Anathema Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Sjekk også ut Silencer. http://www.myspace.com/silencerswe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Silencer vil alltid forbli en tredjerangs kopi av de første Bethlehem-platene. Og vokalen er hinsides latterlig dårlig. Tvi. Endret 2. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Silencer vil alltid forbli en tredjerangs kopi av de første Bethlehem-platene. Og vokalen er hinsides latterlig dårlig. Tvi. 9195160[/snapback] Vokalen er spesiell, ja. Latterlig med det første. Akkuratt nå føler jeg egentelig smerten til Nattramn i skrikene hans. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Driver å bestiller musikk nå, kom med noen forslag folkens. 9194477[/snapback] Vil anbefale Taake. Og Gorgoroth. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Bethlehem - Dictius Te Necare Der har du smerteskrik i ekte barberbladpenetrerings-stil. Tidenes åpning av både låt og album, helt alene pga. stemmen til Landfermann. Sammenlignet med han er Nattramn sin vokal er like fryktelig og smertefylt som en slurk litt for varm kaffe. http://www.redstream.org/Bethlehem-Dictius...ecare_RD180.php (stream oppe på siden) http://www.youtube.com/watch?v=bnaDlBIgIFI Endret 2. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Kommer ann på hvor hardt det skal være? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Driver å bestiller musikk nå, kom med noen forslag folkens. 9194477[/snapback] Lykathea Aflame - Elvenefris Cynic - Focus Atheist - Unquestionable Presence Gorguts - Obscura Immolation - Close to a World Below Death - Human Meshuggah - Nothing Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Karen i Bethlehem har hatt det vondt tror jeg, må jo ta på stemmen å vræle sånn. Huff, dette lå faktisk i Reviews-delen på sida (user reviews) DICTIUS TE NECARE IS RECOMENDED TO ALL HOMOSSEXUAL PEOPLE AND SUICIDE PEOPLE... IT HAS FAG FRENZY VOCALS AND SIMPLE COMPOSITIONS... DRUMS ARE WORTHLESS AND THE SOUND QUALITY SUCKS. ANYWAY IT IS A COOL CD IF YOU HAVE SOME CASH REMAINING BUT THIS PIECE OF GAY SCENE CD K . MATTON Endret 2. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 You're entitled to your opinion. Silencer er blir hakket nærmere galskap for min del. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Takk for tips ja! Kjøpte Gojira-Albumet av de jeg fikk anbefalt, fikk ikke sett resten av anbefalingene før nå. Har hørt mesteparten . Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Bethlehem - Dictius Te Necare Der har du smerteskrik i ekte barberbladpenetrerings-stil. Tidenes åpning av både låt og album, helt alene pga. stemmen til Landfermann. Sammenlignet med han er Nattramn sin vokal er like fryktelig og smertefylt som en slurk litt for varm kaffe. http://www.redstream.org/Bethlehem-Dictius...ecare_RD180.php (stream oppe på siden) http://www.youtube.com/watch?v=bnaDlBIgIFI 9195226[/snapback] Jeg har hørt veldig lite Bethlehem, men vokalen på Tagebuch einer Totgeburt gir meg frysninger. Fantastisk vokal. Endret 2. august 2007 av stakan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Skaff Dictius Te Necare (Du skal drepe deg sjølv på latin). Vokalisten har det ikkje godt... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Støtter opp om Dictius Te Necare, den skiva er bare.... I en liga for seg selv. Lenke til kommentar
Regina Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Det blir vel helst til Zyklon - b på alle sammen... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hoi, mulig jeg får TPH tskjorta mi signert. God jeg kjøpte to, den ene skal på veggen! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hørte Empty av Emperor i går og lurte på om det er noen andre av Emperor som er like dan? 9195083[/snapback] Egentlig ikke... Altså, albumet som hangman nevner er i samme stil, men låten er særegen(som resten av sakene deres.) Men jeg mistenker at du muligens vil like låten Sworn. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 noen her som kan svare meg på om nye cden til trelldom er noe og satse på?? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 noen her som kan svare meg på om nye cden til trelldom er noe og satse på?? 9201542[/snapback] Javisst, kjøpte den for ikke så lenge siden. Veldig godt album. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 noen her som kan svare meg på om nye cden til trelldom er noe og satse på?? 9201542[/snapback] Mange, mange hakk svakare enn "Til Et Annet", men eit heilt OK album. Legg heller pengane i Til Et Annet. Ein av tidenes beste BM-plater. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Dagens Oslo-tur førte til noen CD-kjøp. My Dying Bride - The Angel and the Dark River My Dying Bride - The Dreadful Hours Ahab - The Call of The Wretched Sea Mourning Beloveth - The Sullen Sulcus Blir noen fine timer med de platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg