Programvare Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hihi. "Satan." *tar en slurk vin* Synes intervjuene var god underholdning. 9322071[/snapback] Da er vi to. =) Gaahl er en artig kar. 9322108[/snapback] jeg også smilte godt av den der. dere som har sett den 5-delers miniserien om True norwegian Black Metal med Gaahl. Og de siste 3 minuttene så sitter han bare å stirrer tomt i lufta. Det var litt creepy i grunn Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hihi. "Satan." *tar en slurk vin* Synes intervjuene var god underholdning. 9322071[/snapback] Da er vi to. =) Gaahl er en artig kar. 9322108[/snapback] jeg også smilte godt av den der. dere som har sett den 5-delers miniserien om True norwegian Black Metal med Gaahl. Og de siste 3 minuttene så sitter han bare å stirrer tomt i lufta. Det var litt creepy i grunn 9325522[/snapback] Haha, ja, har sett den. Det er som om hele han fryser med en gang han møter idioti og dumhet. Stilig kar. Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bare sånn for moro skyld skrev jeg(uten ")"sverd fjell monument". Andre svaret i Google. Ikke vanskeligere enn det. Tilbake til topic: Noen som har tenkt seg på Immortal-konsert under UKA? 9317641[/snapback] Ja, lurer på det ja! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dere som har sett den 5-delers miniserien om True norwegian Black Metal med Gaahl. Og de siste 3 minuttene så sitter han bare å stirrer tomt i lufta. Det var litt creepy i grunn 9325522[/snapback] Ja, det virka som de fornerma han eller noe, jeg klarte ikke høre hva han spurte om før Gaahl frøs helt. Han satt jo i litt over 2min uten engang å blunke! o.O -------------- Kjøpte meg Satyricon - Now, Diabolical på lørdag. Var litt impulskjøp egentlig, jeg fant den til 90,- på Musikkverket, og da kjøpte eg den, siden jeg uansett hadde lurt litt på å kjøpe den før. Den var bra gjennom det første 3-4 sangene, men etterpå så fikk jeg en følelse a at jeg hade hørt den "samme" sangen et par ganger før. Nemesis Divina var mye bedre, og nå tenker jeg på å kjøpe The Shadowthrone. Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe Storm - Nordavind, men jeg har aldri hørt noe særlig folk metal før. Er den et godt valg? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 vill jeg anbefale is du liker folke sanger hehe er det men med gitar osv synes det er veldig kult jeg da Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe Storm - Nordavind, men jeg har aldri hørt noe særlig folk metal før.Er den et godt valg? Heilt OK skive. Legg heller pengane i Isengards to utgivelsar. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Isengard er fantastisk folkemetall. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Beklager hvis denne er 0ld11!!11, men jeg klarer ikke å dy meg: Du kan tro jeg lo! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dere som har sett den 5-delers miniserien om True norwegian Black Metal med Gaahl. Og de siste 3 minuttene så sitter han bare å stirrer tomt i lufta. Det var litt creepy i grunn 9325522[/snapback] Ja, det virka som de fornerma han eller noe, jeg klarte ikke høre hva han spurte om før Gaahl frøs helt. Han satt jo i litt over 2min uten engang å blunke! o.O Intervjuern sa "Guide me". Det var akkurat det Gaahl hadde bedt om at han ikke skulle spørre om tidligere i dokumentaren eller no sånn. Skummelt er det uansett når han bare sitter der uten å blunke. Jeg var usikker en stund på om filmen hadde stoppa. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Skal ikke Gorgoroth spille i Oslo i November likevel? Står ikke lenger på konsertlisten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvilken konsertliste? Det har jeg ikke hørt om i det hele tatt. Om Gorgoroth skal spille i Oslo skal i hvertfall jeg dit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Storm er ganske fett, metal-coverlåter av kjente folkesanger. Men det kan også være kjipt hvis du ikke er vant til litt sur clean-synging. Isengard er samme linja, men halve skiva er god gammel svartmetall og halve er folkmetal i Storm-stil. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe Storm - Nordavind, men jeg har aldri hørt noe særlig folk metal før. Er den et godt valg? 9325856[/snapback] Helt ålreit skive. Likte den godt. =) Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Favorittband: Arcturus, Borknagar, windir og In flames. For dere som liker progresiv metal, hør på arcturus albumet: the sham mirrors, det er sinnsykt heftig. Noen som hører på summoning her btw? Endret 21. august 2007 av Lafs Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Beklager hvis denne er 0ld11!!11, men jeg klarer ikke å dy meg: Du kan tro jeg lo! 9326338[/snapback] Haha, jeg la ikke merke til at klubben var byttet ut med en katt før jeg så nærmere etter. Det originale bildet er latterlig nok alene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hihi. "Satan." *tar en slurk vin* Synes intervjuene var god underholdning. 9322071[/snapback] Ble litt skremt av det intervjuet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Favorittband: Arcturus, Borknagar, windir og In flames.For dere som liker progresiv metal, hør på arcturus albumet: the sham mirrors, det er sinnsykt heftig. Noen som hører på summoning her btw? 9327522[/snapback] De tre førstnevnte er gode band imo. Summoning er også festlig til tider. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Beklager hvis denne er 0ld11!!11, men jeg klarer ikke å dy meg: Du kan tro jeg lo! 9326338[/snapback] Som kommentar fra bildet på Last.fm, "Black katze ist krieg." =P Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er det bare jeg som syntes Gaahl minner meg om Sauroman Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er det bare jeg som syntes Gaahl minner meg om Sauroman 9329383[/snapback] Litt kanskje. Gaahl er alltid litt sånn innesluttet i intervjuene. Han svarer bare på akkurat det han blir stilt spørsmål om. Ikke noe mere snikksnakk her nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg