Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som liker Anorexia Nervosa her eller? Jeg fikk fatt i en skive i dag kalt Drudenhaus og fy så deilig og intens plate.

9397679[/snapback]

Anorexia Nervosa er utrolig fett. "The Drudenhaus Anthem" er en ufattelig mektig låt.

9398131[/snapback]

 

Ja, det er favoritten :love:

 

Jeg trodde at det var liksom litt sånn at alle hata det bandet jeg. "Poserere!" "Mainstream!" og sånn drittslenging. Men det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som liker det :)

Lenke til kommentar
CDON sier ikke fra hvis en vare ikke er på lager. Derfor kan det ta månedsvis hvis du ikke spør hvor det blir av bestillinga di.

 

Det har jeg opplevd 2 ganger. Hvis bare en av CD/DVD'ene ikke er på lager eller utgått av trykk, stoppes hele forsendelsen til den er tilgjengelig igjen. Du kan sjekke på ordrestatus-sida, det er eneste plassen det står tror jeg.

9395502[/snapback]

 

Ja, det er heilt elendig.

 

Kva kan ein eigentleg bruke som alternativ til CDON da? (Hovudsakleg til norsk metall og mindre kjente band).

Er der andre nettbaserte sjapper som er kjappare og meir pålitelege?

 

Platekompaniet for eks. har ofte ikkje det eg er ute etter...

Lenke til kommentar
Noen som liker Anorexia Nervosa her eller? Jeg fikk fatt i en skive i dag kalt Drudenhaus og fy så deilig og intens plate.

9397679[/snapback]

Anorexia Nervosa er utrolig fett. "The Drudenhaus Anthem" er en ufattelig mektig låt.

9398131[/snapback]

 

Ja, det er favoritten :love:

 

Jeg trodde at det var liksom litt sånn at alle hata det bandet jeg. "Poserere!" "Mainstream!" og sånn drittslenging. Men det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som liker det :)

9398157[/snapback]

 

New Obscurantis er den beste skiva... fantastisk bra band!

Lenke til kommentar
Isis er fantastisk, deilig å høre på In the Absence of Truth litt sent på kvelden.

 

Hvilke andre album bør jeg se nærmere på?

9401535[/snapback]

 

Du bør hoppe over på Neurosis, og sjekke ut Through Silver in Blood, A Sun That Never Sets, The Eye of Every Storm og Given to the Rising.

Lenke til kommentar
Isis er fantastisk, deilig å høre på In the Absence of Truth litt sent på kvelden.

 

Hvilke andre album bør jeg se nærmere på?

9401535[/snapback]

 

Du bør hoppe over på Neurosis, og sjekke ut Through Silver in Blood, A Sun That Never Sets, The Eye of Every Storm og Given to the Rising.

9401614[/snapback]

 

Second that!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...