Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Sangen At The Heart Of Winter av Immortal er så forbanna rå.

9157823[/snapback]

Albumet er deres klart beste.

Cradle of Filth er...trist.

9157955[/snapback]

Nei, At The Heart Of Winter er nok ikkje det beste. DFM, Pure Holocaust og BITN er nok betre. Men ATHOW er ein fantastisk plate.

Cradle Of Filth er for stakkarar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har et bra Old Man's Child album å anbefale? Har bare hørt sangen Return of the Night Creatures, men digga det! :dribble:

9159621[/snapback]

The Pagan Prosperity er ett utrolig bra album, der sangene My Demonic Figurines og My Kingdom Will Come er mine favorittsanger. =) Ellers er jo In Defiance of Existence ett godt album også. :)

Lenke til kommentar
Over til no møkkafett! Aghora! Damn!

9157798[/snapback]

Nye du har hørt?

Jeg har hørt den forrige, synes den var litt kul da, er ikke SÅ begeistret for den nå lenger... men det nye, hvordan er det i forholdet til det gamle?

btw. Braindance - Redemption har dumpet ned i postkassen(med et par sticerks wiheey =). Noe av det beste innen for gotisk musikk, her er det blanding av det meste du finner i gothens undersjangere, metall, prog og industrial. Alt mulig rart blandet i enn sak. Geniale saker. :)

Lenke til kommentar
Noen som har et bra Old Man's Child album å anbefale? Har bare hørt sangen Return of the Night Creatures, men digga det! :dribble:

9159621[/snapback]

Du kan jo sjekke ut Nyhus' OMC-albumguide. Ill-natured Spiritual Invasion, In Defiance Of Existence og Vermin er mine favoritter.

9159965[/snapback]

Flink AnR.

Meningene mine om bandet og musikken kommer jo ganske klart fram i den guiden.

Lenke til kommentar

Witchcraft & Alchemy

Yes, they've finally finished recording the anticipated 3rd album. Believe us; it's been worth the the wait! Bridging the gap between the classic underground sound of their now legendary self-titled debut, with the more accomplished songwriting skills of the 2005's Firewood, The Alchemist is exactly the album that Witchcraft needed to make.

Fans of the band are in for a real treat, from the mesmerising arrangement of 15 minute epic prog rock title track, 'The Alchemist', through to the melodic majesty of tracks like 'Between The Lines' & 'Hey Doctor', here is a band who have totally come into their own.

We predict big things for this album, scheduled for an October 2007 release.

Kilde: Rise Above Records nyheitsbrev.

Lenke til kommentar
Witchcraft & Alchemy

Yes, they've finally finished recording the anticipated 3rd album. Believe us; it's been worth the the wait! Bridging the gap between the classic underground sound of their now legendary self-titled debut, with the more accomplished songwriting skills of the 2005's Firewood, The Alchemist is exactly the album that Witchcraft needed to make.

Fans of the band are in for a real treat, from the mesmerising arrangement of 15 minute epic prog rock title track, 'The Alchemist', through to the melodic majesty of tracks like 'Between The Lines' & 'Hey Doctor', here is a band who have totally come into their own.

We predict big things for this album, scheduled for an October 2007 release.

Kilde: Rise Above Records nyheitsbrev.

9165273[/snapback]

Helvette no gleder eg meg smått mye her.

Tror faktisk eg skal på konsert med Witchcraft 14 september også, må bare finne ut kor eg får kjøpt bilettene...

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Over til no møkkafett! Aghora! Damn!

9157798[/snapback]

Nye du har hørt?

Jeg har hørt den forrige, synes den var litt kul da, er ikke SÅ begeistret for den nå lenger... men det nye, hvordan er det i forholdet til det gamle?

btw. Braindance - Redemption har dumpet ned i postkassen(med et par sticerks wiheey =). Noe av det beste innen for gotisk musikk, her er det blanding av det meste du finner i gothens undersjangere, metall, prog og industrial. Alt mulig rart blandet i enn sak. Geniale saker. :)

9162307[/snapback]

Det nye er mer progga in a wa syns jeg. Dritt fett IMO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...