Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående Old Man's Child: Er det bare på The Millenium King man får høre Galder's helt utrolig clean-vokal! (Hvis det er han da?)

 

Jeg har så lyst å høre mer av den clean-vokalen...

9393555[/snapback]

Det er ikke Galder. Les OMC-Guiden min, så kanskje du lærer litt ;)

9393950[/snapback]

 

Ja, har lest den flere ganger før, men har ikke lagt merke til det tidligere. J Lohngrin Cremonese. Har han noe band han tidligere har spilt i elns?

Lenke til kommentar

Av Borknagar sine utgivelsar, er det berre The Olden Domain som gjeld her i "garden".

 

____

 

 

Edit: Og kvifor er CDON så forbanna treig? Står på (dei crappy) informasjonssidene at det er ei leveringstid på høgst 7 dagar, men det tar då ofte 1-2 mnd før dei sender.

Kan godt godta nokre dagar over estimert leveringstidsrom, men når det går månader før eg høyrer noko frå dei, er det absolutt kritikkverdig.

Endret av huf
Lenke til kommentar

CDON sier ikke fra hvis en vare ikke er på lager. Derfor kan det ta månedsvis hvis du ikke spør hvor det blir av bestillinga di.

 

Det har jeg opplevd 2 ganger. Hvis bare en av CD/DVD'ene ikke er på lager eller utgått av trykk, stoppes hele forsendelsen til den er tilgjengelig igjen. Du kan sjekke på ordrestatus-sida, det er eneste plassen det står tror jeg.

Lenke til kommentar
CDON sier ikke fra hvis en vare ikke er på lager. Derfor kan det ta månedsvis hvis du ikke spør hvor det blir av bestillinga di.

9395502[/snapback]

Det er faktisk elendig. De burde si ifra hva som er på lager og ikke på lager slik som alle andre butikker gjør.

 

edit:

Duke Nukem + Megadeth = Ufattelig fett.

Som om ikke Duke var barsk nok fra før av.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...