Azagrath Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 http://www.peaceville.com/darkthrone/foad/ Ny låt fra Darkthrone. Nok en gang leverer de dritt og møkk fra ende til annen, pila har gått jevnt nedover siden Transilvanian Hunger. Norsk blackmetal er ikke det det engang var gitt... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) http://www.peaceville.com/darkthrone/foad/ Ny låt fra Darkthrone. Nok en gang leverer de dritt og møkk fra ende til annen, pila har gått jevnt nedover siden Transilvanian Hunger. Norsk blackmetal er ikke det det engang var gitt... 8971742[/snapback] Tullprat. Dei tør å skifte retning, og bra er det. Darkthrone er like gode som dei var for ti år sidan. Det her lovar jævla bra. Canadian Metal er ein skikkeleg godbit. Endret 29. juni 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Bestilte i går Hardingrock-plata. Sendes ut i morgen! Blir jævli fett! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Bestilte i går Hardingrock-plata. 8972688[/snapback] Kondolerar. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Haha! Not your cup of coffee? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Haha! Not your cup of coffee? 8972716[/snapback] Nei, blei som forventa. Ein mann på veg nedover (Ihsahn), kombinert med ein raring frå Tuddal - bare vissvass. Denne folkemetallen er ikkje heilt mi greie. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 http://www.peaceville.com/darkthrone/foad/ Ny låt fra Darkthrone. Nok en gang leverer de dritt og møkk fra ende til annen, pila har gått jevnt nedover siden Transilvanian Hunger. Norsk blackmetal er ikke det det engang var gitt... 8971742[/snapback] Tullprat. Dei tør å skifte retning, og bra er det. Darkthrone er like gode som dei var for ti år sidan. Det her lovar jævla bra. Canadian Metal er ein skikkeleg godbit. 8972090[/snapback] Var faktisk knall den låta der. Men Canadian Metal? Kva skal det bety? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 http://www.peaceville.com/darkthrone/foad/ Ny låt fra Darkthrone. Nok en gang leverer de dritt og møkk fra ende til annen, pila har gått jevnt nedover siden Transilvanian Hunger. Norsk blackmetal er ikke det det engang var gitt... 8971742[/snapback] Tullprat. Dei tør å skifte retning, og bra er det. Darkthrone er like gode som dei var for ti år sidan. Det her lovar jævla bra. Canadian Metal er ein skikkeleg godbit. 8972090[/snapback] Var faktisk knall den låta der. Men Canadian Metal? Kva skal det bety? 8972810[/snapback] Fordi Canada har ei rekkje knallgode band? Aner ikkje, Ed Hunter. Foreslår at det er ei hedring av Sacrifice, Razor, Soothsayer, Slaughter, Voivod og Infenäl Mäjesty. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Fenriz er fan av så mange obskure dødsmetallband fra 80-tallet ingen har hørt om. Han er stolt av det også. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Lover godt dette her ja! Nå tvilte jeg vel egentlig aldri, men... Og kult hvordan Nocturnos vokal forandrer seg fra plate til plate. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Hva synes dere om Children of Bodom? 8967253[/snapback] Children of Bodom liker jeg ikke. De har en forferdelig vokal, blir for mye av det samme og en gitarist som ikke helt fatter at han spiller med et band og ikke solo. Forøvrig en kjempe trommis som skulle vært i et annet band der potensialet ble brukt fullt ut. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Er det noen som kan anbefale meg lignende band som Astriaal, og til en viss grad Anorexia Nervosa? Musikken kan være ganske hard, men en viss melodi må være tilstede. God lyd/produksjon er også viktig. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Er det noen som kan anbefale meg lignende band som Astriaal, og til en viss grad Anorexia Nervosa? Musikken kan være ganske hard, men en viss melodi må være tilstede. God lyd/produksjon er også viktig. 8973034[/snapback] Enslavement Of Beauty er sikkert noko for deg. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er det noen som kan anbefale meg lignende band som Astriaal, og til en viss grad Anorexia Nervosa? Musikken kan være ganske hard, men en viss melodi må være tilstede. God lyd/produksjon er også viktig. 8973034[/snapback] Enslavement Of Beauty er sikkert noko for deg. 8973047[/snapback] Ikke så ille de, men ikke helt i samme gate som de 2 over synes jeg. Synes de blir litt for rolige i denne sammenhengen. Endret 29. juni 2007 av Dagon Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Haha! Not your cup of coffee? 8972716[/snapback] Nei, blei som forventa. Ein mann på veg nedover (Ihsahn), kombinert med ein raring frå Tuddal - bare vissvass. Denne folkemetallen er ikkje heilt mi greie. 8972794[/snapback] Så hold kjeft. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Egentlig enig med Torpern. "Så hold kjeft." En fantastisk musiker som samarbeider med en av, som ikke den beste, harding-fiolinisten her til lands! Dette lover godt! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Haha! Not your cup of coffee? 8972716[/snapback] Nei, blei som forventa. Ein mann på veg nedover (Ihsahn), kombinert med ein raring frå Tuddal - bare vissvass. Denne folkemetallen er ikkje heilt mi greie. 8972794[/snapback] Så hold kjeft. 8973722[/snapback] Word. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Skal på Keep of Kalessin-konsert ikveld. Hører ikke så mye på black metal, men når et såpass kjent band spiller så kunne jeg ikke si nei når kompiser inviter meg. Har jeg noe å glede meg til? Armada er fet nok. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Satt på en plate av Old Man's Child idag for omtrent første gang, og jeg ble hele tiden overrasket. Jeg tenkte stadig "Dette hørtes jo utrolig fett ut"! Platen det er snakk om er: "In Defiance of Existence". Hva bør neste plate være? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Ill-Natured Spiritual Invasion eller Vermin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg