Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir tøft det her gutta :thumbup: . Får prøve å komme meg opp litt tidligere på søndag da, greit å komme i gang litt tidligere, når kaiern må dra et stykke for å komme hit... Kjempebra du ville stille opp! :yes:

EDIT: takk, Skomaker :) ... Prøver så godt jeg kan, gjør noen småfeil i den der da, skal klare å luke bort de om vi finspiller litt bedre...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Blarg, jeg er slapp. Heilt droppa gitaren i det siste. Alt dette band snakket fikk lysten til å spille gitar igjen.

Spill! :)

ja jeg får ta den opp i kveld.

Det er faktisk merkelig kor mykje motivasjon en får utav å høyre at andre har starta band, eller å høyre en fantastisk bra låt eller noke lignande.

Finner fram gitaren med en gang då :)

Lenke til kommentar

Klimprer i vei på aku. gitar jeg da. :p

Kommer nok aldri til å spille i band. Nærmeste jeg har vært var orkester. Drev jo på med det noen år, men jeg var ganske lat på visse områder som liten, så jeg øvde aldri. Dermed ble ikke utviklingen hva den kunne vært og jeg slutta siden jeg syntes det var dritkjedelig.

Lenke til kommentar
Hylo: Vel, nja. Jeg spiller gitar fra før av, men bass er jo litt annerledes. Rytmeinstrument, vet du. :)

Joda, det er rytmeinstrument, men det er aldeles ikke vanskelig. Det eneste store forskjellen er at du må bruke mer kraft for å slå på strengen. Det er også gøy når du mestrer det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...