Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dusk and Her Embrace (nr. 2) er en fantastisk plate. Låter som A Gothic Romance, Heaven Torn Asunder, Funeral in Carpathia, Malice Through the Looking Glass....hele plata er bare godlåter. Den er heller ikke druknet i så mye kompliserte klassiske synthting som de nyere platene. Bandet har eksistert siden 1993 da den første EP'n Vempire kom ut.

Jeg kjøpte den da og har likt dem siden, selv om det har dabba av på de nyeste skivene. Cruelty and the Beast (nr. 3) har også mye snadder, bl.a. kaldere lydbilde pga skarptrommelyden er justert til mere diskant.

 

Du burde finne masse videoer på youtube. De har også gitt ut et par knall konsert-DVD'r.

 

Lekkert cover:

Cradle%20of%20Filth%20-%20Dusk%20and%20her%20Embrace%20(Hinter).jpg

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Dusk and Her Embrace (nr. 2) er en fantastisk plate. Låter som A Gothic Romance, Heaven Torn Asunder, Funeral in Carpathia, Malice Through the Looking Glass....hele plata er bare godlåter. Den er heller ikke druknet i så mye kompliserte klassiske synthting som de nyere platene. Bandet har eksistert siden 1993 da den første EP'n Vempire kom ut.

Jeg kjøpte den da og har likt dem siden, selv om det har dabba av på de nyeste skivene. Cruelty and the Beast (nr. 3) har også mye snadder, bl.a. kaldere lydbilde pga skarptrommelyden er justert til mere diskant.

 

 

Du burde finne masse videoer på youtube. De har også gitt ut et par knall konsert-DVD'r.

9155779[/snapback]

 

Å ja, jeg fant mye digg på Dusk and Her Embrace :love:

 

Litt OT, men hvem er det som er avbildet på avataren til Bitex?

Lenke til kommentar
Over til no møkkafett! Aghora! Damn!

9157798[/snapback]

Aghora, ja. Jeg syntes det virket mer som anonym progressiv metall-gruppe, men etter noen snurrer i CD-spilleren så ble det bedre. Makan til kraftig og sensuell (kvinne)stemme skal man lete lenge etter. mmMmm.

Lenke til kommentar

Vet ikke om disse er anbefalt enda.

Akercocke nydelig progresiv death metal (tror æ)

rolige partier og steinharde partier og noen sånn mitt imellom. jeg er ikke noe fan av death og black metal men disse kan jeg høre på.

 

De er kansje litt for satanistiske for noen smak, men det er bare morsomt syns nå æ.

 

sjekk ut de sin nyeste cd antichrist... kommet inn på min top 20 liste ^^

 

:dribble:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...