gard. Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Har egentlig aldri hørt på Darkthrone noe særlig, men Canadian Metal var ganske bra. Litt morsomt at Nocturno Culto var læreren min i fjor, bor ca. 10 minutter unna meg og kjenner faren min godt. Nesten litt stas. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Stilig, var han dyktig som lærer? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Aaah, da har jeg bestilt enda en ny TPH tskjorte <3 Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Ny release: Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis - Aromatica Germenexcitación en Orgías De Viscosa Y Amarga Putrefación Skal ikkje vere lett i våre dagar, verken med bandnamn eller platenamn. Galne Mexicanarar. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Satt på en plate av Old Man's Child idag for omtrent første gang, og jeg ble hele tiden overrasket. Jeg tenkte stadig "Dette hørtes jo utrolig fett ut"! Platen det er snakk om er: "In Defiance of Existence". Hva bør neste plate være? 8976023[/snapback] Revelation 666 Born of the flickering enjoy! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Keep of Kalessin spilte høyt. Greit nok, trommehinnene mine er isolerte nå, og jeg har vondt i nakken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Satt på en plate av Old Man's Child idag for omtrent første gang, og jeg ble hele tiden overrasket. Jeg tenkte stadig "Dette hørtes jo utrolig fett ut"! Platen det er snakk om er: "In Defiance of Existence". Hva bør neste plate være? 8976023[/snapback] Revelation 666 Born of the flickering enjoy! 8977468[/snapback] Anbefaler deg å lese albumguiden min om OMC. Jeg er forsåvidt uenig med Sangesland da det kommer til hvilke album du bør høre. Rask heller til deg: The Pagan Prosperity - Litt mer oldschool enn skivene etter, har ikke mye synt. Ill-natured Spiritual Invasion - Skiva som dannet OMCs nåværende lydbilde. Pompøst og hardt. Ellers er de andre også gode skiver, men du kan lese mer om de i albumguiden. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Keep of Kalessin spilte høyt. Greit nok, trommehinnene mine er isolerte nå, og jeg har vondt i nakken. 8978758[/snapback] KoK er gromme live. Avslutta dei med Come Damnation? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Keep of Kalessin spilte høyt. Greit nok, trommehinnene mine er isolerte nå, og jeg har vondt i nakken. 8978758[/snapback] KoK er gromme live. Avslutta dei med Come Damnation? 8980253[/snapback] Jeg vet ærlig talt ikke, jeg er ingen fan. Men de var bra live, absolutt. Tok av da de spilte Crown of the Kings. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jaja..da har jeg prøvd The Project Hate som Nyhus pimper så sinnssykt her. Fin synth, fet lyd, men vokalen ødelegger for meg. Syns bare det blir slitsomt med konstant brøling i laveste register. Jada, det er noe damesang innimellom men nei. Nå får jeg sikkert høre hvor sinnssyk jeg er, men det får så være. Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skal kanskje paa DT konserten men jeg er ikke saa DT fan men lurer paa hva sangene de skal spille heter, saa jeg kan rope og skrike litt?¿? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Turneen er ikke startet enda så det er litt vanskelig å vite setlista. Regner med det blir endel fra den nyeste skiva (som er den beste siden Scenes from a Memory for min del) og endel gamle klassikere. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 ok, skal prove aa hore litt rundt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hør på noen liveplater, da får du det bredeste spekteret låter fra alle skivene. Kan bli vanskelig å tråkle seg gjennom alle studioplatene hvis du ikke har noe peiling. Å høre gjennom Systematic Chaos noen ganger er neppe en dårlig forberedelse. Fantastisk plate fra start til slutt uansett. Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 ok, skal prove aa hore litt rundt 8981626[/snapback] Sånn skal det være! Noen som hører på Judas Priest her? Kanskje dumt spørsmål. Favorittlåt/album? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 ok, skal prove aa hore litt rundt 8981626[/snapback] Sånn skal det være! Noen som hører på Judas Priest her? Kanskje dumt spørsmål. Favorittlåt/album? 8982343[/snapback] Beste albumet er Painkiller. Favorittlåt? Vet ikke helt jeg, Painkiller & Hell Patrol er jævlig tøffe hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) For meg en den beste Priest-skiva Live! (den fra 1986, brunt cover med mange tegna hender på). Synth-introen til Out in the Cold, første låten, sparker rompe og bygger opp stemningen veldig godt. Så eksploderer skarptromma og publikum går berserk. Der høres alle låtene skikkelig metal ut, ikke sånn merkelig som orginalversjonen av Breaking the Law er. Forskjellen på BTL live og orginal er som himmel og helvete. Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Da har jeg nettopp sett Metal - A Headbanger's Journey for tredje gang, og jeg storkoser meg like mye hver gang Gaahl kommer. Fyren er jo virkelig... ond! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Noe av det som fascinerer meg mest med M:AHJ er huset til Dio. Makan til fet kåk. Endret 1. juli 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Noe av det som fascinerer meg mest med M:AHJ er huset til Dio. Makan til fet kåk. 8983416[/snapback] og høyden hans i forhold til sam dunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg