Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

er det egentlig noen grupper som er like scar symentry og opeth som dere vet om??`som bytter litt på growl og normal liksom? tar jeg gjerne i mot tips jeg :love:

8921466[/snapback]

Eternal Tears of Sorrow - Before the Bleeding Sun, mest deathvokal men hele albumet er en fin blanding av Death/clean vokal med mange melodiøse elementer

Ja bandnavnet høres skikkeli emo ut :p

 

Ellers anbefales Amorphis som DeadEmotion nevnte :thumbup:

8921951[/snapback]

 

Eternal tears of sorrow kunne kanskje være noe for meg også å sjekke ut da... :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tips til band som band som ligner Cynic og forsåvidt Fear Factory?

8917681[/snapback]

Liker du Focus, så har vi noe tech/ prog-death som kan falle i smak:

 

Death - Individual Thought Patterns

Pestilence - Spheres

Gorguts - Obscura

 

Edit: Angående Fear Factory, så anbefaler jeg Strapping Young Lad - City og Red Harvest - There's Beauty In The Purity Of Sadness.

 

Edit II: Faen skjære, ser at Oslo 1.juli er tatt av plakaten på Cynic sin tour :realmad:

8921361[/snapback]

 

Om du skal ha noko tech death av Death, så er Human det som bør prioriterast fyrst. Deaths opus magnum. Faen for ei skive. Trur og det kanskje er fordelsmessig å starte med From Wisdom to Hate av Gorguts, ettersom den er litt kortare, og ikkje så tung til å starte med.

Lenke til kommentar

hadde et lite gulkorn her i dag jeg :D holdte på og daua av latter

 

situvasjonen:

 

var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a :p greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå :p jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" :p aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg :wallbash::rofl:

Lenke til kommentar
hadde et lite gulkorn her i dag jeg :D holdte på og daua av latter

 

situvasjonen:

 

var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a :p greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå :p jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" :p aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg  :wallbash:  :rofl:

8931231[/snapback]

 

Nøyaktig hva er så morsomt med det der? Hørt slike ting som det der ørten ganger selv .. mormor som tror jeg skal på satan-dyrkelse når jeg går på Dream Theater-konsert o.l. :D

Lenke til kommentar
Har hørt litt på Diabolical Masquerade i det siste, og finner det veldig interessant. Spesielt album som Nightwork og Death's Design. Noen andre som har hørt noe på dette?

8923118[/snapback]

 

Jepp, DM er kvaliteten sin det, med Blakkheim og Swanö i spissen.

Stilig at dei "lurte" dei fleste med at 'Death's Design''-plata var soundtracket til ein horrorfilm.

 

 

Nightwork er btw ei kvalitetsplate.

Lenke til kommentar
hadde et lite gulkorn her i dag jeg :D holdte på og daua av latter

 

situvasjonen:

 

var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a :p greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå :p jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" :p aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg  :wallbash:  :rofl:

8931231[/snapback]

 

Ja, herregud, eg skjønnar godt at du lo. Det er jo utruleg artig.

 

Eh, nei.

Lenke til kommentar
hadde et lite gulkorn her i dag jeg :D holdte på og daua av latter

 

situvasjonen:

 

var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a :p greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå :p jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" :p aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg  :wallbash:  :rofl:

8931231[/snapback]

 

Sier litt om hvor mye folk har peiling på musikk :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...