Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Preorders for the AHAB The Call Of The Wretched Sea DoLP are possible now!

Send your order to info[at)deviant-records.de . More facts soon.

 

 

OUT IN 2 WEEKS: AHAB - THE CALL OF THE WRETCHED SEA DLP

 

Gatefold DLP incl. full-coloured A2 poster

100 copies in green vinyl

100 copies in red vinyl

300 copies in black vinyl

 

Coloured vinyl include a special gimmick.

First 50 copies of each coloured vinyl edition include a patch.

(Patch)

 

Prices:

Coloured vinyl edition with patch: 19 euro

Coloured vinyl edition without patch: 18 euro

Black vinyl edition: 16 euro

 

Postage will be calculated individually but we don`t know about the weight of one single copy right now. We hope one single copy incl. package will stay below 500g.

 

Ask for wholesale prices. NO TRADES!

 

Null patcher igjen.

 

http://deviant-records.de/

Lenke til kommentar
haha! gullkorn!

 

men er det noen her som kan anbefale music som:

 

Evergrey, Threshold, Dream Theater, Pain Of Salvation, Pagans Mind, Liquid tension Experiment osv?

Zero Hour. Litt i Dream Theater, Pagan's Mind-gaten... men muligens litt tyngre og mer rytmisk fokusert, og litt mer teknisk til tider... men tror det kan falle i smak hos deg.

 

Et par sanger fra dem:

There For Me

Stratagem

Hjemmeside: http://zerohourweb.com/

 

Riverside, litt sånn semi-metal prog rock, som muligens kan minne om Pain of Salvation til tider. Meget vakker musikk.

 

Du finner et par sanger her(bla. favoritten min Loosing Heart):

Out of Myself

Reality Dream

Loosing Heart

 

Hvis du er typen som tåler litt bråk så vil jeg anbefale Symbyosis. De har blitt kalt ekstrem metallens Dream Theater(kan diskuteres opp og ned hvorvidt det stemmer, men at de har litt likheter er det ingen tvil om.) Dette er mer bråkete greier da, men forsatt mye prog i det.

 

Noen sanger:

Famine

Acrid Nebula

The Epileptic Modern...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hot on the heels of last year’s Eschaton, recording of the third full length, as yet untitled, Anaal Nathrakh album has already commenced. Speaking from his Necrodeath studios in Birmingham, instrumentalist Mick Kenney described the new album as 100% non-stop total savagery, saying “These songs are gonna blow everything we’ve ever done in the past clean away”. According to vocalist V.I.T.R.I.O.L., song titles are set to include ‘Castigation and Betrayal’ and ‘The Final Absolution’, with the subject material being “worryingly bleak”.

The completed work is set to include guest vocals from Circle of Dead Children’s Josama Bin Horvath and Dirty Von Donovan from Exploder, as well as Shane Embury (Napalm Death) on bass. Other guest appearances are planned, but remain unconfirmed at this time.

 

The album is due out via FETO Records in late 2007.

 

Anaal Nathrakh will be making an exclusive UK live appearance at this year’s Damnation Festival in Leeds on the 20th of October, alongside Kreator, Kataklysm, Orange Goblin and Narcosis.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt den nye EPen til Taake da? "Nekro" heter den. Har hørt at de ga den ut fordi de ikke ville ha fans lenger....

9173720[/snapback]

Kjøpte den for en stund siden. Om de ikke vil bli likt feilet de hvertfall med meg:P Jeg likte den, hehe.

Btw, hvem som har havnet i fengsel nå da og hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kjøpte 2 Primordial-skivor idag. Dæven eg er imponert! *høyre masse på*

 

Fuil Arsa er min favorittlåt til no. Er noko spesielt over irsk gælisk :hmm:

Lenke til kommentar

Blitt litt hekta på mer undergrunnsaktige metal typer i det siste. Må da si spesielt suicidal black metal, som Xasthur, Leviathan og Abyssic hate. Ellers en del melo saker, som blant annet Eternal Silence. Ellers er jo Ljå morsomt til tider.

 

Men den klare favoritten om dagen er vel egentlig Morbid, death metal bandet til Dead. Vanskelig å få tak i, bare bootlegs og demoer(med untakk av noen spor på tribute to the black emperors). Men om man skulle få fatt i det er det virkelig verdt å kjøpe, helt klart høykvalitets death metal, med til tider elementer i musikken som minner om black.

 

Vil anbefale alle som ikke har gjort det allerede å ta et lite lytt til Xasthur og ikke minst Morbid.

 

Ble en lang post dette, man nu heller ei vært her på diskusjon på en stund.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Blitt litt hekta på mer undergrunnsaktige metal typer i det siste. Må da si spesielt suicidal black metal, som Xasthur, Leviathan og Abyssic hate. Ellers en del melo saker, som blant annet Eternal Silence. Ellers er jo Ljå morsomt til tider.

 

Men den klare favoritten om dagen er vel egentlig Morbid, death metal bandet til Dead. Vanskelig å få tak i, bare bootlegs og demoer(med untakk av noen spor på tribute to the black emperors). Men om man skulle få fatt i det er det virkelig verdt å kjøpe, helt klart høykvalitets death metal, med til tider elementer i musikken som minner om black.

 

Vil anbefale alle som ikke har gjort det allerede å ta et lite lytt til Xasthur og ikke minst Morbid.

 

Ble en lang post dette, man nu heller ei vært her på diskusjon på en stund.

9184858[/snapback]

 

Abyssic Hate er utrolig bra. Hvis du er på utkikk etter flere band i nogenlunde samme stil vil jeg anbefale Svartnar, Sykdom og Sorgsvart. =)

Lenke til kommentar

Hehe, har selvsagt hørt sorgsvart, har jo "Fortapt fra Verden i vakkert Selvmord" i demo utgave som ble delt ut på wolfs lair for en god tid tilbake.

 

Han har jo noen litt mer, tja.. koselig låter? F.eks hagland mitt rike er jo ikke akkurat mørkt og dystert, men god musikk er det så sant så sant.

 

Men får sjkke ut svartnar og sykdom, takker.

 

Dette har sikkert også vært her før, men er så utrolig latterlig: http://myspace.com/krigsrop

 

Uffameg, så utrolig lamt band at det ikke skulle vært lov, gir en god latter dog.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Faen så sinnsykt ræva og kjedelig nye EPen til Darkthrone er!

9173655[/snapback]

 

Coveren av Testors - Bad Attitude er ballerå, faktisk så rå at jeg omtrent ikke har hørt noen av de andre sporene enda....

 

Edit: Epen er feita meita den... men wtfuczkorz er det med Hedninger fra helvette da? Funky

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Faen så sinnsykt ræva og kjedelig nye EPen til Darkthrone er!

9173655[/snapback]

 

Coveren av Testors - Bad Attitude er ballerå, faktisk så rå at jeg omtrent ikke har hørt noen av de andre sporene enda....

 

Edit: Epen er feita meita den... men wtfuczkorz er det med Hedninger fra helvette da? Funky

9187598[/snapback]

 

Enig. Darkthrone skuffar aldri. For eit fantastisk band!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...