Big Tone Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Da har jeg nettopp sett Metal - A Headbanger's Journey for tredje gang, og jeg storkoser meg like mye hver gang Gaahl kommer.Fyren er jo virkelig... ond! 8982953[/snapback] Metal - A Headbanger's Journey, er det en film eller noe? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 En dokumentar om metal, som jeg virkelig burde se. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 hehe gikk forbi Gaahl i bergen sentrum i forrige uke, sånn ca 25grader, og fyren gikk kledd i lær, lær og atter lær Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ok, skal prove aa hore litt rundt 8981626[/snapback] Sånn skal det være! Noen som hører på Judas Priest her? Kanskje dumt spørsmål. Favorittlåt/album? 8982343[/snapback] Held ein knapp på Painkiller, Screaming For Vengeance og Defenders Of The Faith, med Painkiller øverst. Men er enda meir glad i soloskivene til Halford. Dei er heilt ekstreme. Crucible, Resurrection og Live Insurrection! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som vet om det er noen plater av Dethklok? Blitt hekta på det siden jeg spillte Guitar Hero 2 men er det noen som kan finne et klipp med Live/Musikk video av dem? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 hehe gikk forbi Gaahl i bergen sentrum i forrige uke, sånn ca 25grader, og fyren gikk kledd i lær, lær og atter lær 8983539[/snapback] sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller men du skulle hilst han fra meg da gamle kjente vi vettu Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller men du skulle hilst han fra meg da gamle kjente vi vettu hehe, nei desverre. Han så liksom ikke veldig sympatisk og grei ut da. også glodde han stygt og lenge på kammeraten min som hadde slipknot-genser Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller men du skulle hilst han fra meg da gamle kjente vi vettu hehe, nei desverre. Han så liksom ikke veldig sympatisk og grei ut da. også glodde han stygt og lenge på kammeraten min som hadde slipknot-genser 8983707[/snapback] haha busted Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 haha busted Han kammeraten min hadde lett rundt lenge etter han, men så ble han pissredd når han endelig fant han :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjöpte meg Fire Falls and the Waiting waters, gleder meg til jeg kommer hjem, sa jeg far hört det. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) jeg vet ikke hva jeg hadde gjort vis jeg så han jeg kanskje godt bort og sakt at jeg er stor fan av han og står for det du gjør tenk vis han sitter hjemme i stua nå og ireterer seg over gensern til kameraten din akurat nå eller kanskje han sitter der og hører på de Endret 1. juli 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 sa hilste du ikke på han?? :o turte du ikke eller men du skulle hilst han fra meg da gamle kjente vi vettu hehe, nei desverre. Han så liksom ikke veldig sympatisk og grei ut da. også glodde han stygt og lenge på kammeraten min som hadde slipknot-genser 8983707[/snapback] Skjønner Gaahl godt jeg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lurer på om noen vet om et band som er ganske likt Dethklok vil ikke ha for Stygg tekst, gjør ikke noe om det er litt banning men ikke sånn så dette "Burn in hell, sacrifice the non anti christ and drink their blood and hail satan in the burning flames of hell and torture" hvis dere skjønner men litt kan det vær men ikke for mye. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva med "Skullfucking the corpse of a stabbed bitch, with her entrails locked around my chest and her cunt thread over my head"? Dethklok er ganske standard death metal, bare litt mer doomy. Så du mister utrolig mye fet musikk ved å begrense deg såpass pga tekstene. Selv kjenner jeg egentlig bare til ganske kjapp DM, men sjekk ut f.eks: -Amon Amarth -Dark Tranquility -Blood Red Throne -Decapitated De har ikke helt drøye tekster, så er helst doom delen som mangler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Er man skikkelig metal, lever man metal, man går ikke rundt i normale klær til hverdags heller, man går i "sceneklær" hele døgnet, hele året. Sover med penisfutteral med pigger på også. Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lurer på om noen vet om et band som er ganske likt Dethklok vil ikke ha for Stygg tekst, gjør ikke noe om det er litt banning men ikke sånn så dette "Burn in hell, sacrifice the non anti christ and drink their blood and hail satan in the burning flames of hell and torture" hvis dere skjønner men litt kan det vær men ikke for mye. 8984158[/snapback] Viss det var dooma daumetall du var på jakt etter, så bør du sjekke ur Runemagick. Fine saker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Her har dere litt av Dethklok sin musikk - http://www.myspace.com/dethklok Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjöpte meg Fire Falls and the Waiting waters, gleder meg til jeg kommer hjem, sa jeg far hört det. 8983773[/snapback] Herlig! Skal tilstå at den ikke er like lettfordøyelig som det Weed the Wild EPen er, men fortsatt en veldig god skive. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan man finne Metal - A Headbangers Journey online? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det kan man sikkert, men det er neppe lovlige måter. Det er en fullverdig DVD som selges overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg