Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Hører på The Wicker Man av Iron Maiden nå. Det er så deilig gitarriff. Er det noen fler som får sånn deilig gåsehud når de kommer løpende inn på Rock In Rio i 2001 og drar riffet etter deen introen som virker som en evighet... ^^

8939747[/snapback]

 

seff,

 

 

Er p`malorca der har de heftig rockemusikk i taxien :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hører på The Wicker Man av Iron Maiden nå. Det er så deilig gitarriff. Er det noen fler som får sånn deilig gåsehud når de kommer løpende inn på Rock In Rio i 2001 og drar riffet etter deen introen som virker som en evighet... ^^

8939747[/snapback]

 

seff,

 

 

Er p`malorca der har de heftig rockemusikk i taxien :w00t:

8939754[/snapback]

 

Kjult :p Er du i Mallorca nå?

Lenke til kommentar
Vicious Art LPen(EP) min veier skremmende mye. Halvpraten så stor som en vanlig LP men veier mer. Morsomt.

 

Da er VA samlinga komplett med hele en EP, en LP og en skive.

8943143[/snapback]

 

Nei, du mangler demoen fra 2003.

8943328[/snapback]

Sant, men den har de ikke gitt ut. Har alt de har gitt ut da. Skal prate med de å se om det er mulig å få kjøpt den.

Lenke til kommentar
Vicious Art LPen(EP) min veier skremmende mye. Halvpraten så stor som en vanlig LP men veier mer. Morsomt.

 

Da er VA samlinga komplett med hele en EP, en LP og en skive.

8943143[/snapback]

 

Nei, du mangler demoen fra 2003.

8943328[/snapback]

Sant, men den har de ikke gitt ut. Har alt de har gitt ut da. Skal prate med de å se om det er mulig å få kjøpt den.

8943412[/snapback]

 

Det er en demo, så den finnes der ute et sted, du er ikke fæn før du harn! :---O

 

 

Demo, Threeman Recordings

2003

 

49127.jpg

 

This demo was recorded in Nov. 2003.

1. A Whistler And His Son 04:24

2. The Poet Must Die 04:43

3. Crash Landing 05:50

4. Why Would The Captured Set Free The Flies? 03:44

 

Total playing time 18:41

Lenke til kommentar

Jeg holder uansett en geit på Secrets of the Black Arts.

Det var den første plata jeg hørte med de, og ble helt opphengt i alle låtene. Spesiellt tittellåten, fantastisk driv og vokalbruk. My Dark Desires er også kongelåt, den groover.

 

Liveplata deres er faktisk fet den også, publikum i Argentina er ikke som i Norge, det høres ut som de er på fotballkamp, ikke svartmetallkonsert. De synger med og hoier og skriker.

 

Så de live på Inferno en gang men det var ikkeno bra. Bare diskant og nesten null vokallyd. Grenser for hvor lenge det er festlig å stå og høre på skarptromme og susing (gitar). Kunne ikke høre forskjell på låtene engang.Snodig å se en sinna fyr i liksminke skrike ballene av seg uten å høre et pip.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...