Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg liker Metallica The Black Album og St.anger virkelig godt. Er spent på det nye albumet til Metallica! Det skal være en blanding mellom de 2 albumene!

Og til de mer hardcore metalfolk (Ikke jeg egentlig) hør på InFlames <3 elsker melodiene deres og gitar melodiene :D Genialt!

9074197[/snapback]

 

In Flames er virkelig genialt ja. Hører veldig mye på dem. Får bare håpe at de kommer til Norge snart. Noen som veit noe?

9074331[/snapback]

 

Vel, de har jo nettopp vært her da. Men skal jo ikke se helt bortifra festivaler om det er noe. Jeg hari kke peil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker Metallica The Black Album og St.anger virkelig godt. Er spent på det nye albumet til Metallica! Det skal være en blanding mellom de 2 albumene!

Og til de mer hardcore metalfolk (Ikke jeg egentlig) hør på InFlames <3 elsker melodiene deres og gitar melodiene :D Genialt!

9074197[/snapback]

 

In Flames er virkelig genialt ja. Hører veldig mye på dem. Får bare håpe at de kommer til Norge snart. Noen som veit noe?

9074331[/snapback]

 

Vel, de har jo nettopp vært her da. Men skal jo ikke se helt bortifra festivaler om det er noe. Jeg hari kke peil...

9074345[/snapback]

 

Veit det men jeg klarte ikke å komme meg på noen av konsertene :hrm:

Lenke til kommentar
Hehe, det er kjipt. =/ Jeg var selv på en konsert i Sverige, alle i Norge var jo sinnsykt langt unna. Håper de drar til Oslo neste gang.

9074386[/snapback]

 

Sverige er uaktuelt med tanke på at jeg ikke får lov av foreldra mine. De i Norge som var for langt unna kunne jeg nok heller ikke dratt på. Jeg kunne vært på konserten når de var her med Unholy Alliance, men var ikke like hardcore In Flames-fan da som nå. :cry: Angrer veldig på det nå. Neste gang de legger ut på en tur håper jeg virkelig at de ikke bommer på Oslo.

Lenke til kommentar
Jeg liker Metallica The Black Album og St.anger virkelig godt. Er spent på det nye albumet til Metallica! Det skal være en blanding mellom de 2 albumene!

9074197[/snapback]

Feil, albumet skal ifølge Cirk Hammet være "the missing link" mellom ...And Justice for all og The Black album.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...