Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Jepp, og så skal du skaffe MDB-Turn Loose the Swans og Like Gods of the Sun, så har du hele "trilogien", de platene hører sammen på en måte, da de alle har den klassiske fiolin-lineupen og likt lydbilde.

Trinity er EP'n deres, der growler bare Aaron, fela er med der også men ikke så fremtredende.

Etter de tre trilogi-platene forsvant Martin ut og ble erstattet med synth. Ble aldri helt det samme etterpå. Selv om det er bra. Ikke det samme.

Nå i senere tid har Aaron begynte å growle skikkelig igjen, tilogmed opp mot black metal screaming, en ny era så og si.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å få litt interesse for skikkelig tidlig death/black(og til en hvis grad thrash der det er relevant ) metal(snakker Possessed, Celtic Frost, Bathory, Slayer, osv...)

Noe som vil anbefale noen album/EPr her? (Alt som er etter 80-tallet er uaktuelt, og jeg har mine tvil til at det fantes noe i denne dur på 70-tallet? )

Særlig Celtic Frost har jeg blitt fascinert av, siden de tør å blande ting. (Men de var det eneste bandet som gjorde det av den første bølgen?)

EDIT: Gjerne musikk med litt okkult tilsnitt. =)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg har begynt å få litt interesse for skikkelig tidlig death/black(og til en vhsi grad thrash der det er relevant :p) metal(snakker Possessed, Celtic Frost, Bathory, Slayer, ...)

Noe som vil anbefale noen album/EPr her? (Alt som er etter 80-tallet er uaktuelt, og jeg har mine tvil til at det fantes noe i denne dur på 70-tallet? :p)

Særlig Celtic Frost har jeg blitt fascinert av, siden de tør å blande ting. (Men de var det eneste bandet som gjorde det av den første bølgen?)

9207521[/snapback]

Hellhammer, Autopsy, Pestilence, Whiplash, Exodus, Dark Angel, Mutilator, Holocausto, Sextrash, Terrorizer, Vulcano, Death, Demoltion Hammer, Sepultura, Protector, Sacrfice, Sodom, Kreator, Testament, Vio-Lence, Messiah, Morbid Saint, Mortal Sin, Slaughter Lord.

OK?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...