Fanta4free Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Altså, jeg har ingen problemer med det, og skulle gjerne vært der. Men jeg, som alle andre, har foreldre. Og der kan det bli problematisk. 8887745[/snapback] Mamma, kan jeg får reise til Oslo og drikke brus med skumle, svartkledde menn jeg møtte på internett? 8890292[/snapback] :!: "Men vi kjenner de jo ikke!" 8891493[/snapback] nevn forum bare snille folk på forum hu klan lese det selv tilog Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Verden er imot folk under 18. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Verden er imot folk under 18. 8891803[/snapback] Ja :-) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Er ikke så rart heller, søppelhuer hele gjengen:D meg inkludert. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) The Sham Mirrors, genialt album. 8890110[/snapback] Støtter denne. Knalltøff intro-sang. Minner meg om sånn hårmetall-sang. Verden er imot folk under 18. 8891803[/snapback] Du blir så uendelig takknemlig for at det finnes 18-årsgrenser først når du fyller 18. Endret 18. juni 2007 av Seian Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Tviler jeg ikke et sekund på, selv om det er nok av idioter over atten. Men det -er- surt å stå på utsiden og vite at det er kun et par år som gjør at du ikke kommer inn. Samt et par andre regler og autoriteter du må forholde deg til. Selv om alt bringer med seg div. goder og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Det er det nok. Når jeg skulle inn på Nightwish-konserten på rockefeller for et par år siden, sto det 3-4 fjortisjenter på andre siden av gata i fullt gothkostyme (flosshatt og alt) og hylgrein fordi de ikke slapp inn. Men så tenker jeg fra andre siden på dritfulle 15-16 åringer på Inferno (før det ble 18 på RF) som sto og spøy bak søplekontainerne ved inngangen... "ahhh takk og pris". For det er desverre sånn at noen "få" ødela for alle de andre ved å få eldre kompiser til å kjøpe øl til seg, drikke seg pærings og skulle slåss eller spy overalt. RF ble lei det, og satte fast 18 års pga åpen pub. Endret 18. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Høres kanskje rart ut, men jeg er for aldersgrensene, selv om jeg (som er under grensene) ikke liker dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Metall kan ta seg en bolle! Redheat ftw edit: Noen som aner hva vokalisten og originalsangen til denne her heter? Har prøvd i "hva heter sangen" tråden også, men siste jeg prøvde fikk jeg null svar. Endret 18. juni 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Ikke verst til dansker å være: http://www.myspace.com/hatesphere Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Ikke verst til dansker å være: http://www.myspace.com/hatesphere 8893164[/snapback] Jupp, de er ikke så aller værst. Varmet opp for Stonegard når de var i Bergen, ordnet til en skikkelig god stemning Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Da var en The Project Hate tskjorte bestilt. Fyfaen. Har prøvd å få fatt på TPH-tskjorte lenge nå! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Da har man rippet all musikk til min eksterne harddisk, så jeg er klar for 2 måner uten CD samlinga. På onsdag drar jeg til gøteborg for å jobbe som pizzakokk. Håper folkene jeg skal bo sammen med tåler litt gammal Thrash/Heavy/Rock. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Da var Vicious Art - Weed the Wild EPen bestilt også. Limited stuff <3 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hva starter jeg med av Kamelot? Er ikke så stor fan av slik musikk, men har bestemt meg for å sjekke ut akkurat dette bandet. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) ANAAL NATHRAKH med nye låter (Feto Records)Mick Kenney is being a maniac in the pit of Necrodeath studios working on new material for the next Anaal Nathrakh album which will be released on Feto Records towards the end of the year. V.i.t.r.i.o.l. is working on themes and lyric ideas also and are going to start recording as soon as the tracks are complete and 100% non stop total savagery. These songs are gonna blow everything weve ever done in the past and will make you want to actually smash your own face in. TOTAL FUCKIN' EXTREME HOLOCAUST IN YOUR HEAD FACE RIP TYPHOON AVALANCHE TIDAL WAVE NECRO THRASHIN' FACE FUCKIN BRUTALITY. www.feto-records.com Endret 19. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Hva starter jeg med av Kamelot? Er ikke så stor fan av slik musikk, men har bestemt meg for å sjekke ut akkurat dette bandet. 8894503[/snapback] Er ikke så mye inne i dette selv, men jeg tror det er et par festlige sanger på skiva "Epica", feks Farewell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Liveplata One Cold Winter's Night er fantastisk, og da får du låter fra alle skivene. Finner hele konserten delt inn i klipp på youtube. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Takker Bitex, skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Da var en The Project Hate tskjorte bestilt. Fyfaen. Har prøvd å få fatt på TPH-tskjorte lenge nå! 8893643[/snapback] Bestilte en til jeg. Da får jeg to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg