Roberto Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Spesielt muslimer? Hvorfor må disse respekteres spesielt? Poenget mitt er at jeg tror ikke muslimske land hadde vært spesielt begeistret å bli medlem av et felleskap hvis verdier er basert på det kristne verdigrunnlag. Det er det jeg sikter til, ikke at vi må 'spesialbehandle' muslimer. For det andre så må dere, fjotten og jonas, innse at båndene mellom den kristne verden og den muslimske kunne ha vært bedre. Etter 9-11 så er det ikke like enkelt å si ting rett ut. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Poenget mitt er at jeg tror ikke muslimske land hadde vært spesielt begeistret å bli medlem av et felleskap hvis verdier er basert på det kristne verdigrunnlag. Det er det jeg sikter til, ikke at vi må 'spesialbehandle' muslimer. For det andre så må dere, fjotten og jonas, innse at båndene mellom den kristne verden og den muslimske kunne ha vært bedre. Etter 9-11 så er det ikke like enkelt å si ting rett ut. No shit? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) USA sin feil. Forbanna cowboy-bush som har erklært "war on terr'", ikke EU, ikke FN. USAs ledere må ned på kne, og ta straffen. edit: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231761 «I motsetning til tidligere administrasjoner, republikanske som demokratiske, har Bush-administrasjonen ignorert objektive vitenskapelige råd på områder som er svært viktige for vår kollektive velferd» Endret 22. juni 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 akkurat den diskusjonen har vært oppe nok ganger her på forumet. Om det er USA sin feil er vel heller usikkert Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Dra nå ikke opp den USA diskusjonen igjen da. Hvorfor kan ikke bare EU klare seg uten religion da? Min mening: Religion er roten til alt vondt. Synes at religion kan droppes mer eller mindre. Som noen sa, la folk selv få oppsøke religionen hvis de vil. edit: VeXx sa det veldig rett Endret 23. juni 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Decline Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Religion er opium for folket Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Religiøs lidelse er uttrykk for reell lidelse og protest mot reell lidelse på én gang. Religionen er den undertrykte skapnings sukk, en hjerteløs verdens hjerte og sjelløse betingelsers sjel. Den er folkets opium. Endret 23. juni 2004 av olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå