Programvare Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Til Bitex: Kan du piano-riffet til Swansong for a Raven av CoF? Har så lyst å lære det Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks? Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Om du er ute etter "metalband" kan du sjekke ut Mortiis. Ellers fins det masse drone/noise, men det er ikkje mi gate. Endret 5. august 2007 av huf Lenke til kommentar
drood Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks? 9212612[/snapback] diagnose:lebensgefahr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks? 9212612[/snapback] diagnose:lebensgefahr 9213657[/snapback] Kom over Transformalin på ebay, lurer på å kjøpe den. Fascinerende fyr. Har fyren kuttet av seg hånden? Eller er det bare bøff? Her er en side som selger en del interessant musikk. Finner samples der også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Wacken var best. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks? 9212612[/snapback] diagnose:lebensgefahr 9213657[/snapback] Kom over Transformalin på ebay, lurer på å kjøpe den. Fascinerende fyr. Har fyren kuttet av seg hånden? Eller er det bare bøff? Her er en side som selger en del interessant musikk. Finner samples der også. 9214307[/snapback] Skulle akkuratt til å nevne Diagnose selv. Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Nei, kan ingen CoF-riff, har aldri tenkt på å lære dem liksom. Lager mine egne riff. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Nei, kan ingen CoF-riff, har aldri tenkt på å lære dem liksom. Lager mine egne riff. 9215790[/snapback] Gidder du å ta opp noen og poste så jeg får høre? Trenger litt ideer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Nile - Lashed To The Slavestick må jo bare være en av tidenes heftigste deathmetal-låter? 9205698[/snapback] skal du ha heftig så høyr Bloodbath - Blood Vortex Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Tillater meg å spørre her jeg, iom at det brukes av mange metalband. Noen som har tips til noen bra ambient/noise-band? Noe slikt som dette f.eks? 9212612[/snapback] diagnose:lebensgefahr 9213657[/snapback] Kom over Transformalin på ebay, lurer på å kjøpe den. Fascinerende fyr. Har fyren kuttet av seg hånden? Eller er det bare bøff? Her er en side som selger en del interessant musikk. Finner samples der også. 9214307[/snapback] Skulle akkuratt til å nevne Diagnose selv. Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om. 9215703[/snapback] Så det er faktisk noe alvorlig gale med fyren. Syke greier. ------------- Fant et nytt band Lifelover Dristig navn, men ganske kul musikk. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Så det er faktisk noe alvorlig gale med fyren. Syke greier. 9216286[/snapback] Skal jeg love deg. Diagnose er utgitt i samarbeid med mentalsykehuset han ligger på, skulle vist hjelpe han på bedringens vei. Anyways, diagnose er en virkelig reise gjennom galskapen til Nattramn. "Tilsammans Men Ensam I Stillhetens Kapell" er utrolig vakker, forresten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Om jeg ikke får perm 8.10 dimmer jeg fullstendig og de får aldri se snurten av meg igjen edit: derfor. Endret 6. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Shot_at_dawn Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 sjekk ut www.myspace.com/shotatdawnmusic !! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om. 9215703[/snapback] Jaggu, denne skrøna var ny for meg. Hvor hørte/leste du dette? Begynner å bli LITT vel mange historier om denna karen nå. Fanboyism gone berzerk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Om jeg ikke får perm 8.10 dimmer jeg fullstendig og de får aldri se snurten av meg igjen edit: derfor. 9216493[/snapback] Og det om nattramn, les her: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...9,53892,00.html Endret 6. august 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Ja, det begynner å gå litt over skaftet. Omtrent som all "fansen" til Charles Manson som sender kjærlighetsbrev og alt mulig til fengselet. Lik det eller ei, mannen er klin hakke gal og burde for faen ikke bli idolisert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/371120/2/istockphoto_371120_razorblade.jpg[/imgxxx] 9218450[/snapback] Galt av meg å ikke se sammenhengen? Milits, konsert, kse, perm, dimme, barberblad? edit: Fikk skremmende lyst til å sjekke ut diagnose:lebensgefahr nå. Veldig lyst. Endret 6. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Og det om nattramn, les her:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...9,53892,00.html 9218450[/snapback] Pinadø, så det er faktisk sant også. Virker som en masete, grinat liten jævel som vil gjøre alt for å bli kjent som den Store Svenske Riks-tullingen. Takkelista i Death-Pierce Me plata er til å le flaut av. Oppmerksomhetshore. skitmajnn, skitmusikk, ajllt e skit! Endret 6. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Nattramn var innlagt på mentalsykehus, men stakk av. Før de fikk fatt i han hadde han plantet en øks i ansiktet på en 6 år gammel jente. Det med hånda vet jeg ikke noe om. 9215703[/snapback] Jaggu, denne skrøna var ny for meg. Hvor hørte/leste du dette? Begynner å bli LITT vel mange historier om denna karen nå. Fanboyism gone berzerk. 9218357[/snapback] Thumb up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg