Howiey Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Leste om nye dataspill i et datablad her en dag. Leste om kort om et nytt spill som skal komme/kommet ut, Brothers In Arms. Det så gøy ut! Lurer bare på, er det kommet ut/lansert? Ikke, når kommer det ut/blir det lansert? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) det kommer en gang i høst/vinter Endret 20. juni 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ftp://ftp.ubi.com/us/games/brothersinarms...ers_trailer.wmv Aaaah, gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 DET spillet ser forbannet bra ut, tror det kommer til å overgå selveste COD. Da Historien er basert på en ekte gruppe`S askjoner under D-dagen++ Tenk kor digg det blir i MP? det er vel MP? hehe Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Lurer bare på, er det kommet ut/lansert?Ikke, når kommer det ut/blir det lansert? Noen som vet? Det siste vi har hørt fra Ubisoft er at spillet kommer i desember. Lanseringsdatoer på spill i Norge kan du finne ved å søke på hele, eller deler av produkets navn i vår søkemotor. I dette tilfelle vil det lede deg til følgende produktside: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=16868 :-) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ftp://ftp.ubi.com/us/games/brothersinarms...ers_trailer.wmvAaaah, gleder meg herregud! hva er det du gleder deg til!? Tidenes største rip off! Dette spillet er ute for lenge siden og heter Call of Duty Brothers In Arms må være tidenes største rip off! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Lurer bare på, er det kommet ut/lansert?Ikke, når kommer det ut/blir det lansert? Noen som vet? Det siste vi har hørt fra Ubisoft er at spillet kommer i desember. Lanseringsdatoer på spill i Norge kan du finne ved å søke på hele, eller deler av produkets navn i vår søkemotor. I dette tilfelle vil det lede deg til følgende produktside: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=16868 :-) Er spillet nylig flyttet til Desember da? Utvikklerne på BIA forumet som jeg henger i sier selv Oktober. De sa i Oktober i sist intervju om jeg husker riktig også. Men for sikkerhets skyld la jeg ut spørsmålet her for å være sikker. Ta en titt selv http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showf...vc=1#Post237634 Edit: Ser visst ut som spillet har en "estimated time of arrival" i Oktober ja, Reppyboyo som svarte i forumet er en av produsentene til spillet. Endret 22. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) ftp://ftp.ubi.com/us/games/brothersinarms...ers_trailer.wmvAaaah, gleder meg herregud! hva er det du gleder deg til!? Tidenes største rip off! Dette spillet er ute for lenge siden og heter Call of Duty Brothers In Arms må være tidenes største rip off! Hva feiler det deg? Brothers in Arms er et helt annet spill. Det er en sann historie, spillet skal være 100 % realistisk, alle mennene i spillet er ekte, og terrenget i spillet skal være helt identisk med det som var i Normandy på den tiden. Og når kunne man gi ordre til soldatene i Call of Duty? Tror nok du må tenke deg LITT igjen før du kaller spill en "rip-off". Endret 22. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå