Deadringer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Problemer med utstyret, er så idiotiske at de setter dobbel-basstrommene så høyt at det ødelegger lydbildet? De gangene trommene falt fulstendig ut så var jo lydbilde i det minste ok... (Men forsatt ganske labert...) 9345493[/snapback] Det var nå teknikerne som ødela konserten for publikum og bannet, ikke musikerne. Jeg er ingen fan, men det var slik jeg oppfattet det, og det var det Aron og Co sa(crew). Selv synes jeg ikke så mye om musikken deres. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal . Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen). Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene: Welcome, This transmission, From a fallen star, Otherwise known as Arcturus... Enjoy 9345403[/snapback] Vortex er ikke med på The Sham Mirrors. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal . Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen). Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene: Welcome, This transmission, From a fallen star, Otherwise known as Arcturus... Enjoy 9345403[/snapback] Vortex er ikke med på The Sham Mirrors. 9346396[/snapback] My bad, tenkte shipwrecked frontier pioneer var på sham mirrors skiva, noe den ikke er Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal . Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen). Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene: Welcome, This transmission, From a fallen star, Otherwise known as Arcturus... Enjoy 9345403[/snapback] Ja, det er en fin skive. Men La Masquerade Infernale er minst like fin. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ka synes dere om De Mysteriis Dom Sathanas? Jeg digger albumet og anbefales til alle som liker eller ikke har hørt Mayhem edit: Hva betyr det forresten? Endret 24. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fant akkuart noe litt spennende. En liten dokumentar om Varg Vikernes... http://youtube.com/watch?v=IeEGsRs7CAI Du finner sikkert part 2, 3 osv... hvis du leiter litt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Gamle saker. Og den er vel generelt sett om "satanist-saken" som den het på tidlig 90-tall. Forresten. Jeg trenger tips om noe god doom. Lignende Ahab, Swallow the Sun og Mourning Beloveth. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fant akkuart noe litt spennende. En liten dokumentar om Varg Vikernes... http://youtube.com/watch?v=IeEGsRs7CAI Du finner sikkert part 2, 3 osv... hvis du leiter litt 9350663[/snapback] Tror de fleste har sett den. Både morsom og interessant. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 edit: Hva betyr det forresten? 9350520[/snapback] Satans mysterier eller noe sånt Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvis man liker Windir burde man sjekke ut Thryfing. Fremstår for meg som en nærmest en langt bedre versjon av Windir. Thyrfing er grisefett! Elsker Vansinnesvisor og Valdr Galga. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som gidder å anbefale et album av Atreyu? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Her er en link med en samling av div. metaldokumentarer http://www.ghostradio.co.nr/ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Metalheart: Makan til møkkaband skal man lete litt etter, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Metalheart: Makan til møkkaband skal man lete litt etter, mener nå jeg. 9352187[/snapback] Ok, jeg trodde at det var noe dritbra greier jeg ikke hadde fått med meg. Kompisen min sa at det var helt konge... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Metalheart: Makan til møkkaband skal man lete litt etter, mener nå jeg. 9352187[/snapback] Ok, jeg trodde at det var noe dritbra greier jeg ikke hadde fått med meg. Kompisen min sa at det var helt konge... 9352426[/snapback] Drit nå i hva han sier. Sjekk det ut, kan hende du liker det. Atreyu er ikke akuratt metal, det er vel noe punk aktige greier med litt harsh vocals muligens. Hørte mye på det før, syns de har en del gode trekk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Det er emo. Sytete, whinete, opplegg. Ene sangen deres(husker ikke hvilken) var såvidt fengende.... men gikk fort lei. Resten jeg har hørt er drit. Endret 24. august 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er emo. Sytete, whinete, opplegg. Ene sangen deres(husker ikke hvilken) var såvidt fengende.... men gikk fort lei. Resten jeg har hørt er drit. 9353040[/snapback] Åfyda! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er emo. Sytete, whinete, opplegg. Ene sangen deres(husker ikke hvilken) var såvidt fengende.... men gikk fort lei. Resten jeg har hørt er drit. 9353040[/snapback] Åfyda! 9353073[/snapback] Blablabla, hør selv. Mye av det fenger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ny teaservideo fra nye TPH-skiva. Helt fantastisk! And damnation is forced upon the weak. Det er ikke fullversjonen av sangen riktignok, den er redigert endel. edit: Kan legge til at den Arcturus skiva ikke var noe å hoppe i taket over. Endret 24. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Leggger merke til at siden jeg begynte å lese her (i hvert fall) så diskuteres det nesten bare i svart-, death- og folkmetal.. Hvorfor det? Hva ser dere i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg