Acrid Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hahah, snakker om overdubbing... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gled dere...Epica - Divine Conspiracy er sykt, sykt, sykt bra dere....Gåsehud og stå pels, Svulstig og mektig. Kreativt og variert. Epica har skiftet spor fra Goth til symphonic Metal. Og det merkes. Dette albumet er et av årets beste. img Teasers: http://www.myspace.com/epica 9228205[/snapback] Ååhh! Det skal kjøpes så fort det kommer ut Epica er fantastisk. Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse! Her en Tube link! 9228356[/snapback] Har du hørt Nightrage? Også veldig bra melodeath. Slenger med et par perler av Amon Amarth mens man er igang! Amon Amarth - Death in Fire Amon Amarth - Fate of Norns 9233270[/snapback] OH! You just gotta Amon Amarth Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Amon Amarth er døøds fett! BLIR IKKE MER MANN ENN DET! 9229267[/snapback] Å fy farsken. Gorija var dødsfett. Albumguide skal leses nå! edit: Ser på videoer på youtube med Gojira nå. Jeg veit hva jeg skal spørre etter på butikken. Beste daumetallen jeg har hørt på lange stunder as! 9229839[/snapback] Ja det er helt fantastisk. Ble fort mitt favoritt metalband! Tungt > Hardt Lenke til kommentar
czr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå skal jo Amon Amarth varme opp for Dimmu Borgir på Sentrum Scene den 6 november.. Er nok mange her som bør ta seg turen ditt. Jeg veit om en som skal Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå skal jo Amon Amarth varme opp for Dimmu Borgir på Sentrum Scene den 6 november.. Er nok mange her som bør ta seg turen ditt. Jeg veit om en som skal 9240065[/snapback] Hadde vært tøft å sett Amon Amarth, men ikke faen om jeg hadde orket å se Dumme Burger... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da er vi to ^^ 9240618[/snapback] Da er vi tre (eller fem, teletubbiekid og DukeCoke skal også väre med ^^) Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse! Her en Tube link! 9228356[/snapback] Såg ivertfall ut som et fjortis-wannabe-emo band. Etter ka eg såg i dinna say goodbye musikkvideoen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har funnet meg et band jeg liker veldig godt idag. Keltisk folk-metal. Bandet heter Eluveitie og bør sjekkes ut. http://www.eluveitie.ch/ med samples på siden Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som har forslag til et band med lyse vokaler (à la Niklas Isfeldt)? Kan gjerne være tungt og hardt, for jeg har hørt meg lei av Dream Evil for øyeblikket Lenke til kommentar
noodles Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Eg ser på last.fm-profilen din at du ikkje høyrd meir enn ein song av Judas Priest. Det bør gjerast noko med. Eit par smakebitar frå albuma Painkiller og Screaming for Vengeance. Painkiller: Painkiller Metal Meltdown Screaming for Vengeance The Hellion/Electric Eye You've Got Another Thing Coming Endret 9. august 2007 av noodles Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har snust en del på Judas Priest, men aldri kommet så langt at jeg har skaffet noen cd. Problemet er at CD' ene med nogenlunde rene vokaler også er ren rock. Ikke akkurat det jeg leter etter. Ren rock har jeg mye av fra før. Men jeg er sinnsykt kresen på vokalistene i bandene jeg hører på. Er de ikke akkurat riktige, er det bare å glemme det. Hammerfall var en gammel favoritt, men jeg overspilte de også (før jeg resatte last.fm kontoen min vel og merke) Lenke til kommentar
noodles Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Painkiller og Angel of Retribution (her Hellrider) er vel metal nok? Einkvar som påstår at Judas Priest ikkje er metal, kjem til å tape den diskusjonen. Uansett kor kresen ein er på vokalistane er Halford fantastisk. Han er dyktig og syng stilig, den perfekte kombinasjon. Uansett, Accept er metal og vokalist Udo syng bra i både Accept og soloprosjektet sitt U.D.O.: Accept: Fast as a Shark Balls to the Walls Metal Heart U.D.O.: Thunderball Aria: Раскачаем этот мир Nokre av medlemmane i Aria har starta bandet Kipelov: Vavilon Aria og Kipelov er ikkje så veldig metal, men det er anbefalt likevel. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som kan anbefale et album fra Satyricon? Har Nemesis Divina, og den var ganske bra, men jeg skulle gjerne hatt noe mer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det jeg har hørt fra "The Shadowthrone" har vært tøft. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Har du hørt Iced Earth Mads-b? Knall band, men som har tapt seg etter avgangen til Barlow imo. Liker ikkje vokalen til Owens. Endret 9. august 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som kan anbefale et album fra Satyricon? Har Nemesis Divina, og den var ganske bra, men jeg skulle gjerne hatt noe mer 9244766[/snapback] Det er kun Rebel Extravaganza som duger. Den er til gjengjeld forbanna bra! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dark Medieval Times er jo gull. Spesielt låten ved samme navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg