Neslepaks Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Sangen At The Heart Of Winter av Immortal er så forbanna rå. 9157823[/snapback] Albumet er deres klart beste. Cradle of Filth er...trist. 9157955[/snapback] Nei, At The Heart Of Winter er nok ikkje det beste. DFM, Pure Holocaust og BITN er nok betre. Men ATHOW er ein fantastisk plate. Cradle Of Filth er for stakkarar. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som har et bra Old Man's Child album å anbefale? Har bare hørt sangen Return of the Night Creatures, men digga det! 9159621[/snapback] Du kan jo sjekke ut Nyhus' OMC-albumguide. Ill-natured Spiritual Invasion, In Defiance Of Existence og Vermin er mine favoritter. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som har et bra Old Man's Child album å anbefale? Har bare hørt sangen Return of the Night Creatures, men digga det! 9159621[/snapback] The Pagan Prosperity er ett utrolig bra album, der sangene My Demonic Figurines og My Kingdom Will Come er mine favorittsanger. =) Ellers er jo In Defiance of Existence ett godt album også. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Over til no møkkafett! Aghora! Damn! 9157798[/snapback] Nye du har hørt? Jeg har hørt den forrige, synes den var litt kul da, er ikke SÅ begeistret for den nå lenger... men det nye, hvordan er det i forholdet til det gamle? btw. Braindance - Redemption har dumpet ned i postkassen(med et par sticerks wiheey =). Noe av det beste innen for gotisk musikk, her er det blanding av det meste du finner i gothens undersjangere, metall, prog og industrial. Alt mulig rart blandet i enn sak. Geniale saker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som har et bra Old Man's Child album å anbefale? Har bare hørt sangen Return of the Night Creatures, men digga det! 9159621[/snapback] Du kan jo sjekke ut Nyhus' OMC-albumguide. Ill-natured Spiritual Invasion, In Defiance Of Existence og Vermin er mine favoritter. 9159965[/snapback] Flink AnR. Meningene mine om bandet og musikken kommer jo ganske klart fram i den guiden. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Altså.. riffet i _låten_ "In Defiance Of Existence" etter ca. 38 sekunder er jo det råeste man kan komme over. Er litt cheesy å si dette, men det føles som om riffet er ... ondt! Evvvul! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Hørte litt på Cradle of Filth her om dagen og lurte på om dere kunne anbefale noe lignende som Bathorya Aria, Beauty slept in Sodom? Ja vett at det er et Wanna be Black Metal Band men Skitt au Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 mmmMMMmmmm, kan man si nei takk til en slik harmoni mellom Thordendahl og Ågren? Uhyrlig bra. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Witchcraft & Alchemy Yes, they've finally finished recording the anticipated 3rd album. Believe us; it's been worth the the wait! Bridging the gap between the classic underground sound of their now legendary self-titled debut, with the more accomplished songwriting skills of the 2005's Firewood, The Alchemist is exactly the album that Witchcraft needed to make. Fans of the band are in for a real treat, from the mesmerising arrangement of 15 minute epic prog rock title track, 'The Alchemist', through to the melodic majesty of tracks like 'Between The Lines' & 'Hey Doctor', here is a band who have totally come into their own. We predict big things for this album, scheduled for an October 2007 release. Kilde: Rise Above Records nyheitsbrev. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Cradle Of Filth er for stakkarar. 9159651[/snapback] For en trangsynt og arrogant holdning. Jeg liker best Dusk and Her Embrace, Cruelty and the Beast og Midian. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Witchcraft & Alchemy Yes, they've finally finished recording the anticipated 3rd album. Believe us; it's been worth the the wait! Bridging the gap between the classic underground sound of their now legendary self-titled debut, with the more accomplished songwriting skills of the 2005's Firewood, The Alchemist is exactly the album that Witchcraft needed to make. Fans of the band are in for a real treat, from the mesmerising arrangement of 15 minute epic prog rock title track, 'The Alchemist', through to the melodic majesty of tracks like 'Between The Lines' & 'Hey Doctor', here is a band who have totally come into their own. We predict big things for this album, scheduled for an October 2007 release. Kilde: Rise Above Records nyheitsbrev. 9165273[/snapback] Helvette no gleder eg meg smått mye her. Tror faktisk eg skal på konsert med Witchcraft 14 september også, må bare finne ut kor eg får kjøpt bilettene... Endret 29. juli 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
aemil Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 mmmMMMmmmm, kan man si nei takk til en slik harmoni mellom Thordendahl og Ågren? Uhyrlig bra. 9164822[/snapback] Fet medley ja! Morgan Ågren er en svinegod trommis. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Over til no møkkafett! Aghora! Damn! 9157798[/snapback] Nye du har hørt? Jeg har hørt den forrige, synes den var litt kul da, er ikke SÅ begeistret for den nå lenger... men det nye, hvordan er det i forholdet til det gamle? btw. Braindance - Redemption har dumpet ned i postkassen(med et par sticerks wiheey =). Noe av det beste innen for gotisk musikk, her er det blanding av det meste du finner i gothens undersjangere, metall, prog og industrial. Alt mulig rart blandet i enn sak. Geniale saker. 9162307[/snapback] Det nye er mer progga in a wa syns jeg. Dritt fett IMO Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Faen så sinnsykt ræva og kjedelig nye EPen til Darkthrone er! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som har hørt den nye EPen til Taake da? "Nekro" heter den. Har hørt at de ga den ut fordi de ikke ville ha fans lenger.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Om det stemmer burde de kara få seg en hobby. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 http://taake.theblacksun.org/2007/07/30/co...placed-on-hold/ :!: Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 http://taake.theblacksun.org/2007/07/30/co...placed-on-hold/ :!: 9173783[/snapback] haha! gullkorn! men er det noen her som kan anbefale music som: Evergrey, Threshold, Dream Theater, Pain Of Salvation, Pagans Mind, Liquid tension Experiment osv? ikke Symphony X og Queensryche takker for alle svar Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Sjekk ut Circus Maximus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg