Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har ingen problemer med det, og skulle gjerne vært der.

 

Men jeg, som alle andre, har foreldre. Og der kan det bli problematisk.

8887745[/snapback]

Mamma, kan jeg får reise til Oslo og drikke brus med skumle, svartkledde menn jeg møtte på internett?

8890292[/snapback]

:!:

 

"Men vi kjenner de jo ikke!"

8891493[/snapback]

 

nevn forum ;) bare snille folk på forum :p hu klan lese det selv tilog :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Sham Mirrors, genialt album.

8890110[/snapback]

Støtter denne. Knalltøff intro-sang. Minner meg om sånn hårmetall-sang.

 

Verden er imot folk under 18. :(

8891803[/snapback]

Du blir så uendelig takknemlig for at det finnes 18-årsgrenser først når du fyller 18.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Det er det nok. Når jeg skulle inn på Nightwish-konserten på rockefeller for et par år siden, sto det 3-4 fjortisjenter på andre siden av gata i fullt gothkostyme (flosshatt og alt) og hylgrein fordi de ikke slapp inn.

 

Men så tenker jeg fra andre siden på dritfulle 15-16 åringer på Inferno (før det ble 18 på RF) som sto og spøy bak søplekontainerne ved inngangen... "ahhh takk og pris".

 

For det er desverre sånn at noen "få" ødela for alle de andre ved å få eldre kompiser til å kjøpe øl til seg, drikke seg pærings og skulle slåss eller spy overalt. RF ble lei det, og satte fast 18 års pga åpen pub.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

ANAAL NATHRAKH med nye låter

(Feto Records)

Mick Kenney is being a maniac in the pit of Necrodeath studios working on new material for the next Anaal Nathrakh album which will be released on Feto Records towards the end of the year. V.i.t.r.i.o.l. is working on themes and lyric ideas also and are going to start recording as soon as the tracks are complete and 100% non stop total savagery.

 

These songs are gonna blow everything weve ever done in the past and will make you want to actually smash your own face in. TOTAL FUCKIN' EXTREME HOLOCAUST IN YOUR HEAD FACE RIP TYPHOON AVALANCHE TIDAL WAVE NECRO THRASHIN' FACE FUCKIN BRUTALITY.

www.feto-records.com

:omg::w00t:

Endret av svartskog
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...