Lycantrophe Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Altså, jeg har ingen problemer med det, og skulle gjerne vært der. Men jeg, som alle andre, har foreldre. Og der kan det bli problematisk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 kan møtes på hard rock kafe da 8887526[/snapback] Da maiden er i oslo og skal spille, spilles musikken deres på alle pub'er rundt om i byen. Så jeg stemmer heller for at vi tar det i en pub. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Elm Street er fint og billig. Satt der før Mötley. Funka fett det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Er så godt som samme hvilken pub man tar, det spilles Maiden i alle sammen. Det var det som var så godt med å gå rundt i byen på formiddagen. Folk i maiden-skjorter overalt, og hørte musikken overalt siden alle pubbene kjørte liveskiver eller vanlige skiver hele tiden. I puben rett ved oslo spektrum kjørte de Rock in Rio-DVD'n på full guffe mens alle sto i kø og ventet. Men selvsagt angra man på å ha gått i 3-4 timer FØR man sto i kø i 2 timer, og så i 3 timer rett opp og ned på betonggulvet der inne. Var ganske gele i beina når det hele var over, kan man si. Endret 18. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg er med på no moro før Maiden-konserten. Er 16 da, så det må være et sted jeg kommer inn. Syns Hard Rock Kafè funker fett. De som vil ha alkohol, kan ta det og de som er litt unge kan drekka brus ^^ Lenke til kommentar
noodles Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Viss eg har midlar til det, er eg ikkje framand for å følgje etter Maiden nokre konsertar på neste turne. Og i så fall må eg jo reise til Oslo og då blir eg med på eit par halvlitere før konserten. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 på hultsfred festivalen så jeg et band som het McQueen, engelsk jente metal band fra england, helt SYKE live, jeg har sett lamb of god, slayer, korn, stone sour + flere.. og MCqueen er i helt egen klasse Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) på hultsfred festivalen så jeg et band som het McQueen, engelsk jente metal band fra england, helt SYKE live, jeg har sett lamb of god, slayer, korn, stone sour + flere.. og MCqueen er i helt egen klasse 8889090[/snapback] Med unntak av Slayer, så skal det ikke så mye til å overgå de bandene. Endret 18. juni 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Har blitt anbefalt "Arcturus". Kunne noen anbefale et album det ville vært bra å starte med? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Har blitt anbefalt "Arcturus". Kunne noen anbefale et album det ville vært bra å starte med? 8890086[/snapback] The Sham Mirrors, genialt album. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Samma hvilket, alle er geniale! Men, jo eldre det er jo mer "black" er det, så de er sagt Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 La Masquerade Infernale, epic. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Altså, jeg har ingen problemer med det, og skulle gjerne vært der. Men jeg, som alle andre, har foreldre. Og der kan det bli problematisk. 8887745[/snapback] Mamma, kan jeg får reise til Oslo og drikke brus med skumle, svartkledde menn jeg møtte på internett? Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har blitt anbefalt "Arcturus". Kunne noen anbefale et album det ville vært bra å starte med? 8890086[/snapback] Uten tvil Aspera Hiems Symfonia, med såklart Garm på vokal. Edit DurinVIII: hahaha. Endret 18. juni 2007 av huf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Du får forskjellige svar, fordi Arcturus har hatt 2 "perioder", de første platene var rein dødsblackmetal med buldretrommer og vrælevokal, mens de senere (La Masquerade og ut) ble sånn merkelig spaceprogrock-greier. Veldig forskjellige stiler. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Både Garm og Vortex kler bandet med glans! Vil ikke si no bestealbum jeg, for alle er så bra på sine egne måter! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Mamma, kan jeg får reise til Oslo og drikke brus med skumle, svartkledde menn jeg møtte på internett? 8890292[/snapback] Funket for meg .... Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har noen noen melodiøse folk death / black metal og anbefale ? Liker heftige gitarer og melødiøst Finntroll Naglfar Endret 18. juni 2007 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hvis du ikke er tidligere bekjent, vil jeg absolutt anbefale Opeth. Mitt favoritt melodiøse death metal-band i hvertfall, ble ganske satt ut første gang jeg hørte noe fra de . Edit; Album som er verdt å sjekke ut for goodies: "Blackwater Park," "Damnation," og "My Arms, Your Hearse". Endret 18. juni 2007 av jH- Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Altså, jeg har ingen problemer med det, og skulle gjerne vært der. Men jeg, som alle andre, har foreldre. Og der kan det bli problematisk. 8887745[/snapback] Mamma, kan jeg får reise til Oslo og drikke brus med skumle, svartkledde menn jeg møtte på internett? 8890292[/snapback] :!: "Men vi kjenner de jo ikke!" Endret 18. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg