Programvare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Tusen takk Underpants og Metlaheart Har tenkt til å høre på en del Amon Amarth før de er oppvarmingsband for Dimmu Borgir i november. Noen som kan anbefale noen album som vil gjøre emg skikkelig hekta? 9353777[/snapback] Sjekk noen videoer på youtube og så skaffer du deg With Oden on Our Side. Det er det ultimate viking-metal-album altså! edit: Etter det albumet ble jeg en ny person Endret 24. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 The Crusher er min favoritt. Beste skiva deres imo. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 The Crusher er min favoritt. Beste skiva deres imo. 9353806[/snapback] Da skal jeg høre på den litt mer nøye enn jeg har gjort tidligere så skal dere få høre my opinion Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg gleder meg til 15. September ! 9353213[/snapback] Du er absolutt ikke alene. Sandström synger enda dypere på den videoen enn til vanlig. Det er helt fantastisk. Å få Mojjo på trommene hjalp overraskende nok. Han har virkelig vist seg dyktigere enn jeg noen gang hadde turt å håpe på. Grunn alene nok til å sjekke ut Engel. Jeg har ikke gledet meg så mye til et album noen gang. Endret 25. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Noen som gidder å nevne et bra album av Black Debbath? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har tenkt til å høre på en del Amon Amarth før de er oppvarmingsband for Dimmu Borgir i november. Noen som kan anbefale noen album som vil gjøre emg skikkelig hekta? 9353777[/snapback] Sjekk ut live dvd'en Wrath of the Norsemen. Alle gromlåtene fra albumene er med.. herlig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Av debbath er det bare "Tung,tung politisk Rock" som gjelder for min del. De andre kloner bare låtene på den skiva. Pluss at "Flytt operaen til Bøler samfunnshus" har en fantastisk morsom tekst og utførelse. Og andre godlåter som "Det er problemer innad i Høyre" og "Gjør Fornebu om til Suppestasjon" Endret 25. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg liker Den femte statsmakt. Synes ikke den nyeste cden deres var så bra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har tenkt til å høre på en del Amon Amarth før de er oppvarmingsband for Dimmu Borgir i november. Noen som kan anbefale noen album som vil gjøre emg skikkelig hekta? Klarer ikke å velge en plate, men her er i hvert fall noen godsanger fra dem: -Vs the World -Death in Fire -For the Stabwounds in our Back -Pursuit of Vikings -Bleed for the Ancient Gods -The Fate of Norns -Runes To My Memory Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Har tenkt til å høre på en del Amon Amarth før de er oppvarmingsband for Dimmu Borgir i november. Noen som kan anbefale noen album som vil gjøre emg skikkelig hekta? Klarer ikke å velge en plate, men her er i hvert fall noen godsanger fra dem: -Vs the World -Death in Fire -For the Stabwounds in our Back -Pursuit of Vikings -Bleed for the Ancient Gods -The Fate of Norns -Runes To My Memory 9355606[/snapback] Har hørt Pursuit of Vikings, Bleed for the Ancient Gods og Runes to my Memory. Dette er veldig bra sanger. Endret 25. august 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Air Guitar Nation (2006), en ny film om Air Guitar konkurranser. Den ser unektelig kul ut ^^ Trailer her. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Metalheart: Makan til møkkaband skal man lete litt etter, mener nå jeg. 9352187[/snapback] Ok, jeg trodde at det var noe dritbra greier jeg ikke hadde fått med meg. Kompisen min sa at det var helt konge... 9352426[/snapback] Slik var det med meg og, alle anbefalte In Flames os.v Tipper kameraten din er rundt 13-15. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Har tenkt til å høre på en del Amon Amarth før de er oppvarmingsband for Dimmu Borgir i november. Noen som kan anbefale noen album som vil gjøre emg skikkelig hekta? Klarer ikke å velge en plate, men her er i hvert fall noen godsanger fra dem: -Vs the World -Death in Fire -For the Stabwounds in our Back -Pursuit of Vikings -Bleed for the Ancient Gods -The Fate of Norns -Runes To My Memory 9355606[/snapback] Samme her. Foruten de du har nevnt vil jeg legge til et par sanger som gir meg frysninger på ryggen: -Thousand Years of Oppression -The Last With Pagan Blood -The Dragon's Flight Across The Waves -The Sound Of Eight Hooves Foruten musikken, er også tekstene til Amon Amarth etter min mening de beste viking metal tekstene noensinne. Det er faktisk religiøs musikk! Sjekk ut live dvd'en Wrath of the Norsemen. Alle gromlåtene fra albumene er med.. herlig! 9354613[/snapback] Denne live dvd utgivelsen er en av mine absolutte favoritter! 4 live show på 3 dvd'er er enormt! Og den ene er vel omtrent 2 timer også... Endret 25. august 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Metalheart: Jeg synes ikke du burde nekte deg selv å høre på et band bare fordi noen sier "det bandet suger piss". Hør på det, og finn ut om DU liker det, ikke hvem andre som liker det. Følge saueflokken kan britney-fansene gjøre. Sjekk ut In Flames du, ikke bry deg om en kar på forumet ikke liker det. Tusenvis av fans liker det jo. Endret 25. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da var Darkthrone - Under a Funeral Moon og Mayhem - Grand Declaration of War kjøpt og Storm - Nordavind bestilt. Skal høre gjennom Under a Funeral Moon og Grand Declaration of War nå, og så er det bare å vente på Nordavind Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kjøpte meg noe gøy på Hits i går. Gorgoroth - A sorcery written in blood (vinyl) og Urfaust - Geist ist teufel (kassett). Så noen Moonblood bootlegs der også som jeg tenker å kjøpe idag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Iron Maiden hører jeg selfølgelig på allerede Men takk for svar. Noen noen forslag på alternative eller progressive? 9353571[/snapback] Det beste alternative og progga bandet du finner er Tool Fant ut at Clayman-albumet til In Flames var ganske bra egentlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) @Dere som snakka om Amaon Amarth sanger. Så er min favoritt Valhall Awaits Me. Den ultimate viking-låt! edit: Også Cry of The Black Birds er jo nesten en klassiker innen viking. Endret 25. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fant ut at Clayman-albumet til In Flames var ganske bra egentlig. 9356877[/snapback] Mye av In Flames er bra, sjekk ut Whoracle, alt bortsett fra tittellåten så er det et konge album. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fant ut at Clayman-albumet til In Flames var ganske bra egentlig. 9356877[/snapback] Mye av In Flames er bra, sjekk ut Whoracle, alt bortsett fra tittellåten så er det et konge album. 9358256[/snapback] synes Whoracle er en bra sang og jeg da men folk har jo foskjlig smak da og godt er det ellers hadde det ikke vert noe diskusjon.no vis alle folka hadde vert totalt like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg