Kaospike Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ellers:Urgehal var noe! Hvilket album burde skaffes? 9208790[/snapback] Through Thick Fog Till Death! 9209169[/snapback] Da skal den sjekkes ut, takk! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ellers:Urgehal var noe! Hvilket album burde skaffes? 9208790[/snapback] Through Thick Fog Till Death! 9209169[/snapback] Da skal den sjekkes ut, takk! 9220522[/snapback] Bare kjøp den. Du blir ikkje skuffa. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Bare kjøp den. Du blir ikkje skuffa. 9220644[/snapback] Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. 9222238[/snapback] Theory In Practice er sikkert noko for deg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. 9222238[/snapback] Theory In Practice er sikkert noko for deg. 9222296[/snapback] Da mà jeg höre litt pà dem. Skal gjöre det sà fort jeg kommer tilbake til den kjaere pc'en min hjemme om to dager Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Er det noen steder man kan se opptak/streams/whatever fra konsertene fra Wacken? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Orker ikke lete gjennom 1050 sider, men har noen her hørt UneXpect? Avant-garde metal band, skal visstnok være ganske kjent for sitt album ''In a Flesh Aquarium'' (som forøverig er et kjempealbum) til tross for sin sære sjanger. Gidder ikke finne frem til en eventuell myspace side, men hva synes dere om bandet? Og er det noen som vet om debutten er like interessant som den andre plata? Må si jeg er mer eller mindre forelsket i dette bandet nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Ásmegin Er det noen som har hørt noe av de? Hva er deres meninger? Jeg hørte noen sanger og synes at det var ganske fett Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. 9222238[/snapback] Hva med Disarmonia Mundi? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. 9222238[/snapback] Hva med Disarmonia Mundi? 9224022[/snapback] Det hörer jeg allerede masse pà Du kan vel si at du traff midt i blinken der i hvertall Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. 9222238[/snapback] Hva med Disarmonia Mundi? 9224022[/snapback] Det hörer jeg allerede masse pà Du kan vel si at du traff midt i blinken der i hvertall 9224434[/snapback] Soilwork er et must hvis du liker In Flames, sikkert hørt om de allerede... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Fant noen sanger med bandet Amon Amarth og likte de ganske godt. Hvilke(t) album bør man starte med? edit: skrivefeil Endret 7. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 The Crusher er min favoritt. =) Mange gode sanger der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det var forsåvidt det jeg mente. Alltid gøy å oppdage nye band. 9220727[/snapback] Jeg vil ogsà oppdage noen nye snart. Har ikke hört pà noe nytt pà lenge. Ikke det at jeg er lei av de bandene jeg hörer pà, vil bare utvide meg litt. Helst noe melodic death metal alà In Flames. 9222238[/snapback] Hva med Disarmonia Mundi? 9224022[/snapback] Det hörer jeg allerede masse pà Du kan vel si at du traff midt i blinken der i hvertall 9224434[/snapback] Soilwork er et must hvis du liker In Flames, sikkert hørt om de allerede... 9224800[/snapback] Hörer mye pà dem ogsà Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Fant noen sanger med bandet Amon Amarth og likte de ganske godt. Hvilke(t) album bør man starte med? 9225056[/snapback] Tror det kommer på det samme hvilket du starter med egentlig, men mine favoritter er Versus the World og With Oden on Our Side Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Orker ikke lete gjennom 1050 sider, men har noen her hørt UneXpect? Avant-garde metal band, skal visstnok være ganske kjent for sitt album ''In a Flesh Aquarium'' (som forøverig er et kjempealbum) til tross for sin sære sjanger. Gidder ikke finne frem til en eventuell myspace side, men hva synes dere om bandet? Og er det noen som vet om debutten er like interessant som den andre plata? Må si jeg er mer eller mindre forelsket i dette bandet nå. 9223492[/snapback] Dæven, takk for tipset. Syke,syke cd Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Kan noen anbefale noen sanger med "heftig/brutal" double bass? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Barathrum - Regent of Damnation Naglfar - Through the Midnight Spheres Mine to cent. Endret 7. august 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Barathrum - Regent of DamnationNaglfar - Through the Midnight Spheres Mine to cent. 9226609[/snapback] Takker Noen som har noen flere forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg