hell og The Merciless. Du blir ikkje skuffa.

Og til alle andre Black Thrash-fans: Sjekk ut Mutilator - Immortal Force. 80-tals BT frå Brasil. Kan vel ikkje bli betre.

Mutilator - MySpace

Sarcofago reknar eg med alle har full kjennskap til. Eller?

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Sarcofago reknar eg med alle har full kjennskap til. Eller?

9434227[/snapback]

Ikke regn med det her. Skal ikke de ha reunion nå? INRI-lineupen hørte jeg rykter om. Fy flate, det må bli en flau affære. Wagner:

wagnerantichrist.jpg

:ermm:

Blir nok langt fra det samme ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...