Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry:  :cry:  Fikk nettopp vite at jeg er bortreist 10. juli  :cry:  :cry:  Akkurat nå, hater jeg pappa  :realmad:

8987240[/snapback]

Hva som skjer som er så spesielt 10. Juli? :tease:

 

OnTopic, hvorfor må du reise vekk?

8989521[/snapback]

 

10. juli er det Metallica-konsert på Valle Hovin.

 

Jeg er 15 år og skal på ferie med familien :hrm: Pappa mener jeg ikke er gammal nok til å være hjemme en uke. Han trur jeg skal ha fest.

Lenke til kommentar
Jeg så akkurat The Shining, søkte på wiki, fant et svensk BM-band som hette Shining. Er det noe bra?

8984828[/snapback]

Kjøpte faktisk et Shining album idag. Ante ikke hva det var for noe, men syntes coveret var interessant, så jeg hørte på det:P Ganske kult, liker den depressive stilen.

 

Kjøpte forresten også Ensiferum - Dragonheads. Ikke helt uventet en smule harry, hehe.

Lenke til kommentar
:cry:  :cry:  Fikk nettopp vite at jeg er bortreist 10. juli  :cry:  :cry:  Akkurat nå, hater jeg pappa  :realmad:

8987240[/snapback]

Hva som skjer som er så spesielt 10. Juli? :tease:

 

OnTopic, hvorfor må du reise vekk?

8989521[/snapback]

 

10. juli er det Metallica-konsert på Valle Hovin.

 

Jeg er 15 år og skal på ferie med familien :hrm: Pappa mener jeg ikke er gammal nok til å være hjemme en uke. Han trur jeg skal ha fest.

8989547[/snapback]

Hallooo? Tror du jeg ikke viste om Metallica eller? :p Uansett, er foreldrene dine skilt? Eventuelt om du har noen slektninger du kan bo hos? Vis du har billet er faren din kokt om han nekter deg å dra.

Lenke til kommentar
:cry:  :cry:  Fikk nettopp vite at jeg er bortreist 10. juli  :cry:  :cry:  Akkurat nå, hater jeg pappa  :realmad:

8987240[/snapback]

Hva som skjer som er så spesielt 10. Juli? :tease:

 

OnTopic, hvorfor må du reise vekk?

8989521[/snapback]

 

10. juli er det Metallica-konsert på Valle Hovin.

 

Jeg er 15 år og skal på ferie med familien :hrm: Pappa mener jeg ikke er gammal nok til å være hjemme en uke. Han trur jeg skal ha fest.

8989547[/snapback]

Hallooo? Tror du jeg ikke viste om Metallica eller? :p Uansett, er foreldrene dine skilt? Eventuelt om du har noen slektninger du kan bo hos? Vis du har billet er faren din kokt om han nekter deg å dra.

8990911[/snapback]

 

Prøvde meg på: "Jeg kan bo hos mamma." Han nekta fordi det er den eneste uka vi er sammen i sommer :( Har heller ikke billett, så jeg taper ikke no der. Hadde tenkt til å kjøpe svart rett før konserten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...