DeadEmotion Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 er det egentlig noen grupper som er like scar symentry og opeth som dere vet om??`som bytter litt på growl og normal liksom? tar jeg gjerne i mot tips jeg 8921466[/snapback] Eternal Tears of Sorrow - Before the Bleeding Sun, mest deathvokal men hele albumet er en fin blanding av Death/clean vokal med mange melodiøse elementerJa bandnavnet høres skikkeli emo ut Ellers anbefales Amorphis som DeadEmotion nevnte 8921951[/snapback] Eternal tears of sorrow kunne kanskje være noe for meg også å sjekke ut da... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 får teste det ut jeg og da Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Sjekk ut Edge of Sanity - Crimson. 8921495[/snapback] Veldig enig. Ikke glem Crimson II heller. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Har hørt litt på Diabolical Masquerade i det siste, og finner det veldig interessant. Spesielt album som Nightwork og Death's Design. Noen andre som har hørt noe på dette? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 er det egentlig noen grupper som er like scar symentry og opeth som dere vet om??`som bytter litt på growl og normal liksom? tar jeg gjerne i mot tips jeg 8921466[/snapback] Sjekk ut Eventide. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 er det egentlig noen grupper som er like scar symentry og opeth som dere vet om??`som bytter litt på growl og normal liksom? tar jeg gjerne i mot tips jeg 8921466[/snapback] Sjekk ut Eventide. 8924531[/snapback] Insomnium og Noumena kan minne litt til tider. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Tips til band som band som ligner Cynic og forsåvidt Fear Factory? 8917681[/snapback] Liker du Focus, så har vi noe tech/ prog-death som kan falle i smak: Death - Individual Thought Patterns Pestilence - Spheres Gorguts - Obscura Edit: Angående Fear Factory, så anbefaler jeg Strapping Young Lad - City og Red Harvest - There's Beauty In The Purity Of Sadness. Edit II: Faen skjære, ser at Oslo 1.juli er tatt av plakaten på Cynic sin tour 8921361[/snapback] Om du skal ha noko tech death av Death, så er Human det som bør prioriterast fyrst. Deaths opus magnum. Faen for ei skive. Trur og det kanskje er fordelsmessig å starte med From Wisdom to Hate av Gorguts, ettersom den er litt kortare, og ikkje så tung til å starte med. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 hadde et lite gulkorn her i dag jeg holdte på og daua av latter situvasjonen: var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 hadde et lite gulkorn her i dag jeg holdte på og daua av latter situvasjonen: var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg 8931231[/snapback] Nøyaktig hva er så morsomt med det der? Hørt slike ting som det der ørten ganger selv .. mormor som tror jeg skal på satan-dyrkelse når jeg går på Dream Theater-konsert o.l. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Har hørt litt på Diabolical Masquerade i det siste, og finner det veldig interessant. Spesielt album som Nightwork og Death's Design. Noen andre som har hørt noe på dette? 8923118[/snapback] Jepp, DM er kvaliteten sin det, med Blakkheim og Swanö i spissen. Stilig at dei "lurte" dei fleste med at 'Death's Design''-plata var soundtracket til ein horrorfilm. Nightwork er btw ei kvalitetsplate. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 hadde et lite gulkorn her i dag jeg holdte på og daua av latter situvasjonen: var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg 8931231[/snapback] Ja, herregud, eg skjønnar godt at du lo. Det er jo utruleg artig. Eh, nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Det er nesten like artig som når en ikke datakyndig person sier "du må jo installere det på skjermen" istedet for "du må jo installere det på harddisken". Hysterisk. Not. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Eller som når en ignoramus tar frem champagneglassa til hvitvinen LOL. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Eller som når en ignoramus tar frem champagneglassa til hvitvinen LOL. 8932043[/snapback] Meget fornøyelig, min herre. Eller hva med den gangen Wilhelm Amadeus skar gåseleveren med desertkniven? Tahahaha. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 hadde et lite gulkorn her i dag jeg holdte på og daua av latter situvasjonen: var hos dama mi og vi så på the voice channel (drittkanal) der var det karaoke og så var hip hop sjangrene delt inn i farger og rnb osv så der var det en svar farge også. ei vennine av hu var også der og hu nevnte at den svarte er sikkert black metal sa a greit nok kunne vert men tviler på at de sender det på the voice channel. men er ikke helt det som er gullkornet. det kommer nå jeg sa til a at tviler på at det kommer black metal på den kanalen der og da sa a pøø. jeg a a nevne et black metal band og vet dere hva hun nevnte eller? det er det som er gullkornet. jo det skal jeg si dere hu nevnte "Iron Maiden" aldrig ledd så bra i hele mitt liv jeg 8931231[/snapback] Sier litt om hvor mye folk har peiling på musikk Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Anaal Nathrakh = The perfect noiseblock. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Sier litt om hvor mye folk har peiling på musikk 8933096[/snapback] Ja, fy faen, tenk om noen hadde kalt Stardust for trance. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Seriøst, Emperor - The Tongue Of Fire, 3:30 utti låta....jeg tror jeg dauer. Aldri har jeg hørt noe så nydelig, det er perfektet på plate! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hører på The Wicker Man av Iron Maiden nå. Det er så deilig gitarriff. Er det noen fler som får sånn deilig gåsehud når de kommer løpende inn på Rock In Rio i 2001 og drar riffet etter deen introen som virker som en evighet... ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg