Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit hvordan black-metal vokalister mekker growlingen sin? Er den helt naturlig, eller trenger de stemmeforvrengere eller masse miksing i studio senere? Jeg klarer nemlig ikke noe i nærheten av hva Shagrath og co. presterer :cry:

8904475[/snapback]

Growling blir bedre jo mer du øver. Men om du ikke har en start, kan du gi opp.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvordan black-metal vokalister mekker growlingen sin? Er den helt naturlig, eller trenger de stemmeforvrengere eller masse miksing i studio senere? Jeg klarer nemlig ikke noe i nærheten av hva Shagrath og co. presterer :cry:

8904475[/snapback]

Growling blir bedre jo mer du øver. Men om du ikke har en start, kan du gi opp.

8904576[/snapback]

 

Sir Chris lagde en tråd om hvordan å growle/screame her.

Lenke til kommentar
For øyeblikket sitter jeg og hører Hypnotize albumet til System of a down.

Elskbar musikk for mine ører. :love:

 

Kanskje ikke mange som syns at mye av musikken deres er avslappende og behagelig å høre på, men bare er noe med den musikken jeg har falt helt for.

8902829[/snapback]

 

Det er helt individuelt hvordan metal virker på oss. Jeg brukte sovne til death metal før. Det virket rettog slett beroligende. :yes:

Lenke til kommentar
Har Mayhem kansellert HITS?

8907296[/snapback]

De har vel ikke gjort det enda, men det er vel sannsynlig at de kommer til å gjøre det hvis skaden til Hellhammer er såpass alvorlig. Han trenger vel kanskje mer enn 2 mnd til recovery.

8907368[/snapback]

 

Sto at det var avansert brudd, så vil da tro det :p

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på å mekke en, men har ikke skaffa med In Sorte Diaboli enda.

8904384[/snapback]

 

Du, jeg og teletubbiekid kan jo fordele platene mellom oss. Bare si hvilke dere har. Jeg har alle unntatt Stormblåst MMV

8907651[/snapback]

Er det en god idé? Vil ikke den guiden bli ganske merkelig hvis tre forskjellige personer med forskjellig smak skriver den? :hmm:

 

De albumene jeg har av dem er:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Enthrone Darkness Triumphant

Godless Savage Garden

Puritanical Euphoric Misanthropia

Stormblåst MMV

In Sorte Diaboli

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...