Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Ang. CDON-diskusjonen:

Jeg opplevde da jeg bestilte CD-er og en DVD for ca. 400kr at det ble sendt i tre pakker.

Først kom det to CD-er, samt en DVD, med melding om at resten sto på vent. Etter omtrent en uke dumpet det enda en CD ned i postkassen, og etter nok en uke var den siste kommet.

 

Min oppfatning er altså den motsatte av "alle andre" her, dette skjedde også uten at jeg spurte om noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dradd: Eg får som oftast beskjed om kva varer som ligg på vent og kva av dei som er leverte. Problemet er at det tar uhorveleg lang tid.

Såklart, om du skal ha Rihanna si nyaste plate, tek det sikkert ikkje meir enn 2 dagar, men om du skal ha noko anna som ikkje er på toppen av VGs musikkliste, får pipa ein annan låt.

 

Saken er at dei oppgir ei leveringstid som ikkje held mål for 5 flate øre. Om det tar rundt 2 mnd å skaffe ei bestemt plate, så bør dei imo skrive det istaden for for eks. 4 dagar som er totalt urealistisk.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Isis er fantastisk, deilig å høre på In the Absence of Truth litt sent på kvelden.

 

Hvilke andre album bør jeg se nærmere på?

9401535[/snapback]

 

Du bør hoppe over på Neurosis, og sjekke ut Through Silver in Blood, A Sun That Never Sets, The Eye of Every Storm og Given to the Rising.

9401614[/snapback]

 

Second that!

9401617[/snapback]

 

Third that, om det er mulig.

 

Panopticon og Oceanic av Isis bør også falle i smak om du liker In the Absence...

Lenke til kommentar
Pelican, The Other Side of The Sky og Godspeed! You Black Emperor

9402478[/snapback]

Gybe? Hm, Red Sparowes iallefall.

 

Biography

 

Red Sparowes play a form of intensified, experimental post-rock with a notable use of pedal steel guitar. The Los Angeles act formed in 2003 and features current and former members of other bands: guitarist Bryant Clifford Meyer (Isis), guitarist Josh Graham (visuals for Neurosis), bassist Greg Burns (Halifax Pier), bassist/guitarist Andy Arahood (Angel Hair), and drummer David Clifford (Pleasure Forever).

 

Andre:

Explosions in the Sky

Cult of Luna

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

En god nyhet:

 

SOILWORK has announced that their upcoming album is titled "SWORN TO A GREAT DIVIDE" and will be released October 19th. The tracklist is as follows:

 

01. Sworn To A Great Divide

02. Exile

03. Breeding Thorns

04. Your Beloved Scapegoat

05. The Pittsburgh Syndrome

06. I, Vermin

07. Light Discovering Darkness

08. As The Sleeper Awakes

09. Silent Bullet

10. Sick Heart River

11. 20 More Miles

 

NB_1879.jpg

 

Ser fram til denne! :D

Lenke til kommentar
En god nyhet:

 

SOILWORK has announced that their upcoming album is titled "SWORN TO A GREAT DIVIDE" and will be released October 19th. The tracklist is as follows:

 

01. Sworn To A Great Divide

02. Exile

03. Breeding Thorns

04. Your Beloved Scapegoat

05. The Pittsburgh Syndrome

06. I, Vermin

07. Light Discovering Darkness

08. As The Sleeper Awakes

09. Silent Bullet

10. Sick Heart River

11. 20 More Miles

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
NB_1879.jpg

 

Ser fram til denne! :D

9405682[/snapback]

 

Slowpoke :p Det er en som har nevnt det allerede for noen sider sida :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...