Ed Hunter Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kult cover, groovy! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg synes Holy Diveren er bra jeg. Skulle forresten akkurat til å spørre om noe Killswitch Engage. For jeg liker dem godt, men finner ikke noe lignende som fenger. Noen som kan komme med anbefalinger? (Ja, jeg har prøvd last.fm, allmusic.com osv). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som har hørt om Goat Whore? Var ganske kul musikk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Savner litt mørk metall. Noen som har lyst til å anbefale en skive fra hvert band jeg nevner? Gorgoroth Mayhem Immortal Darkthrone Anaal Nathrahk ( Var det ikke LarsP som kunne litt om dem?) Takk edit: la til band Endret 16. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Immortal -> At the Heart of Winter. På dette albumet kan du høre vinter. Darkthrone -> Under a Funeral Moon. Min personlige favoritt. Hører ikke på de andre bandene. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gorgoroth - PENTAGRAM Mayhem - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS Immortal - DIABOLIC FULLMOON MYSTICISM Darkthrone - A BLAZE IN THE NORTHERN SKY Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gorgoroth - Antichrist (Sangen som heter gorgoroth er det eneste perfekte stykke musikk. ) Albumet Under The Sign Of Hell er også en vinner Anaal Nathrakh - her har jeg problemer med å bare anbefale et album, så jeg nevner de beste sangene (imo) : Album:The Codex Necro Sang: Submission Is For The Weak Album:Eschaton Sang: Between Shit And Piss We Are Born Album:Domine Non Es Dignus Sang:Do Not Speak! Album:Total Fucking Necro Sang: Necrodeath Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Noen som har lyst til å anbefale en skive fra hvert band jeg nevner? 9296805[/snapback] Gorgoroth - Pentagram Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky Anaal Nathrakh - The Codex Necro Neslepaks: hi5! Endret 16. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Noen som har hørt om Goat Whore? Var ganske kul musikk. 9295759[/snapback] Jupp, Goatwhore må være verdens beste ikkenorske BMband. Absolutt en av mine favoritter om dagen. Endret 16. august 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som har lyst til å anbefale en skive fra hvert band jeg nevner? 9296805[/snapback] Gorgoroth - Pentagram Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky Anaal Nathrakh - The Codex Necro Neslepaks: hi5! 9296999[/snapback] hi5, 10hi! Faen! Er det Diabolic eller Diabolical? Det slit eg med kvar gong. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 takk til alle som ga meg flotte anbefalinger Et lite ønske til... et bra satyricon album? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nemesis Divina og The Shadowthrone. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Gorgoroth - Under the Sign of Hell Mayhem - Deathcrush Immortal - Pure Holocaust Darkthrone - Under A Funeral Moon Anaal Nathrakh - The Codex Necro Det er "Diabolical". Edit: Satyricon - Nemesis Divina Endret 16. august 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 takk til alle som ga meg flotte anbefalinger Et lite ønske til... et bra satyricon album? 9297310[/snapback] Rebel Extravaganza. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 takk til alle som ga meg flotte anbefalinger Et lite ønske til... et bra satyricon album? 9297310[/snapback] DMT Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg synes Holy Diveren er bra jeg.Skulle forresten akkurat til å spørre om noe Killswitch Engage. For jeg liker dem godt, men finner ikke noe lignende som fenger. Noen som kan komme med anbefalinger? (Ja, jeg har prøvd last.fm, allmusic.com osv). 9295555[/snapback] Jeg har ikke funnet noe metalcore jeg liker bortsett ifra Killswitch Engage. Nærmeste var egentlig I Killed the Promn Queen, selv om navnet høres patetisk emo ut. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 takk til alle som ga meg flotte anbefalinger Et lite ønske til... et bra satyricon album? 9297310[/snapback] Det er bare et riktig svar på ditt spørsmål. "Now Diabolical" Now Diabolical er et suverent album som difinitift er blant dette århundrets beste BMalbum. Nyt... Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 takk til alle som ga meg flotte anbefalinger Et lite ønske til... et bra satyricon album? 9297310[/snapback] Det er bare et riktig svar på ditt spørsmål. "Now Diabolical" Now Diabolical er et suverent album som difinitift er blant dette århundrets beste BMalbum. Nyt... 9298665[/snapback] Nei fydda. ND er det svakeste Satyricon noensinne har gjort. Riktig svar er nemlig Nemesis Divina, en milepæl innen norsk musikkhistorie Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Arch Enemy's "Rise of the Tyrant" har leket ut på nettet i en litt crappy versjon. Noen som har meninger om det nye albumet? Selv vil jeg vente med å dømme det til jeg har hørt en skikkelig versjon av det, men må si det høres utrolig flott ut! Introlåta og "I will live again" er høydare hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg