Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var en The Project Hate tskjorte bestilt. Fyfaen. Har prøvd å få fatt på TPH-tskjorte lenge nå!

8893643[/snapback]

Bestilte en til jeg. Da får jeg to. :love:

8896089[/snapback]

:love:

Stakkars K må pakke og pakke. :D

8896098[/snapback]

Det har han godt av. Vi betaler jo for å få lov til å reklamere for bandet hans :wee:

Dessuten sier mannen selv at han elsker å gi ut tskjortene, selv om han hater pakkingen. Lurer på om jeg skal spørre om han kan signere den ene, så henger jeg den på veggen.

Lenke til kommentar
Da var en The Project Hate tskjorte bestilt. Fyfaen. Har prøvd å få fatt på TPH-tskjorte lenge nå!

8893643[/snapback]

Bestilte en til jeg. Da får jeg to. :love:

8896089[/snapback]

Nei, gjer du? Du tullar?

8896843[/snapback]

Og om han bestiller enda en, da får han tre. :love:

Lenke til kommentar
ANAAL NATHRAKH med nye låter
(Feto Records)

Mick Kenney is being a maniac in the pit of Necrodeath studios working on new material for the next Anaal Nathrakh album which will be released on Feto Records towards the end of the year. V.i.t.r.i.o.l. is working on themes and lyric ideas also and are going to start recording as soon as the tracks are complete and 100% non stop total savagery.

These songs are gonna blow everything weve ever done in the past and will make you want to actually smash your own face in. TOTAL FUCKIN' EXTREME HOLOCAUST IN YOUR HEAD FACE RIP TYPHOON AVALANCHE TIDAL WAVE NECRO THRASHIN' FACE FUCKIN BRUTALITY.

www.feto-records.com

:omg::w00t:

8894921[/snapback]

...og plutselig var ikke Nile riktig så sterk kandidat til årets skive lenger (selv om Ithyphallic river ganske bra i øregangene).

Eschaton var aldeles genial, så hvis de klarer å følge opp kvaliteten fra den (og evt. overgå den) så blir dette sinnsykt... :yes:

Lenke til kommentar

For øyeblikket sitter jeg og hører Hypnotize albumet til System of a down.

Elskbar musikk for mine ører. :love:

Kanskje ikke mange som syns at mye av musikken deres er avslappende og behagelig å høre på, men bare er noe med den musikken jeg har falt helt for.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke mange som syns at mye av musikken deres er avslappende og behagelig å høre på, men bare er noe med den musikken jeg har falt helt for.

8902829[/snapback]

synes memerrize cden var bedre men liker veldig godt sanegen Hypnotize da hører på Sad Statue nå btw etter min mening demmes nest beste sang første er toxicy eller chop chuey

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar

8902829[/snapback]

Hypnotize er en veldig bra skive. Hørte så sinnsykt mye på SOAD i 05 at jeg egentlig er gått lei nå. Mange gode sanger der, syntes den er bedre enn Mezmerize.

Lenke til kommentar
Hypnotize er en veldig bra skive. Hørte så sinnsykt mye på SOAD i 05 at jeg egentlig er gått lei nå. Mange gode sanger der, syntes den er bedre enn Mezmerize.

8903071[/snapback]

For min den har jeg ikke hørt så mye på hypnotize albumet.

Og hører ikke på så ofte at jeg blir lei. Men tviler egentlig på at jeg hadde blitt lei uansett, albumene i seg selv er jo ganske forskjellige, om vi ser på hypnotize og mezmerize som ett.

Lenke til kommentar

Hypnotize banker livskiten ut av Mesmerize så jeg nesten(merk: bare nesten) ble skuffet av.

Dette er hærlig musikk med masse kontraster, ekstrem-metall tendenser(uten at det ikke akkurat blir ekstrem metall av det), og mye annet rart. Mye mer variert enn Mesmerize. Jeg har alltid hatt debuten deres øverst, men Hypnotize utfordrer, utrolig sterk plate.

Dette minner meg om at jeg burde jobbe med System of a Down-guiden min. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...