Neslepaks Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er Arch Enemy verdt å høre på? 9377052[/snapback] Absolutt ikkje. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er Arch Enemy verdt å høre på? 9377052[/snapback] Ikke det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er Arch Enemy verdt å høre på? Isåfall! Anbefal meg en plate! edit: Skriveleif 9377052[/snapback] Det er et eller annet jeg ikke klarer med kvinnelig vokalist. Selv om Angela Gossow (?) er litt vel maskulin... kvinnelig vokal Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er Arch Enemy verdt å høre på? Isåfall! Anbefal meg en plate! edit: Skriveleif 9377052[/snapback] Det er et eller annet jeg ikke klarer med kvinnelig vokalist. Selv om Angela Gossow (?) er litt vel maskulin... kvinnelig vokal 9378476[/snapback] Jeg heller pleier ikke å like kvinnevokal, men det hørtes jo ikke ut som en kvinne så... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er Arch Enemy verdt å høre på? Isåfall! Anbefal meg en plate! edit: Skriveleif 9377052[/snapback] Det er et eller annet jeg ikke klarer med kvinnelig vokalist. Selv om Angela Gossow (?) er litt vel maskulin... kvinnelig vokal 9378476[/snapback] Jeg heller pleier ikke å like kvinnevokal, men det hørtes jo ikke ut som en kvinne så... 9378596[/snapback] Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Ikke for å være helt diskrimminerende, men metal er for det meste en mannegreie. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Noen som har lyst å anbefale et (eller flere) album med Borknagar? edit: @Olum: http://www.maelstrom.nu/ezine/img9/angela2.jpg Som kompisen min sa: Hun er helt grei til hu åpner kjeften Endret 28. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen som har lyst å anbefale et (eller flere) album med Borknagar? 9378611[/snapback] Volsomt så albumanbefalingar du skulle ha da mann! Ta deg eit googlesøk iblant å finn nokre reviews. ________________ The Great Kat : Beethoven on Speed Re-released on August 20, 2007 by Metal Mind Productions from Poland as a new digipack edition on golden disc, digitally remastered using 24-Bit process and limited to numerated 2000 copies. YEAH! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Ikke for å være helt diskrimminerende, men metal er for det meste en mannegreie. 9378606[/snapback] Hehe, her vil jeg gjerne få si at metal er for en "type" mennesker, uavhengig av kjønn. At hun synger på en brutal måte, har ikke noe med at hun er dame. Derimot så synes jeg musikken er "enkel" og blir fort lei av de alt for overmelodiøse sangene. Det er mange damer som synger bedre til metall enn menn. Vil du ha eksempler? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Høres mer ut som et date-problem. Jeg for min del bryr meg ræva hvilke kjønn vokalisten er. Men sålenge Angela høres forferdelig ut appelerer det ikke til meg. Mulig jeg har hørt "feil" låter, men er ikke videre fan av dobbel-vokal. Men det var en annen vokkis i starten ikke sant? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Ikke for å være helt diskrimminerende, men metal er for det meste en mannegreie. 9378606[/snapback] Hehe, her vil jeg gjerne få si at metal er for en "type" mennesker, uavhengig av kjønn. At hun synger på en brutal måte, har ikke noe med at hun er dame. Derimot så synes jeg musikken er "enkel" og blir fort lei av de alt for overmelodiøse sangene. Det er mange damer som synger bedre til metall enn menn. Vil du ha eksempler? 9378643[/snapback] Nei takk. Foretrekker menn når det gjelder musikk @huf: Jeg veit det, men har for ikke så lenge siden begynt å like Black, death, folk og litt mer ekstrem metal enn tidligere Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Nei takk. Foretrekker menn 9378684[/snapback] Jeg foretrekker Tymah, makan til kald black metal skal du lete lenge etter nå for tiden. Synn for deg at det er ei dame som synger Endret 28. august 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nei takk. Foretrekker menn 9378684[/snapback] Jeg foretrekker Tymah, makan til kald black metal skal du lete lenge etter nå for tiden. Synn for deg at det er ei dame som synger 9378711[/snapback] Det er bare det at det er noe sært, for growl er en veldig maskulin greie Hadde jeg funnet en veldig bra sang/et band så hadde ejg selvfølgelig hørt på det selv om det er kvinnelig vokalist. Det er bare veldig rart... og litt skummelt. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Lite slår Runhild Gammelsæter uansett. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tidligere i Thorr's Hammer, nå i Khlyst om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Aldri hørt om. Anbefales det? Og hvordan sjangre? Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Thorr's Hammer er seig doom, er på myspace. Glint har vel lagt ut sample av en Khlyst-låt et par ganger i tråden. I like. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 En gang til for den gemene hop som ikke greier å leite etter ny muzak på egen hånd... Khlyst: http://www.plotkinworks.com/media/khlyst%20sample.mp3 Thorr's Hammer: http://www.southernlord.com/mp3/norge.mp3 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen som har lyst å anbefale et (eller flere) album med Borknagar? 9378611[/snapback] Borknagar - Borknagar. Resten kan du droppe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 En gang til for den gemene hop som ikke greier å leite etter ny muzak på egen hånd... Khlyst: http://www.plotkinworks.com/media/khlyst%20sample.mp3 Thorr's Hammer: http://www.southernlord.com/mp3/norge.mp3 9379000[/snapback] Takk Glint! Du har fjernet mine fordommer mot kvinnelig vokal med Thorr's Hammer. Fikk ikke hørt noe vokal i Klyst da, men den sampln er noe av det råeste jeg har hørt og skal abolutt sjekkes ut mer. Lenge sida jeg fikk en skikkelig grøsning av en sang, men denna gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg