Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over.

 

Har eg nokon gong nevnt at skjortene dine suger?

9011140[/snapback]

ja, du inkluderer de innenfor band t-skjortene som suger hvertfall.

9015825[/snapback]

 

"Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter."

 

 

- Det der var det ikkje eg som sa.

Lenke til kommentar

Det var meg det. hrmf, hvorfor man syntes noe suger er ikke alltid like enkelt å forklare, men skal prøve. DT skjorta: Et tryne bygd opp av mange bilder, jeg skjønner ikke meninga. Led Zeppelin skjorta syntes jeg er støggest, stort sett fordi den er brun.

 

Har fått øyna opp for Gojira, noen som så dem på hove eller?

Lenke til kommentar

Nei, jeg snakker om tysk mjød man fikk kjøpt overalt der nede. Det var bare sirupssøt vin.

 

Og det dere så kult kaller for VIKINGMJØD eller whatever dere koker i kjellern, kalles for sats andre steder. Altså basis for vin som ikke er meningen å drikke engang.

Omtrent like stilig å drikke det som å drikke etterbarberingsvann eller rødsprit bare fordi det inneholder alkohol.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

ok.. beklager for misforståelsen neslepaks, gikk i surr.. kommentarene var rettet til Ministry.

 

Jaja, dream theater er ikke mainstream, så da kan vel t-skjortene være "u-mainstream" også ;) enten så går det ellers så går det ikke. det at en t-skjorte ikke er likt pga at den er brun er kun en fargesmakssak, men er enig i at det fins bedre farger.

 

edit:

 

den DT t-skjorta oppfatter jeg som om bildene er minner, og at trynet er oppbygd av minner, eller bare en person med mange minner. t-skjorta er basert fra albumet Scenes From A Memory, og da virker det logisk. men om du ikke liker det så får det så være ;)

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
Nei, jeg snakker om tysk mjød man fikk kjøpt overalt der nede. Det var bare sirupssøt vin.

 

Og det dere så kult kaller for VIKINGMJØD eller whatever dere koker i kjellern, kalles for sats andre steder. Altså basis for vin som ikke er meningen å drikke engang.

Omtrent like stilig å drikke det som å drikke etterbarberingsvann eller rødsprit bare fordi det inneholder alkohol.

9016330[/snapback]

Jeg drikker mjøden vi har laget fordi jeg faktisk liker smaken etter et par, ti øl. At det er noenlunde billig er en bonus.

Lenke til kommentar
Hvor bra er egentlig wacken ?

 

Håper og få noen gode svar fra noen som har vært der

 

Btw har noen sett dokumentaren Metal - A Headbanger's Journey

9016649[/snapback]

 

Wacken ser sykt fett ut på dvd'en i hvertfall, selv om jeg ikke har vært der.

 

Metal - A Headbanger's Journey synes jeg var bra, men kategoriseringen av bandene synes jeg var litt snåle, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Hva synes dere om Cynic sin nye sang Evolutionary Sleeper?

Vakker.

 

Likegreit at de droppa growlingen, den låter bra på Focus.. men naturlig utviklingn å droppe den.

 

Cynic-konserten var forresten nydelig.

 

EDIT: Hva synes egentlig folk om at growlingen på Cynic var playback?

9012857[/snapback]

 

Den nye songen er heilt konge, ingen tvil om det. Snakk om nytt album i 2008. Konserten er, etter Atheist på HITS, det beste eg nokonsinne har sett. At growlingen var playback gjorde meg ingenting, dog, dei kunne sikkert funne ein verdig erstattar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...