Herpeederpee Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva syns folk om lamb of god egentlig? Syns iallefall det er et knall band.. 9041762[/snapback] Noen få sanger er ganske bra, resten er dårlige. Så dem live på Unholy Alliance, var ganske bra. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva syns folk om lamb of god egentlig? Syns iallefall det er et knall band.. 9041762[/snapback] Det sug. Både live og på skive. Dritkjedelig band. Kan noen Anbefale et bra album av The Sword? 9043600[/snapback] Nei. Poserband. Og før nokon kjeftar på meg for å bruke poser-ordet, så kan eg sei to ting: 1. Eg trur dette er fyrste gong eg nokonsinne brukar det uttrykket, og 2. det er ein grunn til det. Bandet er berre sett sammen av folk som ikkje har noko tilknytting til stoner-scena, dei fleste har bakgrunn i indie-rock, og er satt sammen til eit band stort sett berre for å tene pengar. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Skjønte ikke det svaret helt...er ikke så god med nynorsk Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nei. Poserband. Og før noen kjefter på meg for å bruke poser-ordet, så kan jeg si to ting: 1. Jeg tror dette er første gang jeg noensinne bruker det uttrykket, og 2. det er ein grunn til det. Bandet er bare satt sammen av folk som ikke har noen tilknytning til stoner-scena, de fleste har bakgrunn i indie-rock, og er satt sammen til et band som bare har som mål å tjene penger. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fant btw ut at The Sword bare har et Band Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da har man akkurat bestillt Peste Noires "Lorraine Rehearsal" LP, deres nye album "Folkfuck Folie" og Dub Buks "Idu Na Vy" tape. Gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) MrHaze: Mulig du har rett, men stoner er da en rar sjanger å velge hvis en skal tjene penger? Finnes mer populære sjangere liksom... EDIT: Rent prinsippielt driter jeg i motivene til band, men ren pengemotivasjon gir som regel labre resultater... Endret 10. juli 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gehenna er tøft. Jeg har bare Malice. Hvilke andre album anbefales? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 http://www.mp3.com/artist/nile1/summary/ hele Nile albumet kan streames her. http://www.thetruemayhem.com/downloads/pfm1.wmv Første del av Mayhem dokumentaren kan lastes ned her. Ja jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) http://www.thetruemayhem.com/downloads/pfm1.wmv Første del av Mayhem dokumentaren kan lastes ned her. Ja jeg kjeder meg.. 9049739[/snapback] del 2 da?? noen som vet?? edit: kjøpte akurat en dobbel cd av mayhem "Legions of war" er både live cd og studio og en dobbel cd av fear factory "demanufacture" begge er studio der har ikke hørt på noen av de enda men håper de er bra. noen her som kan si hva de synes om cdene?? Endret 11. juli 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Dear god for en grusom stemme på fortellerberta! Skulle tro de gjorde det med vilje for å irritere. Snakker om Mayhem dokumentaren forresten. Endret 11. juli 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Den var rett og slett grusom. Minner meg om en sånn fæl, terpete dame som skal ha deg til å gjøre alt for henne og samtidig oppdatere deg på det nyeste fra familien og omgangskretsen. Grusomt! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Artig å høre at Billy Cockroach sang litt for Mayhem. Han driver Felix på Lillehammer ^^ Noen som vet når de andre delene kommer? Endret 11. juli 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hehe, Billy holder jo også på med registudier nå. Og ja, Cockroach Clan er jo faktisk litt kult. ^^ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gehenna er tøft. Jeg har bare Malice. Hvilke andre album anbefales? 9048485[/snapback] Hør heller på Gehennah. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Andre plater jeg har er First Spell (første) og Adimiron Black (kjedelig dødsmetall, ikke black nesten). First spell har noen dritrå låter, f.eks. 'The Shivering Voice of the Ghost' som er stappfull av kirkeorgel. Second Spell er samme greia som første, Malice er litt mere raffinert. Så skifta de nesten stil og ble mere kjedelig death metal. Endret 11. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva syns folk om lamb of god egentlig? Syns iallefall det er et knall band.. 9041762[/snapback] Beste moderne thrash/groove metal bandet. Tekstene, musikken(som er meget variert til thrash å være), på konserter... i det hele tatt. 9042000[/snapback] Enig. Veldig god musikk. Har ikke hørt så mye av den eldre musikken deres, men Sacrament er en veldig, veldig sterk skive. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva syns folk om lamb of god egentlig? Syns iallefall det er et knall band.. 9041762[/snapback] Det sug. Både live og på skive. Dritkjedelig band. Kan noen Anbefale et bra album av The Sword? 9043600[/snapback] Nei. Poserband. Og før nokon kjeftar på meg for å bruke poser-ordet, så kan eg sei to ting: 1. Eg trur dette er fyrste gong eg nokonsinne brukar det uttrykket, og 2. det er ein grunn til det. Bandet er berre sett sammen av folk som ikkje har noko tilknytting til stoner-scena, dei fleste har bakgrunn i indie-rock, og er satt sammen til eit band stort sett berre for å tene pengar. 9044813[/snapback] Jau. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal spille inn en sang imårra med bandet. Yeah kan bli kos! 9041593[/snapback] Legg ut resultatet da. Jeg må snart begynne å spille inn litt jeg også, har noen ideer. Men jeg eier ikke tålmodighet. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har noen ideer, men eier ikke trommis/gitarist 1/gitarist 2/vokalist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg