Olum Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over. 9005162[/snapback] Det kjem vel av musikksmaken din. 9005187[/snapback] Om jeg hadde vært Led Zeppelin-fan ville den brune T-skjorta garantert vært på ønskelista mi. Den var dritfet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Kan noen anbefale et Album av Megadeth? Har Best songs eller Greatest Hits men kan noen si et annet bra album? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Trenger litt hjelp litt forskjellig sang og albumnavn på noe slags merkelig språk jeg ikke har hørt før... Hva betyr In Sorte Diaboli, Inno a Satana, Incipit Satan? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Delvis ihvertfall. Men jeg har en gammel pantera skjorte jeg skammer meg skikkelig over at jeg kjøpte, men digger fortsatt pantera. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Kan noen anbefale et Album av Megadeth? Har Best songs eller Greatest Hits men kan noen si et annet bra album? 9005220[/snapback] Peace Sells...But Who's Buying og Rust in Peace. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Ok, bestiller det nå tror jeg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Glad i denna skjorta: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hva betyr In Sorte Diaboli, Inno a Satana, Incipit Satan? 9005225[/snapback] Er ikke så dreven i latin, men Inno a Satana betyr hvertfall "Hymne til Satan". incipit (lat., her begynner), innledningsord i middelalderhåndskrifter og i de første trykte bøker, før eget tittelblad kom i bruk. ~ Har fått tak i Gorgoroth - Antikrist og må si at jeg er skuffet over å ikke ha hørt den før. Tøff som fy! Endret 4. juli 2007 av Kaospike Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Glad i denna skjorta: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9005325[/snapback] Da er vi to! Holdt på å kjøpe den for litt siden! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Hva betyr In Sorte Diaboli, Inno a Satana, Incipit Satan? 9005225[/snapback] Er ikke så dreven i latin, men Inno a Satana betyr hvertfall "Hymne til Satan". incipit (lat., her begynner), innledningsord i middelalderhåndskrifter og i de første trykte bøker, før eget tittelblad kom i bruk. ~ Har fått tak i Gorgoroth - Antikrist og må si at jeg er skuffet over å ikke ha hørt den før. Tøff som fy! 9005404[/snapback] Men bare halvparten så tøff som Pentagram! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) This is war, woah Endret 5. juli 2007 av stakan Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 This is war, woah 9005934[/snapback] This is EMO-Fenriz, woah! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Kan noen anbefale et Album av Megadeth? Har Best songs eller Greatest Hits men kan noen si et annet bra album? 9005220[/snapback] Personlig liker jeg Youthanasia veldig godt. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Kan noen anbefale et Album av Megadeth? Har Best songs eller Greatest Hits men kan noen si et annet bra album? 9005220[/snapback] Rust in Peace og Youthanasia will jeg anbefalt,- men også det aller nyeste albumet, United Abominations, er utrolig bra. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over. 9005162[/snapback] Det kjem vel av musikksmaken din. 9005187[/snapback] Om jeg hadde vært Led Zeppelin-fan ville den brune T-skjorta garantert vært på ønskelista mi. Den var dritfet. 9005213[/snapback] hehe, riktig innstilling olumvolum men hva mener du med at de suger neslepaks? tenker du på passform eller musikksmaken min? Ingen disser musikksmaken min btw, prata med trommisen i Pagans Mind idag, fikk en ziphood, signert trommeskinn av merket Remo, vet ikke hvor bra det er jeg, spiller gitar tar seg pokkers bra ut på veggen hvertfall. musikk-dvd, 2 plakater og 2 band bilder og et bilde av han som spiller trommer. helt gratis. Han er elektriker der hos mora mi jobber, og jeg har fått sommerjobb der koselig fyr. på denne sida her kan man få en smakebit på hvordan bandet er http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=51321660 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Fy faen! Såg heile det nrk programmet om Hove, ikkje eit jævla klipp av Slayer!! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over. 9005162[/snapback] Det kjem vel av musikksmaken din. 9005187[/snapback] Om jeg hadde vært Led Zeppelin-fan ville den brune T-skjorta garantert vært på ønskelista mi. Den var dritfet. 9005213[/snapback] hehe, riktig innstilling olumvolum men hva mener du med at de suger neslepaks? tenker du på passform eller musikksmaken min? Ingen disser musikksmaken min btw, prata med trommisen i Pagans Mind idag, fikk en ziphood, signert trommeskinn av merket Remo, vet ikke hvor bra det er jeg, spiller gitar tar seg pokkers bra ut på veggen hvertfall. musikk-dvd, 2 plakater og 2 band bilder og et bilde av han som spiller trommer. helt gratis. Han er elektriker der hos mora mi jobber, og jeg har fått sommerjobb der koselig fyr. på denne sida her kan man få en smakebit på hvordan bandet er http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=51321660 9008800[/snapback] Har eg nokon gong nevnt at skjortene dine suger? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Fy faen! Såg heile det nrk programmet om Hove, ikkje eit jævla klipp av Slayer!! 9011135[/snapback] Ikke et klipp fra fredag 29.6. Hva synes dere om Cynic sin nye sang Evolutionary Sleeper? Lydopptaket er fra Hove 29.06.07 Endret 5. juli 2007 av ersa Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som har vært på Wacken som husker ca priser på CDer, LPer, Merchandise og annet snadder? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg var der i 1999, da kosta en CD ca. 120 NOK. Men da brukte tyskerne mark. Nå er det Euro, så prisene kan ha forandret seg mye. En kopp øl kosta 4 mark. Ca. 16 kroner Da snakker vi ikke halvliter, bare middels stort plastkrus. Også er det haugevis med boder som selger smykkejuggel og hjemmelagde band t-skjorter. Endret 5. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg