Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns folk om lamb of god egentlig?

Syns iallefall det er et knall band.. :D

9041762[/snapback]

 

Det sug. Både live og på skive. Dritkjedelig band.

 

Kan noen Anbefale et bra album av The Sword?

9043600[/snapback]

 

Nei. Poserband.

 

Og før nokon kjeftar på meg for å bruke poser-ordet, så kan eg sei to ting: 1. Eg trur dette er fyrste gong eg nokonsinne brukar det uttrykket, og 2. det er ein grunn til det. Bandet er berre sett sammen av folk som ikkje har noko tilknytting til stoner-scena, dei fleste har bakgrunn i indie-rock, og er satt sammen til eit band stort sett berre for å tene pengar.

Lenke til kommentar

Nei. Poserband.

 

Og før noen kjefter på meg for å bruke poser-ordet, så kan jeg si to ting: 1. Jeg tror dette er første gang jeg noensinne bruker det uttrykket, og 2. det er ein grunn til det. Bandet er bare satt sammen av folk som ikke har noen tilknytning til stoner-scena, de fleste har bakgrunn i indie-rock, og er satt sammen til et band som bare har som mål å tjene penger.

Lenke til kommentar

MrHaze: Mulig du har rett, men stoner er da en rar sjanger å velge hvis en skal tjene penger? Finnes mer populære sjangere liksom...

 

EDIT: Rent prinsippielt driter jeg i motivene til band, men ren pengemotivasjon gir som regel labre resultater...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

http://www.thetruemayhem.com/downloads/pfm1.wmv

Første del av Mayhem dokumentaren kan lastes ned her.

 

 

Ja jeg kjeder meg..

9049739[/snapback]

 

del 2 da?? noen som vet??

 

edit: kjøpte akurat en dobbel cd av mayhem "Legions of war" er både live cd og studio

og en dobbel cd av fear factory "demanufacture" begge er studio der

 

har ikke hørt på noen av de enda men håper de er bra.

 

noen her som kan si hva de synes om cdene??

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar

Andre plater jeg har er First Spell (første) og Adimiron Black (kjedelig dødsmetall, ikke black nesten).

 

First spell har noen dritrå låter, f.eks.

'The Shivering Voice of the Ghost' som er stappfull av kirkeorgel.

 

Second Spell er samme greia som første, Malice er litt mere raffinert. Så skifta de nesten stil og ble mere kjedelig death metal.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hva syns folk om lamb of god egentlig?

Syns iallefall det er et knall band.. :D

9041762[/snapback]

Beste moderne thrash/groove metal bandet. Tekstene, musikken(som er meget variert til thrash å være), på konserter... i det hele tatt. :)

9042000[/snapback]

Enig. Veldig god musikk. Har ikke hørt så mye av den eldre musikken deres, men Sacrament er en veldig, veldig sterk skive.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om lamb of god egentlig?

Syns iallefall det er et knall band.. :D

9041762[/snapback]

 

Det sug. Både live og på skive. Dritkjedelig band.

 

Kan noen Anbefale et bra album av The Sword?

9043600[/snapback]

 

Nei. Poserband.

 

Og før nokon kjeftar på meg for å bruke poser-ordet, så kan eg sei to ting: 1. Eg trur dette er fyrste gong eg nokonsinne brukar det uttrykket, og 2. det er ein grunn til det. Bandet er berre sett sammen av folk som ikkje har noko tilknytting til stoner-scena, dei fleste har bakgrunn i indie-rock, og er satt sammen til eit band stort sett berre for å tene pengar.

9044813[/snapback]

 

Jau.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...