Olum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Billettsalget for W:O:A 08 er allerede i gang W:O:A the following bands are already confirmed for 2008: IRON MAIDEN [einzige Show in DEU 2008] AVANTASIA [einzige Show in DEU 2008] CHILDREN OF BODOM KREATOR SONATA ARCTICA ...and many more... Det er ikke akkurat drittmusikk det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Billettsalget for W:O:A 08 er allerede i gang W:O:A the following bands are already confirmed for 2008: IRON MAIDEN [einzige Show in DEU 2008] AVANTASIA [einzige Show in DEU 2008] CHILDREN OF BODOM KREATOR SONATA ARCTICA ...and many more... Det er ikke akkurat drittmusikk det. 9407648[/snapback] Ikkje akkurat veldig bra heller. Iron Maiden har alle sett hundre gonger før. Kreator er skambra, resten er drit. Men Wacken har forhåpentlegvis meir å by på. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Heh, Kreator. Da kommer vel Sodom, Destruction og Venom også..... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Heh, Kreator. Da kommer vel Sodom, Destruction og Venom også..... 9407765[/snapback] Samt Motörhead, Immortal og Cannibal Corpse. Da har du ein standard W:O:A. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Heh, Kreator. Da kommer vel Sodom, Destruction og Venom også..... 9407765[/snapback] Sodom og Destruction spilte i år Hehe.. Var gromt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Billettsalget for W:O:A 08 er allerede i gang W:O:A the following bands are already confirmed for 2008: IRON MAIDEN [einzige Show in DEU 2008] AVANTASIA [einzige Show in DEU 2008] CHILDREN OF BODOM KREATOR SONATA ARCTICA ...and many more... Det er ikke akkurat drittmusikk det. 9407648[/snapback] Jo.. Endret 1. september 2007 av AndorPF Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Duke Nukem + Megadeth = Ufattelig fett.Som om ikke Duke var barsk nok fra før av. sant, så sant passer også utrolig bra til bilspill med mye fart har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Billettsalget for W:O:A 08 er allerede i gang W:O:A the following bands are already confirmed for 2008: IRON MAIDEN [einzige Show in DEU 2008] AVANTASIA [einzige Show in DEU 2008] CHILDREN OF BODOM KREATOR SONATA ARCTICA ...and many more... Det er ikke akkurat drittmusikk det. 9407648[/snapback] Jo.. 9408189[/snapback] Nei! Children of Bodom står i hvertfall høyt på lista mi over band jeg vil se live. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Drar heller på en mindre festival. Wacken er for stort og for utendørs. Maiden ser jeg heller på en maiden konsert. Tror Inferno kan bli bra. Etter både emperor og immortal har di litt press på seg for å gjøre det bra. Både destruction og shining tror jeg kan bli bra. Edit: DETTE Gleder jeg meg til. Må få fatt i et eksemplar. Urfaust & The Ruins of Beverast - Split »Tracklist: Urfaust 1. Vom Geist der Schwere The Ruins of Beverast 2. The Moselle Enigma... is a Tale About all that Frightens Man Total Playing Time: 11:15 Endret 2. september 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den splitten kjøpte jeg under HITS. Immortal på Inferno var bare drit. Kjip konsert med masse lydproblemer. Dessuten var det Suffocation som vant. Helvete, for en konsert det var... Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den splitten kjøpte jeg under HITS. Immortal på Inferno var bare drit. Kjip konsert med masse lydproblemer. Dessuten var det Suffocation som vant. Helvete, for en konsert det var... 9410119[/snapback] Ja men Immortal var nok trekkplastret for mestparten der. Personlig var det AN og kanskje Sigh som var størst for meg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skulle gjerne sett både Suffocation og Brutal Truth. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sitter her og tagger musikken min (enda) litt bedre.. Legger inn hvem som har skrevet sanger og sånn.. Sitter her nå med Opeth - Blackwater Park .. men, finner ikke på coveret eller i booklet'n hvem "music & lyrics" er kreditert til..!? Er det Mikael Åkerfeldt her også? Kun? Takker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det ryktes at Emperor spiller på Inferno i 2008 også. Men ingenting er offisiellt enda, bandene begynner ikke å annonseres før februar (står det på nettsida). Masse spekulering på forumet der såklart. Og noen mindre band har laget sin egen tråd der de ber folk komme og se på dem Så bandene vet nok at de skal spille der, de har bare ikke lov å annonsere det enda. Endret 2. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Sitter her og tagger musikken min (enda) litt bedre.. Legger inn hvem som har skrevet sanger og sånn.. Sitter her nå med Opeth - Blackwater Park .. men, finner ikke på coveret eller i booklet'n hvem "music & lyrics" er kreditert til..!? Er det Mikael Åkerfeldt her også? Kun? Takker 9411060[/snapback] Mikael Åkerfeldt syng på alle sangane. Produsenten deira Steven Wilson har imidlertid gjestevokal på Bleak. Edit: las litt dårlig her. Om du spurte ken som laga musikken og tekstane, kan eg ikkje hjelpe deg. Var som sagt Wilson (frå Porcupine Tree) som var produsenten deira, men kven som har skrive dei forskjellige låtane veit eg ikkje. Endret 2. september 2007 av huf Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Åkerfeldt skriver i utgangspunktet alt, men Wilson skrev lyrics på Death Whispered a Lullaby. Skal du tagge noen som komponist, sats på Åkerfeldt. Ting blir selvfølgelig modifisert av resten i studio, men basisen er det Åkerfeldt som skriver. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mikael Åkerfeldt & Opeth Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Åkerfeldt skriver musikk og tekster, øvrige bandmedlemmer bidrar som regel med det de gjør best, etter han har skrevet basisen. Peter står også kreditert noen steder. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vet at Åkerfeldt har alle på Damnation (bortsett fra da den Death Whispered..), og Deliverance, blant annet.. Men, ja.. Det var hvem som jeg kan skrive som "composer" jeg lurte på! Takk, takk! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som gidder å lage en oversikt over forskjellige sider om metal? Eventuelt steder som gir du nyheter og/eller informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg