Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Asmegin er gode greier det.  Nytt album på gang hvis jeg ike tar helt feil

9338837[/snapback]

Rekti, gleder meg som en kreps!

9339819[/snapback]

Vel, nå har de vel sagt at nytt album er på vei siden starten av 2006... Noe sier meg at det ikke kommer ut med det første.

Lenke til kommentar
Asmegin er gode greier det.  Nytt album på gang hvis jeg ike tar helt feil

9338837[/snapback]

Rekti, gleder meg som en kreps!

9339819[/snapback]

Vel, nå har de vel sagt at nytt album er på vei siden starten av 2006... Noe sier meg at det ikke kommer ut med det første.

9340544[/snapback]

Det tar litt tid å lage et album som er bra da..

Lenke til kommentar
Noen som har Circus Maximus siste, Isolate? Mitt ex. ble sendt fra cdon i dag og jeg har store forventninger. Spesielt etter den glimrende debuten, the 1st Chapter. Har hørt noen smakebiter på circusmaximussite.com, og det hørtes veldig lovende ut :thumbup:

9336045[/snapback]

Jeg så circus maximus live på norwegian metal heart, dem spilte rett før blind guardian, må si blind guardian slo dem ned i støvlene :),

circus var litt kult, men blir litt soft for meg, dama likte dem godt da

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Hafrsfjord er forresten einaste (post?)staden i Noreg med 5 - fem - konsonantar etter einannan.

9318294[/snapback]

Jeg kan et ord med 7 konsonanter etter hverandre.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Angstskrik :p

Nok OT...

Hva er i deres øyne den beste In Flames-plata? Jeg mener Reroute to Remain og Soundtrack to Your Escape.

9318327[/snapback]

Jeg er så fan at jeg bare kan gi 10/10 til alle platene, fra lunar til come clarity

Lenke til kommentar

Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal :). Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen).

Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene:

Welcome,

This transmission,

From a fallen star,

Otherwise known as Arcturus...

Enjoy

:D

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Circus suger live, i hvertfall når jeg såg dem på MotStøy i fjor. Fy for et drittband livemessig...

9342917[/snapback]

De hadde ufattelig store problemer med utstyret.

9344883[/snapback]

Problemer med utstyret, er så idiotiske at de setter dobbel-basstrommene så høyt at det ødelegger lydbildet? De gangene trommene falt fulstendig ut så var jo lydbilde i det minste ok... (Men forsatt ganske labert...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...