dvask Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei, jeg tenker på å selge min se t610 p.g.a mulig kjøp av se k700. er ikke helt sikker på hvor mye jeg kan får for den... Telefonen kjøpte jeg i november i fjor. den er blitt brukt helt siden. ikke mye slitasje på den. skifta display og mic i vinter. Håper det er noen der ute som veit hvor mye en sånn brukt tlf ca. går for.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) En god måte å finne ut hva det en har tenkt å selge er verdt er å lete opp tilsvarende produkter på diverse bruktmarkeder. Du kan gå gjennom "bruktmarkedet" her på amobil SE t610 kategorien på QXL. Der vil du finne ut at prisene ligger på mellom 500 og 1500 kroner. Vil ikke råde deg til å forsøke å selge den her, for på forumet her er de fleste over gjennomsnittet interessert i mobiltelefoner og vet derfor hva de går til når det gjelder t610. På QXL derimot er det godt mulig å få langt over 1000 kroner for den. Lykke til. Endret 20. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Siden man får SE T610 til kr.1399,- m/ringkontant hos elkjøp, så kan du ikke forvente å få mere enn så cirka kr.1200,- for den. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 max: 800kr du får den så billig på forskjellige steder med kontantkort...og siden t630 har kommet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå