Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått sansen for I. Er det noen som vet om de har planer om å gi ut mer sammen eller var det bare ment som et engangsprosjekt?

9071761[/snapback]

Har ikke hørt at det skal komme noe mer foreløpig.

9071828[/snapback]

Hva er I? Er det en sammenslåing av flere band?

Lenke til kommentar
så det er ingen som har erfaring med Northern Herritage Records sin mailorder?

Btw så suger rockshop.no.  2-4 uker betyr vist 6-8 uker..

9071706[/snapback]

De er ganske billige, man må bare være klar over at det tar laaaang tid. Det er de ikke så gode til å fortelle om.

Svartkraft - II - The Twilight Void spilles nå!

Lenke til kommentar

Dette er en advarsel til alle som leser dette innlegget!

Hvis dere har lyst på tenkt og kjøpe band-efekter, som f.eks. t-skjorter, så ikke vurder å kjøpe fra Rockshop.no. Jeg har bare dårlige erfaringer derfra.

For det første, er portoen deres alt for dyr, 99,- i porto for 1 t-skjorte!

For det andre, jeg bestilte en t-skjorte der 23. mai (Den første og siste tingen jeg kjøpte der), gjett hva jeg fikk mail om i dag. Hvis svaret ditt var at den ble sendt, så poeng til deg!

Først nå, etter snart 2 måneder, ble den sendt, det er alt for dårlig.

Pluss at pakkesporingsnummeret (langt ord o.O) jeg fikk, funka ikke.

Så, om du er ute etter band-efekter, bør du prøve og finne en annen butikk.

Hadde jeg vist at det kom til og ta så lang tid, hadde jeg heller bestilt fra utlandet. (Ikke egentlig, kjenner en som eier en Playcom butikk, hadde bare spurt om han kunne bestilt en til meg :p (det hadde jeg vel gjort uansett, men når jeg bestilte den, var det verre for han og få tak i ting som t-skjorter o.l.)

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Selv den portoen virker avskrekkende på meg... Heavymetalonline er en super side når det gjelder å kjøpe band t-skjorter på nettet. Billig, super service, og rask levering.

Og når vi først er inne på dårlig service, er ikke lenge siden jeg fikk en mail fra cdon om at CDen jeg hadde ventet på i nesten 3 mnd ikke var på lager likevel. Jævler. Uansett, jeg fikk da en kode som skal gi meg fri frakt eller no når jeg bestiller derfra neste gang. Som om jeg skulle ville gjøre det.

Lenke til kommentar
Det har jeg aldri hørt før.

9072225[/snapback]

.. Og det er det strengt talt ingen grunn til å endre på heller.

9072872[/snapback]

Fordi?

I er het genialt!

9073154[/snapback]

Det er alltid delte meninger om alt.

Her mener Anathema at I suger mens Torpern synes det er genialt. Trur kanskje jeg skal høre på det selv da for å gjøre opp min egen mening. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker Metallica The Black Album og St.anger virkelig godt. Er spent på det nye albumet til Metallica! Det skal være en blanding mellom de 2 albumene!

Og til de mer hardcore metalfolk (Ikke jeg egentlig) hør på InFlames <3 elsker melodiene deres og gitar melodiene :D Genialt!

Lenke til kommentar
£10.80 i frakt frå heavymetalonline? You gotta be shitting me?

9073500[/snapback]

?

Så satans mye?

Hadde tenkt å bestille derfra når jeg fikk pæng

9074168[/snapback]

De har lageret i Nord-Amerika (?), så du må betale £8 for å få sendt ting som air mail. Uansett er klærne såpass billige at det veier opp... eller nå var kanskje t-skjortene jeg kjøpte derfra litt billigere enn de dere evt skal kjøpe, men det slår likevel prisene i Norge. Dessuten har de veldig bra utvalg.

Lenke til kommentar
Jeg liker Metallica The Black Album og St.anger virkelig godt. Er spent på det nye albumet til Metallica! Det skal være en blanding mellom de 2 albumene!

Og til de mer hardcore metalfolk (Ikke jeg egentlig) hør på InFlames <3 elsker melodiene deres og gitar melodiene :D Genialt!

9074197[/snapback]

In Flames er virkelig genialt ja. Hører veldig mye på dem. Får bare håpe at de kommer til Norge snart. Noen som veit noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...