Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så godt som samme hvilken pub man tar, det spilles Maiden i alle sammen. Det var det som var så godt med å gå rundt i byen på formiddagen. Folk i maiden-skjorter overalt, og hørte musikken overalt siden alle pubbene kjørte liveskiver eller vanlige skiver hele tiden.

 

I puben rett ved oslo spektrum kjørte de Rock in Rio-DVD'n på full guffe mens alle sto i kø og ventet. Men selvsagt angra man på å ha gått i 3-4 timer FØR man sto i kø i 2 timer, og så i 3 timer rett opp og ned på betonggulvet der inne. Var ganske gele i beina når det hele var over, kan man si.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
på hultsfred festivalen så jeg et band som het McQueen, engelsk jente metal band fra england, helt SYKE live, jeg har sett lamb of god, slayer, korn, stone sour + flere.. og MCqueen er i helt egen klasse

8889090[/snapback]

 

Med unntak av Slayer, så skal det ikke så mye til å overgå de bandene.

Endret av Loerand
Lenke til kommentar

Hvis du ikke er tidligere bekjent, vil jeg absolutt anbefale Opeth. Mitt favoritt melodiøse death metal-band i hvertfall, ble ganske satt ut første gang jeg hørte noe fra de :p.

 

Edit; Album som er verdt å sjekke ut for goodies: "Blackwater Park," "Damnation," og "My Arms, Your Hearse".

Endret av jH-
Lenke til kommentar
Altså, jeg har ingen problemer med det, og skulle gjerne vært der.

 

Men jeg, som alle andre, har foreldre. Og der kan det bli problematisk.

8887745[/snapback]

Mamma, kan jeg får reise til Oslo og drikke brus med skumle, svartkledde menn jeg møtte på internett?

8890292[/snapback]

:!:

 

"Men vi kjenner de jo ikke!"

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...