Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, skal prove aa hore litt rundt

8981626[/snapback]

Sånn skal det være! :thumbup:

 

Noen som hører på Judas Priest her? Kanskje dumt spørsmål. :p Favorittlåt/album?

8982343[/snapback]

 

Held ein knapp på Painkiller, Screaming For Vengeance og Defenders Of The Faith, med Painkiller øverst.

 

Men er enda meir glad i soloskivene til Halford. Dei er heilt ekstreme.

Crucible, Resurrection og Live Insurrection! Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller  men du skulle hilst han fra meg da  gamle kjente vi vettu

 

hehe, nei desverre. Han så liksom ikke veldig sympatisk og grei ut da.

også glodde han stygt og lenge på kammeraten min som hadde slipknot-genser

Lenke til kommentar
sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller  men du skulle hilst han fra meg da  gamle kjente vi vettu

 

hehe, nei desverre. Han så liksom ikke veldig sympatisk og grei ut da.

også glodde han stygt og lenge på kammeraten min som hadde slipknot-genser

8983707[/snapback]

haha busted ;)

 

:tease:

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hva jeg hadde gjort vis jeg så han jeg

 

kanskje godt bort og sakt at jeg er stor fan av han og står for det du gjør :whistle:

 

tenk vis han sitter hjemme i stua nå og ireterer seg over gensern til kameraten din akurat nå

 

eller kanskje han sitter der og hører på de :p

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller  men du skulle hilst han fra meg da  gamle kjente vi vettu

 

hehe, nei desverre. Han så liksom ikke veldig sympatisk og grei ut da.

også glodde han stygt og lenge på kammeraten min som hadde slipknot-genser

8983707[/snapback]

 

Skjønner Gaahl godt jeg. :)

Lenke til kommentar

Lurer på om noen vet om et band som er ganske likt Dethklok vil ikke ha for Stygg tekst, gjør ikke noe om det er litt banning men ikke sånn så dette "Burn in hell, sacrifice the non anti christ and drink their blood and hail satan in the burning flames of hell and torture" hvis dere skjønner men litt kan det vær men ikke for mye.

Lenke til kommentar

Hva med "Skullfucking the corpse of a stabbed bitch, with her entrails locked around my chest and her cunt thread over my head"?

 

Dethklok er ganske standard death metal, bare litt mer doomy. Så du mister utrolig mye fet musikk ved å begrense deg såpass pga tekstene.

Selv kjenner jeg egentlig bare til ganske kjapp DM, men sjekk ut f.eks:

-Amon Amarth

-Dark Tranquility

-Blood Red Throne

-Decapitated

De har ikke helt drøye tekster, så er helst doom delen som mangler.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet om et band som er ganske likt Dethklok vil ikke ha for Stygg tekst, gjør ikke noe om det er litt banning men ikke sånn så dette "Burn in hell, sacrifice the non anti christ and drink their blood and hail satan in the burning flames of hell and torture" hvis dere skjønner men litt kan det vær men ikke for mye.

8984158[/snapback]

 

Viss det var dooma daumetall du var på jakt etter, så bør du sjekke ur Runemagick. Fine saker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...