Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gled dere...Epica - Divine Conspiracy er sykt, sykt, sykt bra dere....

Gåsehud og stå pels, Svulstig og mektig. Kreativt og variert. Epica har skiftet spor fra Goth til symphonic Metal. Og det merkes. Dette albumet er et av årets beste.

img

Teasers: http://www.myspace.com/epica

9228205[/snapback]

Ååhh! Det skal kjøpes så fort det kommer ut :wee: Epica er fantastisk.

Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. :p

Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse!

Her en Tube link!

9228356[/snapback]

Har du hørt Nightrage? Også veldig bra melodeath.

Slenger med et par perler av Amon Amarth mens man er igang!

Amon Amarth - Death in Fire

Amon Amarth - Fate of Norns

9233270[/snapback]

OH! You just gotta :love: Amon Amarth :dribble:

Lenke til kommentar
Amon Amarth er døøds fett! :D

BLIR

IKKE MER MANN ENN DET!

9229267[/snapback]

Å fy farsken. Gorija var dødsfett. Albumguide skal leses nå! :dribble:

edit: Ser på videoer på youtube med Gojira nå. Jeg veit hva jeg skal spørre etter på butikken. Beste daumetallen jeg har hørt på lange stunder as! :dribble:

9229839[/snapback]

Ja det er helt fantastisk. Ble fort mitt favoritt metalband!

Tungt > Hardt :w00t:

Lenke til kommentar
Nå skal jo Amon Amarth varme opp for Dimmu Borgir på Sentrum Scene den 6 november.. Er nok mange her som bør ta seg turen ditt. Jeg veit om en som skal :)

9240065[/snapback]

Hadde vært tøft å sett Amon Amarth, men ikke faen om jeg hadde orket å se Dumme Burger...

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. :p

Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse!

Her en Tube link!

9228356[/snapback]

Såg ivertfall ut som et fjortis-wannabe-emo band. Etter ka eg såg i dinna say goodbye musikkvideoen.

Lenke til kommentar

Jeg har snust en del på Judas Priest, men aldri kommet så langt at jeg har skaffet noen cd. Problemet er at CD' ene med nogenlunde rene vokaler også er ren rock. Ikke akkurat det jeg leter etter. Ren rock har jeg mye av fra før.

Men jeg er sinnsykt kresen på vokalistene i bandene jeg hører på. Er de ikke akkurat riktige, er det bare å glemme det.

Hammerfall var en gammel favoritt, men jeg overspilte de også :p (før jeg resatte last.fm kontoen min vel og merke)

Lenke til kommentar

Painkiller og Angel of Retribution (her Hellrider) er vel metal nok? Einkvar som påstår at Judas Priest ikkje er metal, kjem til å tape den diskusjonen. Uansett kor kresen ein er på vokalistane er Halford fantastisk. Han er dyktig og syng stilig, den perfekte kombinasjon.

Uansett, Accept er metal og vokalist Udo syng bra i både Accept og soloprosjektet sitt U.D.O.:

Accept:

Fast as a Shark

Balls to the Walls

Metal Heart

U.D.O.:

Thunderball

Aria:

Раскачаем этот мир

Nokre av medlemmane i Aria har starta bandet Kipelov:

Vavilon

Aria og Kipelov er ikkje så veldig metal, men det er anbefalt likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...