Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Arch Enemy verdt å høre på?

 

Isåfall! Anbefal meg en plate! :)

 

edit: Skriveleif

9377052[/snapback]

 

Det er et eller annet jeg ikke klarer med kvinnelig vokalist. Selv om Angela Gossow (?) er litt vel maskulin... kvinnelig vokal :ermm:

9378476[/snapback]

 

Jeg heller pleier ikke å like kvinnevokal, men det hørtes jo ikke ut som en kvinne så... :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er Arch Enemy verdt å høre på?

 

Isåfall! Anbefal meg en plate! :)

 

edit: Skriveleif

9377052[/snapback]

 

Det er et eller annet jeg ikke klarer med kvinnelig vokalist. Selv om Angela Gossow (?) er litt vel maskulin... kvinnelig vokal :ermm:

9378476[/snapback]

 

Jeg heller pleier ikke å like kvinnevokal, men det hørtes jo ikke ut som en kvinne så... :p

9378596[/snapback]

 

Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Ikke for å være helt diskrimminerende, men metal er for det meste en mannegreie.

Lenke til kommentar
Noen som har lyst å anbefale et (eller flere) album med Borknagar?

9378611[/snapback]

 

Volsomt så albumanbefalingar du skulle ha da mann! Ta deg eit googlesøk iblant å finn nokre reviews.

 

________________

 

 

greatkateq3.jpg

The Great Kat : Beethoven on Speed

Re-released on August 20, 2007 by Metal Mind Productions from Poland as a new

digipack edition on golden disc, digitally remastered using 24-Bit process and

limited to numerated 2000 copies.

 

YEAH!

 

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Ikke for å være helt diskrimminerende, men metal er for det meste en mannegreie.

9378606[/snapback]

 

Hehe, her vil jeg gjerne få si at metal er for en "type" mennesker, uavhengig av kjønn. At hun synger på en brutal måte, har ikke noe med at hun er dame. Derimot så synes jeg musikken er "enkel" og blir fort lei av de alt for overmelodiøse sangene.

 

Det er mange damer som synger bedre til metall enn menn. Vil du ha eksempler?

Lenke til kommentar
Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk.

 

Høres mer ut som et date-problem.

 

Jeg for min del bryr meg ræva hvilke kjønn vokalisten er. Men sålenge Angela høres forferdelig ut appelerer det ikke til meg. Mulig jeg har hørt "feil" låter, men er ikke videre fan av dobbel-vokal. Men det var en annen vokkis i starten ikke sant?

Lenke til kommentar
Akkurat, når man ikke hører at det er en kvinne, men det likevel er det, er det god nok grunn til å være litt skeptisk. Ikke for å være helt diskrimminerende, men metal er for det meste en mannegreie.

9378606[/snapback]

 

Hehe, her vil jeg gjerne få si at metal er for en "type" mennesker, uavhengig av kjønn. At hun synger på en brutal måte, har ikke noe med at hun er dame. Derimot så synes jeg musikken er "enkel" og blir fort lei av de alt for overmelodiøse sangene.

 

Det er mange damer som synger bedre til metall enn menn. Vil du ha eksempler?

9378643[/snapback]

 

Nei takk. Foretrekker menn når det gjelder musikk :thumbup:

 

@huf: Jeg veit det, men har for ikke så lenge siden begynt å like Black, death, folk og litt mer ekstrem metal enn tidligere :)

Lenke til kommentar
Nei takk. Foretrekker menn

9378684[/snapback]

 

Jeg foretrekker Tymah, makan til kald black metal skal du lete lenge etter nå for tiden. Synn for deg at det er ei dame som synger :p

9378711[/snapback]

 

Det er bare det at det er noe sært, for growl er en veldig maskulin greie :p Hadde jeg funnet en veldig bra sang/et band så hadde ejg selvfølgelig hørt på det selv om det er kvinnelig vokalist. Det er bare veldig rart... og litt skummelt.

Lenke til kommentar
En gang til for den gemene hop som ikke greier å leite etter ny muzak på egen hånd...

 

Khlyst: http://www.plotkinworks.com/media/khlyst%20sample.mp3

Thorr's Hammer: http://www.southernlord.com/mp3/norge.mp3

9379000[/snapback]

 

Takk Glint! Du har fjernet mine fordommer mot kvinnelig vokal med Thorr's Hammer. Fikk ikke hørt noe vokal i Klyst da, men den sampln er noe av det råeste jeg har hørt og skal abolutt sjekkes ut mer. Lenge sida jeg fikk en skikkelig grøsning av en sang, men denna gjorde det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...