Herpeederpee Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det nyeste mayhem albumet bra?Tror jeg må bestille meg en skive, har bare hørt freezing moon (likte den) 9309440[/snapback] Som Glint sa, Ordo Ad Chao og De Mysteriis Dom Sathanas er veldige gode skiver. Chimera er ganske stilig den og. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hm, jeg burde vel egentlig finne fram Ordo ad Chao igjen, har hørt alt for lite på den foreløpig... Men det tar nok en stund før den sitter uansett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ordo er IMO en av de beste skivene til Mayhem sammen med De Mysteriis. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ordo er IMO en av de beste skivene til Mayhem sammen med De Mysteriis. 9310932[/snapback] Det er De Mysteriis og Live In Leipzig som sparkar. Den nye var kjedeleg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det bare meg som liker GDoW? Jeg frykter nemlig det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det bare meg som liker GDoW? Jeg frykter nemlig det. 9311379[/snapback] Kongeskive det også. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir HitS på meg likevel folkens. Ikke dårlig. Jeg og en hau andre ble dimma første dagen. 9274605[/snapback] Haha dimma? Er du pasifist? Jeg skulle så gjerne vært der, for et satans program de har! 9274881[/snapback] Ikke pasifist. De spurte "har du lyst å tilbringe 12måneder i bardufoss nå" og jeg svarte "ikke for øyeblikket", så ble jeg sendt til dimmingskontoret. De hadde vist nok av bedre motiverte folk enn hva jeg var. edit: Holy Diver har aldri vært bedre! KSE spiller Holy Diver 9280153[/snapback] Blæh! Dette er som å stæsje opp Mozart eller Beethoven. Blodsløkket å prøve å modernisere en klassiker på denne måten med brølevokal og nestenlike rifferaffe. 0 av 100. Dessuten stinka videoen. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det bare meg som liker GDoW? Jeg frykter nemlig det. 9311379[/snapback] Yndlingsplata mi av MayheM. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Necrosynthesys. Noe jeg tilfeldigvis kom over på metal-archives. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Her er flere Holy Diver covere. Noen er helt far out: Far out: http://www.youtube.com/watch?v=uxjoZIm2XGo Bra og respektfullt (bad sound): FolkRock og fele: http://www.youtube.com/watch?v=zQH4tWPNJkY Fat Bitch with no voice: Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Da har jeg endelig fått smaken for Megadeth. Skjedde da jeg fikk "play for blood" tilsendt av ei venninne her på forumet. Ufattelig fet låt. Alene grunn i at den nye skiva skal bestilles. 9207779[/snapback] Hørt In my darkest Hour, da? Den feteste av de gamle låtene (nesten). Feteste riffinga i galaksen. Og deilig temposkifte rundt 3:30 9207786[/snapback] Og for å ikke glemme selve gromlåta til Megadeth: Holy Wars. Dette var den ene sangen jeg lærte meg å spille på gitar: http://youtube.com/watch?v=-YczYC2yHTM Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så noen diskuterte Mayhem plater lengre opp. Har hørt at den nyeste var helt rævva, men nå leser jeg at den er ganske bra, anbefalt kjøp? Ellers syns jeg at Chimera er den beste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du vet, hvis du slutter å være sau i saueflokken og bare kjøpe ting basert på andres meninger, finner du kanskje slikt ut selv Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Driter vanligvis tynt i hva andre sier, men som student har man ikke altfor mye cash, så jeg vil vite om det er bra greier før jeg investerer 200 + i det. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Da har jeg endelig fått smaken for Megadeth. Skjedde da jeg fikk "play for blood" tilsendt av ei venninne her på forumet. Ufattelig fet låt. Alene grunn i at den nye skiva skal bestilles. 9207779[/snapback] Hørt In my darkest Hour, da? Den feteste av de gamle låtene (nesten). Feteste riffinga i galaksen. Og deilig temposkifte rundt 3:30 9207786[/snapback] Og for å ikke glemme selve gromlåta til Megadeth: Holy Wars. Dette var den ene snagen jeg lærte meg å spille på gitar: http://youtube.com/watch?v=-YczYC2yHTM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hva som er black, death, thrash, viking, kurder eller narkolanger metal interesserer meg ikke så veldig mye lenger. Det er uansett nok av folk på diverse forum som mer enn gjerne diskuterer kategoritilhørighet til tastaturet tar fyr... Jeg hører på musikk JEG syns er fett, be it Cradle of Filth eller Iron Maiden eller Metal Church. Ikke hva andre syns er "riktig" å høre på. Endret 19. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kurdermetal faktisk. Noen eksempler? ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva som er black, death, thrash, viking, kurder eller narkolanger metal interesserer meg ikke så veldig mye lenger. Det er uansett nok av folk på diverse forum som mer enn gjerne diskuterer kategoritilhørighet til tastaturet tar fyr... Jeg hører på musikk JEG syns er fett, be it Cradle of Filth eller Iron Maiden eller Metal Church. Ikke hva andre syns er "riktig" å høre på. 9313417[/snapback] Word! Som deg har jeg også en ganske bred musikksmak innenfor metal. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Kurdermetal faktisk. Noen eksempler?^^ 9313527[/snapback] Kjenner ikke til noe særlig kurdermetall, men finnes jo jødemetall. Endret 19. august 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg