Saddlefall Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg presenterer Imindain, herlig britisk funeral doom! Imindain - Black Water PyGXbQL7V6o Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hva synes dere om Head Control System? Vet det ligger litt uten for metal-sjangeren, men det får gå.. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har enda ikke fått kjøpt meg det, men di sangene som ligger på myspace imponerer Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Åhh, jeg var på Wacken og hørte Sodom for første gang. Det var sannelig på tide! Har begynt å høre mye på det nå, skal få tak i Destruction også. Mange som har hørt Sodom her? Napalm in the morning! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Åhh, jeg var på Wacken og hørte Sodom for første gang. Det var sannelig på tide! Har begynt å høre mye på det nå, skal få tak i Destruction også. Mange som har hørt Sodom her? Napalm in the morning! 9267933[/snapback] Sodom, Destruction og Kreator er alle gode Thrashband. Sjekk også ut det norske bandet Audiopain Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Sodom, Destruction og Kreator er alle gode Thrashband. Sjekk også ut det norske bandet Audiopain 9267955[/snapback] Herlig! Det var grei musikk og komme inn i, og det var dessuten fantastisk show. Endret 13. august 2007 av Griffar Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har enda ikke fått kjøpt meg det, men di sangene som ligger på myspace imponerer 9264459[/snapback] Samme her... Virker som ganske genial rock. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Yar, har nettopp skaffet meg Murder Nature - har ikke hørt så alt for mye ennå, men det jeg har hørt svinger skikkelig. Tror dette er en plate som vokser for hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Digger du 80-talls thrash-stilen, kjør på med de første platene til Metal Church også. Helt fantastisk fet thrash og en vanvittig bra vokalist. Han har en high-pitch melodisk vokal MED growl på, slik det skal være. Låter som Ton of Bricks er bare kanon. Fant et par OK videos på youtube, klassikeren Metal Church (signaturlåt). Fantastisk riffing. Også Ton of Bricks fra 1991 (ikke særlig bra liveopptak) http://youtube.com/watch?v=BjoZwEOgVhs Endret 13. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da har jeg skaffa meg Emperor - Scattered Ashes (A Decade of Emperial Wrath)! Dette er vel ei "samleskive", eller tar jeg helt feil nå? Uansett så er det mange godsaker på den Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Noen som hører på Storm og windir ? 5 fantastisk gode album der. Utrolig trist med Valfar Endret 14. august 2007 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 vallfar ja men hører mye på storm kult det Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Falfar 9272267[/snapback] vallfar 9272461[/snapback] Eller Valfar, som han kalte seg... Flotte album ja. Arntor står sterkt her. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 The masters for the LP edition will be sent to the pressing plant the following days. CD edition will follow later. http://www.bloodchalice.org/kaosritual01.mp3 www.bloodchalice.org Jævla feit sample, gler me so faan. Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Digger du 80-talls thrash-stilen, kjør på med de første platene til Metal Church... *snip* Ei spesiell begynner-plate du vil anbefale? UPDATE: Eg kjøper førsteplata. =) UPDATE2: Kvifor i HELSIKE har eg ikkje vore oppmerksam på dette bandet før? Riffa eig jo alt på jord. Endret 13. august 2007 av huf Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kan nokon hinte meg i retning av band som brukar bass aktivt som instrument, og ikkje berre backing, type Cynic/Atheist, for å gje eksempel på eit par band som gjer det. 9252679[/snapback] Pavor - Furioso (2003) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skulle også til å anbefale Pavor, men kom på at jeg allerede har anbefalt de to ganger til MrHaze. Landfermann er nesten like sprø på bass som på vokal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Digger du 80-talls thrash-stilen, kjør på med de første platene til Metal Church... *snip* Ei spesiell begynner-plate du vil anbefale? UPDATE: Eg kjøper førsteplata. =) UPDATE2: Kvifor i HELSIKE har eg ikkje vore oppmerksam på dette bandet før? Riffa eig jo alt på jord. 9273292[/snapback] Hehe, det er inn i helvete rått ja. De skiftet vokalist etter de 2 første platene til en som ligner veldig. Den første skiva med den nye vokalisten heter Blessings in the Dark og er også veldig bra, han har mere melodiøs stemme men også den rå growlinga på toppen. Skaff liveplata Live fra 1986 (tror den ble gitt ut på slutten av 90-tallet), der er bare klassikere med den første og beste vokalisten. Sinnssyk plate. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Blir HitS på meg likevel folkens. Ikke dårlig. Jeg og en hau andre ble dimma første dagen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har noen noen band å anbefale som har samme stil som Black Sabbath? Liker godt Master of Reality albumet, Vol. 4 og Paranoid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg