Akke Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tenkt deg et script som kjøres ved url kall. (altså helt vanlig, eks. www.vg.no/test.php) Når dette scriptet kjører så skal det settes en variabel som skal testes neste gang skriptet kjøres. (url klikkes) Må denne skrives til en txt fil eller holder det og registrere den i globals? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den må nok lagres i en fil eller en database Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 evt inkludere fil med variabel flere ganger i samme script Lenke til kommentar
Akke Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 tenkte meg det, takk for bekreftelsen gutta Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hva slags variabel er dette? kanskje en sessionvariabel holder? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) hva slags variabel er dette? kanskje en sessionvariabel holder? det er en variabel som settes alt ettersom svaret jeg får på en fopen(). Får jeg 0 i retur er alt OK, men får jeg 1 så skal jeg forsinke neste fopen() 5 sek, fortsatt 1 i retur og det forsinkes 10sek osv. dobles hele tiden. (bruker sleep(sek) ) Hele tiden er det samme klient som kaller scriptet, men vet ikke om den støtter cookies. meeen... Har alt laget en fungerende løsning med database, men slik var saken ihvertfall torbjørn Sessionvariabel tenkte jeg ikke på i det hele tatt, mulig det hadde fungert? Endret 21. juni 2004 av Akke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå