Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg likte det litt faktisk, selv om det blir nesten blir litt sykt for meg. Bare å høre litt mer så jeg blir vant til det og da kommer jeg til å like det :D

 

edit: Skriveleif.... Hva er den beste skiva dems?

9417740[/snapback]

 

Satanica skiva er krem. De to nyeste, Demigod og The Apostasy er også ganske trivelige.

Lenke til kommentar

Sjangerhoring er bare tull uansett. Ikke høre på et eller annet band fordi noen mener det "ikke er black metal" og sånt..det er jo bare hysterisk dumt.

 

Har det noe å si om det ligger i black metal eller death metal på harddisken din? Det er jo bare DU som skal høre på dem uansett. Du finner den sikkert senere igjen uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Sikkert den jeg har: Hate, Dominate, Congregate, Eliminate fra 2003.

9417585[/snapback]

 

Skal skaffes så fort man får lønning.

"goijlle go plate!" som man ville ha sagt i visse strøk i Trøndelag.

 

Men de leverandørene på Play.com er pålitelige de ikke sant?

virka litt annerledes enn de andre CD leverandør sidene jeg har vært på, men så har jeg veldig noia over post som skal til Norge..

Lenke til kommentar

Det som ødelegger min nytelse av The Project Hate MCMXCIX er den dama som skal mjaue og gaule i bortimot alle sangene... mister jo hele den brutale stemninga!

 

Har det noe å si om det ligger i black metal eller death metal på harddisken din?

9422756[/snapback]

 

For å ha litt system på tusenvis av MP3?

9423254[/snapback]

Nå har jeg aldri sortert musikken min på den måten at jeg har sjangermapper, men jeg kan absolutt anbefale og droppe det. Hvis du har kun mapper med bandnavn, og alt av album og demoer inni der, så vet du jo sånn omtrent hvilken sjanger hvert band spiller. Eller ikke? Jeg har en haug med band, men jeg vet nesten hva alle av dem spiller for sjanger.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
De er pålitelige ja. Om det er TPH-skiva du skal skaffe hos play, kan jeg informere deg om at cdon også har den. Jeg ville heller anbefalt deg å starte med "Armageddon March Eternal" riktignok, da lyden er noe bedre på sistnevnte.

9423823[/snapback]

 

k, takker.

Så de hadde den på cdon, men har hørt div. skrekkhistorier av folk som har kjøpt derfra, men HELT ufarlig er vel ikke noen bestilling.

 

 

Så var det bare å finne en Wintersun skjorte fra et sted der shippingen ikke er dyrere enn selve skjorta.. (host nuclearblast host).

 

(Har prøvd hjemmesiden men det ble noe krøll da jeg prøvde der sist, får vel prøve igjen).

Lenke til kommentar
Det som ødelegger min nytelse av The Project Hate MCMXCIX er den dama som skal mjaue og gaule i bortimot alle sangene... mister jo hele den brutale stemninga!

9423845[/snapback]

Jeg synes det er fantastisk jeg. Blir som en behagelig pustepause under en boksekamp(fra bokserens perspektiv).

 

Så de hadde den på cdon, men har hørt div. skrekkhistorier av folk som har kjøpt derfra, men HELT ufarlig er vel ikke noen bestilling.

Bestill og betal med faktura. Da har du ikke forhåndsbetalt noe. Da kan intet gå galt ;)

Lenke til kommentar
Har det noe å si om det ligger i black metal eller death metal på harddisken din?

9422756[/snapback]

 

For å ha litt system på tusenvis av MP3?

9423254[/snapback]

 

D:\Musikk\Artist\Artist - Album [år]\ Artist - # Tittel

 

Dette systemet funker mer en godt nok for meg. Nærmer man seg en TB blir det kanskje litt tungvindt. Men opp til 500GB burde gå fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...