Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over.

9005162[/snapback]

 

Det kjem vel av musikksmaken din.

9005187[/snapback]

 

Om jeg hadde vært Led Zeppelin-fan ville den brune T-skjorta garantert vært på ønskelista mi. Den var dritfet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr In Sorte Diaboli, Inno a Satana, Incipit Satan?

9005225[/snapback]

Er ikke så dreven i latin, men Inno a Satana betyr hvertfall "Hymne til Satan".

incipit (lat., her begynner), innledningsord i middelalderhåndskrifter og i de første trykte bøker, før eget tittelblad kom i bruk.

~

Har fått tak i Gorgoroth - Antikrist og må si at jeg er skuffet over å ikke ha hørt den før. Tøff som fy!

Endret av Kaospike
Lenke til kommentar
Hva betyr In Sorte Diaboli, Inno a Satana, Incipit Satan?

9005225[/snapback]

Er ikke så dreven i latin, men Inno a Satana betyr hvertfall "Hymne til Satan".

incipit (lat., her begynner), innledningsord i middelalderhåndskrifter og i de første trykte bøker, før eget tittelblad kom i bruk.

~

Har fått tak i Gorgoroth - Antikrist og må si at jeg er skuffet over å ikke ha hørt den før. Tøff som fy!

9005404[/snapback]

 

Men bare halvparten så tøff som Pentagram!

Lenke til kommentar
Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over.

9005162[/snapback]

 

Det kjem vel av musikksmaken din.

9005187[/snapback]

 

Om jeg hadde vært Led Zeppelin-fan ville den brune T-skjorta garantert vært på ønskelista mi. Den var dritfet.

9005213[/snapback]

 

hehe, riktig innstilling olumvolum ;) men hva mener du med at de suger neslepaks? tenker du på passform eller musikksmaken min? Ingen disser musikksmaken min ;)

 

btw, prata med trommisen i Pagans Mind idag, fikk en ziphood, signert trommeskinn av merket Remo, vet ikke hvor bra det er jeg, spiller gitar ;) tar seg pokkers bra ut på veggen hvertfall. musikk-dvd, 2 plakater og 2 band bilder og et bilde av han som spiller trommer. helt gratis. Han er elektriker der hos mora mi jobber, og jeg har fått sommerjobb der ;) koselig fyr.

 

på denne sida her kan man få en smakebit på hvordan bandet er :)

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=51321660

Lenke til kommentar
Bortsett fra min Opeth longsleeve suger stort sett det meste av band t-skjorter. inkludert de to over.

9005162[/snapback]

 

Det kjem vel av musikksmaken din.

9005187[/snapback]

 

Om jeg hadde vært Led Zeppelin-fan ville den brune T-skjorta garantert vært på ønskelista mi. Den var dritfet.

9005213[/snapback]

 

hehe, riktig innstilling olumvolum ;) men hva mener du med at de suger neslepaks? tenker du på passform eller musikksmaken min? Ingen disser musikksmaken min ;)

 

btw, prata med trommisen i Pagans Mind idag, fikk en ziphood, signert trommeskinn av merket Remo, vet ikke hvor bra det er jeg, spiller gitar ;) tar seg pokkers bra ut på veggen hvertfall. musikk-dvd, 2 plakater og 2 band bilder og et bilde av han som spiller trommer. helt gratis. Han er elektriker der hos mora mi jobber, og jeg har fått sommerjobb der ;) koselig fyr.

 

på denne sida her kan man få en smakebit på hvordan bandet er :)

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=51321660

9008800[/snapback]

 

Har eg nokon gong nevnt at skjortene dine suger?

Lenke til kommentar

Jeg var der i 1999, da kosta en CD ca. 120 NOK. Men da brukte tyskerne mark. Nå er det Euro, så prisene kan ha forandret seg mye.

 

En kopp øl kosta 4 mark. Ca. 16 kroner :) Da snakker vi ikke halvliter, bare middels stort plastkrus. Også er det haugevis med boder som selger smykkejuggel og hjemmelagde band t-skjorter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...