Ø.B. Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 play får inn nytt system album 28/2 jo.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er det noen som husker adressen til den siden hvor man kunne fine navn på band som hadde likheter med band man liker fra før av? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 musicplasma.com trur eg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Bah, har noen band å anbefale? Jeg føler for å skaffe meg ny musikk. Hvis du allerede ikke har noe av Opeth så er det å anbefale. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Takker! Det var den jeg letet etter. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Bah, har noen band å anbefale? Jeg føler for å skaffe meg ny musikk. Hvis du allerede ikke har noe av Opeth så er det å anbefale. Jeg har 4 cd'er av Opeth, og det er virkelig et bra band! Har Blackwater Park, Damnation, Still Life og Deliverance. Er det andre band i sånn ca. samme sjanger du kananbefale? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Om du liker At The Gates, tidlig In Flames og lignende så sjekk ut Lamb Of God - As The Palaces Burn. Kanonalbum! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 I sommer: Roskilde festival Øyafestivalen. Blir digg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 I sommer: Roskilde festival Øyafestivalen. Blir digg og slottsfjell festivalen Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 I år blir det nok øyafestivalen og Norweegian Wood på meg, hvis pengene strekker til Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 I år blir det nok øyafestivalen og Norweegian Wood på meg, hvis pengene strekker til ¨skjekk om det går ann å jobbe som søppel plukker, da kommer du gratis inn, du kan gå der artistene er og du trenger bare å rydde søppel i 5 min en dag Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen som skal på Mötley Crüe og Nightwish i Oslo Spektrum 10 juni eller? Gleder meg vilt!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Om du liker At The Gates, tidlig In Flames og lignende så sjekk ut Lamb Of God - As The Palaces Burn. Kanonalbum! STØTTES! Hører faktisk på den akkurat nå! Forøvrig så er eg litt uenig med sammenligningen din... eg liker sen In Flames, men mest "middel" IN Flames(Coloyn, Clayman) Men knall plate! Endret 13. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vil whoracle albumet til in flames karakteriserast som tidlig fase? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 trenger noe litt duster musikk til en liten dokumentarfilm som angår slappe ungdom. Noen som har noen sanger å annbefale? Hvis dette er riktig sted å spørre om det da ? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Var noen som fortalte meg at Ozzy kommer til Quartn til sommeren. Noen som vet om det stemmer ? Har også hørt at Ozzy skal ha reunion med Black Sabbath på Roskilde. Noen som vet om dette stemmer ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Var noen som fortalte meg at Ozzy kommer til Quartn til sommeren. Noen som vet om det stemmer ? Har også hørt at Ozzy skal ha reunion med Black Sabbath på Roskilde. Noen som vet om dette stemmer ? Black Sabbath med Ozzy kommer på Roskilde ja. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 trenger noe litt duster musikk til en liten dokumentarfilm som angår slappe ungdom. Noen som har noen sanger å annbefale? Hvis dette er riktig sted å spørre om det da ? Husker ikke hvem som har den, men "Working in a coma" passer kanskje hvis du har en litt ironisk vinkling. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jaja.. Sitter her og hører på The Shaggs albumet. Får helt hakeslepp her...fy faen for et møl. Dette er det absolutt verste jeg har hørt NOENSINNE! Herre min geitost, jeg har ikke ord... I love it Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Husker ikke hvem som har den, men "Working in a coma" passer kanskje hvis du har en litt ironisk vinkling. Tenker du på Lee Dorseys "Working in a coalmine"? Endret 14. februar 2005 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg