Gå til innhold

6800gt 3d mark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt dette kortet for 2-3 uker siden og håper at jeg blir en av de første som får det !

specs.

AMD 64 2.2GHz 3400+ 1MB cache

2*512 Twinmos RAM

og nevnt skjermkort.

kommer øyeblikkelig å teste i 3d mark ! alt skal være uklokket så gled dere ! :love:

Lenke til kommentar
Du er ikke den eneste som synes det ;)

Hvorfor det?

Du anbefaler jo X800Pro hele tiden rundt til andre,billigste versionen til X800Pro koster riktig nok 3300kr.

Men hvorfor kjøpe det, når du får et mye bedere kort som koster bare litt mer?

ARG.

Edit: Er du misundelig?

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Du anbefaler jo X800Pro hele tiden rundt til andre,billigste versionen til X800Pro koster riktig nok 3300kr.

Men hvorfor kjøpe det, når du får et mye bedere kort som koster bare litt mer?

ARG.

Edit: Er du misundelig?

Ja fryktelig misunnelig på GT :p 700 kroners forskjell er mye penger for meg, da jeg ikke har så mye penger og synes da at X800PRO er et bedre alternativ når andre nettsider selv har sagt at det blir et jevnt løp mellom disse to kortene i fremtidige spill. Er ikke 700 kroner forskjell mye for deg, så er det bare å kjøpe GT, selv synes jeg 700 kroner er veldig mye penger og går da for et X800 kort til 3300 kroner.

Billigste GT kortet jeg fant var MSI sitt for 4050 på komplett og Gainward sitt til 4395 på komplett. Sammenligner du 3300 kroner med 4395 er det 1095 kroner forskjell og jeg får da mer for pengen ved å velge et X800PRO kort. På Pcutstyr har de Sapphire Radeon X800XT for 4295 kroner og det knuser GF6800 GT ;)

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Billigste GT kortet jeg fant var MSI sitt for 4050 på komplett og Gainward sitt til 4395 på komplett. Sammenligner du 3300 kroner med 4395 er det 1195 kroner forskjell og jeg får da mer for pengen ved å velge et X800PRO kort. På Pcutstyr har de Sapphire Radeon X800XT for 4295 kroner og det knuser GF6800 GT 

4395 - 3300 = 1095kr ikke 1195..... :D

Lenke til kommentar
Akkurat som du hadde gjort visst det hadde vært Ati.

Hva er det du snakker om, fjortisunge, svar på posten min istedet du eller gikk det akkurat opp for deg at Sapphire X800XT er like billig som GT av Gainward? Du trenger ikke overse posten min for så å spre dine latterlige budskap. Alt i alt så er det tilbudet på Pcutstyr hvor et X800XT koster like mye som et Gainward GF6800GT mye bedre, Period :D

Ja fryktelig misunnelig på GT 700 kroners forskjell er mye penger for meg, da jeg ikke har så mye penger og synes da at X800PRO er et bedre alternativ når andre nettsider selv har sagt at det blir et jevnt løp mellom disse to kortene i fremtidige spill. Er ikke 700 kroner forskjell mye for deg, så er det bare å kjøpe GT, selv synes jeg 700 kroner er veldig mye penger og går da for et X800 kort til 3300 kroner.

Billigste GT kortet jeg fant var MSI sitt for 4050 på komplett og Gainward sitt til 4395 på komplett. Sammenligner du 3300 kroner med 4395 er det 1095 kroner forskjell og jeg får da mer for pengen ved å velge et X800PRO kort. På Pcutstyr har de Sapphire Radeon X800XT for 4295 kroner og det knuser GF6800 GT

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Hmm...

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137780

Edit: En ting, nå snakket ikke jeg om X800Xt men om Pro.

Jeg sa at 6800GT var et bedere valg en X800Pro.

Spessielt når det noen steder koster bortimot 3995kr nå.(X800Pro)

Hvorfor er jeg fjortisunge?

Idiot.

Er ikke 700 kroner forskjell mye for deg, så er det bare å kjøpe GT, selv synes jeg 700 kroner er veldig mye penger og går da for et X800 kort til 3300 kroner.

Jeg synes at X800Pro er et bedre valg da det er billigere, men vi får se når de blir testet ordentlig opp mot hverandre.

Idiot.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Ja, men sa det fordi mange kjøper X800Pro til 3995Kr nå.

Da ville jeg heller ventet på 6800Gt, men glem det.

Vi får se når de blir testet mot hverandre. hug2.gif

Selvfølgelig er det dumt å kjøpe et X800PRO kort til 3995, det er idiotisk når man kan få et GT til det samme/litt dyrere. Det kan jeg inrømme. Men et XT til 4295 mot et GT sier seg selv.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det dumt å kjøpe et X800PRO kort til 3995, det er idiotisk når man kan få et GT til det samme/litt dyrere. Det kan jeg inrømme. Men et XT til 4295 mot et GT sier seg selv.

Da var vi enige. ;)

X800Xt er selvsagt et bedere valg enn 6800Gt, når du får det til den prisen.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Nå roer vi ned bruken av ordet "idiot".

XT PE for 300kr mr enn GT er et klart MYE bedre kjøp.

Uten tvil.

Men angånde X800pro vs 6800GT villr jeg nok gått for et GT til 4050 isteden for et PRO til 3995.

Men derimot PRO kortet til 3395.- ser ut til og være et litt bedre kjøp enn GT.

Dette var MIN mening. :)

Forresten elsker jeg å pirke, MERLIN :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...