Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, igår hadde jeg og broren min en samtale om Metal det vi hørte og snakket om det og nå vil jeg på en måte imponere han med noe av det hardeste på marketet så bare list opp det mest Harde du kan tenke deg :)

9089125[/snapback]

 

Gojira med albumet The Link. Kanskje ikke hardt, men hvertfall heavy og headbangable.

Lenke til kommentar
Gorguts. I tillegg til å ha typisk death metal lydbilde så har spiller de noen syke og rare jazz-akkorder i rare rytmer. Dette er musikk som får en til å tenke "Hva i all verden er dette?"

9089209[/snapback]

 

Yeah, tiltredast. Høyrde på Obscura seinast i dag. Noko av det styggaste du får tak i. Fantastisk bra album.

 

Ellers så må eg nevne Immolation. Unholy Cult er det albumet eg veit om som greier å vera tyngst, utan å måtte spela fortast på E-strengen.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt en gang i tiden et jævli bra Islandsk metal-band, men jeg husker ikke noe navn. Noen som vet av noen?

9092842[/snapback]

 

 

 

Her har du liste over mange islandske metalband.

9092861[/snapback]

 

Hvordan klarte du å linke dirkete til den lista? Uansett hva jeg gikk inn på på metal-archives.com fikk jeg samma link :p

Lenke til kommentar
nye DSO skuffer virkelig ikke! særere og bedre en noen gang!

9096127[/snapback]

 

Til tider helt forjævlig kaotisk, med helt absurde riff og den villeste tromminga jeg har hørt den siste tiden. Veit enda ikke om jeg liker plata da...krever en god del gjennomlyttinger kan man trygt si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...