Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle svartmetallere jeg kjenner er både morsomme og selvironiske folk.

Sitter ikke hjemme og kutter seg i armen hele dagen.

8884600[/snapback]

Samme i denne leiren! Det er faktisk helt utrolig hvor motsatt svartmetallere er i forhold til hva folk tror om dem. Morsomme og selvironiske er spesielt treffende for folkene jeg kjenner, også.

Lenke til kommentar

Blir nok ikke for min del, har sikkert lillebror med meg og han er ikke 18.

Dessuten liker jeg ikke drikke masse før en konsert, da må jeg enten pisse ørten ganger eller spy etterhvert.

Husker 3 idioter fra stavanger som herja i køen utenfor oslo spektrum for et par år siden. Drita fulle, og totalt hestpeiser. Når de endelig kom seg innadørs, hørte jeg han ene si "å faen jeg må spyyy".

På vallhall-konserten var det noen som spøy på gulvet midt i konserten og folk sto og hoppa og plaska oppi det...æsj. Klarer å kose meg glimrende uten å være dritings, jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Blir nok ikke for min del, har sikkert lillebror med meg og han er ikke 18.

Dessuten liker jeg ikke drikke masse før en konsert, da må jeg enten pisse ørten ganger eller spy etterhvert.

Husker 3 idioter fra stavanger som herja i køen utenfor oslo spektrum for et par år siden. Drita fulle, og totalt hestpeiser. Når de endelig kom seg innadørs, hørte jeg han ene si "å faen jeg må spyyy".

På vallhall-konserten var det noen som spøy på gulvet midt i konserten og folk sto og hoppa og plaska oppi det...æsj. Klarer å kose meg glimrende uten å være dritings, jeg.

8885795[/snapback]

Jeg vet ikke med andre, men jeg skal ikke drikke meg kanon før konserten, tegnet heller til koselig preiking og et par halvlitere med andre her inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...