Batnobbit Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nei han er vel dø? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dissection er jævelig rått. All heder til Jon Nödtveidts minne. Min favorittmusiker fra Sverige etter Quorthon. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har det noe å si om det ligger i black metal eller death metal på harddisken din? 9422756[/snapback] For å ha litt system på tusenvis av MP3? 9423254[/snapback] Skaff deg MediaMonkey, hvis du ikke har det allerede. Det skaper orden på samlinga Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kjøpte Gojira - Fom mars to sirius, etter skolen i dag. Fett! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dissection er jævelig rått. All heder til Jon Nödtveidts minne. Min favorittmusiker fra Sverige etter Quorthon. 9425049[/snapback] Haha, den dokumentaren om Jon Nödtveidt (tror det er han) er fantastisk. Har greid å skaffe de styggeste parykkene til salgs til skuespillerne. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Haha, den dokumentaren om Jon Nödtveidt (tror det er han) er fantastisk. Har greid å skaffe de styggeste parykkene til salgs til skuespillerne. 9426326[/snapback] Tenker du på den som gikk på svensk, mordmysterie tv-serie? JAHAHAHA ikke bra... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den ja, haha. interessant og komisk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen link til dokumentaren? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen som har lyst til å gi meg noen anbeaflinger Symphonic Black Metal-sanger eller album med skikkelig MEGA-symfoni? Sånn som på Progenies of The Great Apocalypse med Dimmu Borgir. Link Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er det noen som har lyst til å gi meg noen anbeaflinger Symphonic Black Metal-sanger eller album med skikkelig MEGA-symfoni? Sånn som på Progenies of The Great Apocalypse med Dimmu Borgir. Link 9427186[/snapback] Catamenia Når jeg tenker meg om er det vel egentelig Melodic Black Metal Catamenia spiller. Kanskje noe å sjekke ut in any case. Endret 4. september 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 The Kovenant har noen låter som er sinnsykt fete på "Nexus Polaris". Personlige favoritter er "Bizarre Cosmic Industries" og "Bringer of The Sixth Sun". Og ja, har noen hørt noe mer om Aria Galactica? Det siste er vel at de begynte på det igjen nå før sommeren etter en lang pause. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen som har lyst til å gi meg noen anbeaflinger Symphonic Black Metal-sanger eller album med skikkelig MEGA-symfoni? Sånn som på Progenies of The Great Apocalypse med Dimmu Borgir. Link 9427186[/snapback] Du kan jo sjekke ut Tartaros med The Red Jewel, men noe sier meg at det kanskje er litt for kaotisk og brutalt for deg... Uansett en hinsides bra skive. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som kan anbefale meg noe fra Aura Noir? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg liker Black Thrash Attack veldig godt. Meget bra album. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som kan anbefale meg noe fra Aura Noir? 9428782[/snapback] Black Thrash Attack er den klart beste skiva, men Deep Tracts Of Hell og The Merciless er også to perler. Fantastisk band! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Black Thrash Attack er virkelig ei skive jeg skulle ha somla meg rundt til å få skaffa meg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Uh yeah! 2 nye àsmegin skjorter. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nokon som har hørt Winds? Såg nyaste skiva fekk 9 hos blabbermouth. Norsk supergruppe, Neoclassical Progressive Metal ifølge metal archives. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nokon som har hørt Winds? Såg nyaste skiva fekk 9 hos blabbermouth. Norsk supergruppe, Neoclassical Progressive Metal ifølge metal archives. 9429530[/snapback] Ja mye bra av dem. Liker Imaginary Direction of Time best sjøl. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En ting som irriterer meg grenseløst med Winds er den sinnsykt pinglete produksjonen de alltid skal ha på skivene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg