Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jepp, og så skal du skaffe MDB-Turn Loose the Swans og Like Gods of the Sun, så har du hele "trilogien", de platene hører sammen på en måte, da de alle har den klassiske fiolin-lineupen og likt lydbilde. Trinity er EP'n deres, der growler bare Aaron, fela er med der også men ikke så fremtredende. Etter de tre trilogi-platene forsvant Martin ut og ble erstattet med synth. Ble aldri helt det samme etterpå. Selv om det er bra. Ikke det samme. Nå i senere tid har Aaron begynte å growle skikkelig igjen, tilogmed opp mot black metal screaming, en ny era så og si. Endret 4. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nile - Lashed To The Slavestick må jo bare være en av tidenes heftigste deathmetal-låter? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bitex: Da blir det nok de platene på neste handletur. Spurte også om noe i samme bane som MDB på Sound of Noise, og ble anbefalt Mourning Beloveth. Gode saker må jeg si. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det nye Darkthrone coveret? </3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Stilig cover. Nekro. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjett er hva det er. Vi får se, kanskje jeg endrer mening. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fantastisk tøft cover. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hehe, første jeg tenkte var "Iron Maiden cover i svart/hvitt". Det der ER jo Eddie. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg har begynt å få litt interesse for skikkelig tidlig death/black(og til en hvis grad thrash der det er relevant ) metal(snakker Possessed, Celtic Frost, Bathory, Slayer, osv...) Noe som vil anbefale noen album/EPr her? (Alt som er etter 80-tallet er uaktuelt, og jeg har mine tvil til at det fantes noe i denne dur på 70-tallet? ) Særlig Celtic Frost har jeg blitt fascinert av, siden de tør å blande ting. (Men de var det eneste bandet som gjorde det av den første bølgen?) EDIT: Gjerne musikk med litt okkult tilsnitt. =) Endret 4. august 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hehe bare pass deg, du får et seriøst sjokk hvis du forventer Death metal på Bathory-platene etter Blood fire death Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Er klar over at Bathory gikk over til viking metall. Kanskje jeg sjekker det ut, men det får bli til en annen gang. Endret 4. august 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har begynt å få litt interesse for skikkelig tidlig death/black(og til en vhsi grad thrash der det er relevant ) metal(snakker Possessed, Celtic Frost, Bathory, Slayer, ...) Noe som vil anbefale noen album/EPr her? (Alt som er etter 80-tallet er uaktuelt, og jeg har mine tvil til at det fantes noe i denne dur på 70-tallet? ) Særlig Celtic Frost har jeg blitt fascinert av, siden de tør å blande ting. (Men de var det eneste bandet som gjorde det av den første bølgen?) 9207521[/snapback] Hellhammer, Autopsy, Pestilence, Whiplash, Exodus, Dark Angel, Mutilator, Holocausto, Sextrash, Terrorizer, Vulcano, Death, Demoltion Hammer, Sepultura, Protector, Sacrfice, Sodom, Kreator, Testament, Vio-Lence, Messiah, Morbid Saint, Mortal Sin, Slaughter Lord. OK? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Da har jeg endelig fått smaken for Megadeth. Skjedde da jeg fikk "play for blood" tilsendt av ei venninne her på forumet. Ufattelig fet låt. Alene grunn i at den nye skiva skal bestilles. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hørt In my darkest Hour, da? Den feteste av de gamle låtene (nesten). Feteste riffinga i galaksen. Og deilig temposkifte rundt 3:30 Endret 4. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
noodles Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nye plata er fantastisk. To godbitar å kose seg med: Sleepwalker - http://youtube.com/watch?v=Vu1NOgjHUss Washington is Next - http://youtube.com/watch?v=_5yQCZt4wt0 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det nye Darkthrone coveret? </3http://i109.photobucket.com/albums/n44/_Hulder_/797036.jpg 9207076[/snapback] Dæven, mongocover. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei, det var liksom ikke måte på heller ::tear:: [/wrist] Ellers: Urgehal var noe! Hvilket album burde skaffes? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei, det var liksom ikke måte på heller ::tear:: [/wrist] Ellers: Urgehal var noe! Hvilket album burde skaffes? 9208790[/snapback] Through Thick Fog Till Death! Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nile - Lashed To The Slavestick må jo bare være en av tidenes heftigste deathmetal-låter? 9205698[/snapback] Kansje ikke en av tidenes heftigste, men den er en meget god kandidat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg