Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt på en plate av Old Man's Child idag for omtrent første gang, og jeg ble hele tiden overrasket. Jeg tenkte stadig "Dette hørtes jo utrolig fett ut"! Platen det er snakk om er: "In Defiance of Existence".

 

Hva bør neste plate være?

8976023[/snapback]

 

 

Revelation 666

Born of the flickering

 

enjoy!

Lenke til kommentar
Satt på en plate av Old Man's Child idag for omtrent første gang, og jeg ble hele tiden overrasket. Jeg tenkte stadig "Dette hørtes jo utrolig fett ut"! Platen det er snakk om er: "In Defiance of Existence".

 

Hva bør neste plate være?

8976023[/snapback]

 

 

Revelation 666

Born of the flickering

 

enjoy!

8977468[/snapback]

Anbefaler deg å lese albumguiden min om OMC. Jeg er forsåvidt uenig med Sangesland da det kommer til hvilke album du bør høre. Rask heller til deg:

The Pagan Prosperity - Litt mer oldschool enn skivene etter, har ikke mye synt.

Ill-natured Spiritual Invasion - Skiva som dannet OMCs nåværende lydbilde. Pompøst og hardt.

 

Ellers er de andre også gode skiver, men du kan lese mer om de i albumguiden.

Lenke til kommentar
Keep of Kalessin spilte høyt. Greit nok, trommehinnene mine er isolerte nå, og jeg har vondt i nakken.

8978758[/snapback]

 

KoK er gromme live. Avslutta dei med Come Damnation?

8980253[/snapback]

 

Jeg vet ærlig talt ikke, jeg er ingen fan. :) Men de var bra live, absolutt. Tok av da de spilte Crown of the Kings.

Lenke til kommentar

Jaja..da har jeg prøvd The Project Hate som Nyhus pimper så sinnssykt her.

Fin synth, fet lyd, men vokalen ødelegger for meg. Syns bare det blir slitsomt med konstant brøling i laveste register. Jada, det er noe damesang innimellom men nei.

 

Nå får jeg sikkert høre hvor sinnssyk jeg er, men det får så være.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hør på noen liveplater, da får du det bredeste spekteret låter fra alle skivene. Kan bli vanskelig å tråkle seg gjennom alle studioplatene hvis du ikke har noe peiling.

 

Å høre gjennom Systematic Chaos noen ganger er neppe en dårlig forberedelse. Fantastisk plate fra start til slutt uansett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

For meg en den beste Priest-skiva Live! (den fra 1986, brunt cover med mange tegna hender på). Synth-introen til Out in the Cold, første låten, sparker rompe og bygger opp stemningen veldig godt. Så eksploderer skarptromma og publikum går berserk.

 

Der høres alle låtene skikkelig metal ut, ikke sånn merkelig som orginalversjonen av Breaking the Law er. Forskjellen på BTL live og orginal er som himmel og helvete.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...